Ürün Yorumu: Avon Manolya Özlü İpeksi Vücut Losyonu

22.12.15

Herkese haftanın ikinci gününden selamlar...

Güzel bir Salı gününde daha yepyeni bir yazıyla birlikteyiz sizlerle... Bugün başlıktan da anlayabileceğiniz üzere sizlerle güzel bir kozmetik yazısı paylaşacağım... Dilerseniz fazla uzatmadan hemen başlayalım!

Elimdeki ve evimdeki kozmetik ürünlerimi çekimleyip blogumda yayınladıkça vücut ürünlerinin benim için aslında çok önemli ve çok ayrı bir yere sahip olduklarını iyice anlamış oldum... Gerçekten de özellikle vücut kremleri ile losyonlarını bir de nemlendiricilerini çok fazla seviyorum ve buldukça almaya gayret ediyorum çünkü ben vücut krem ve nemlendiricilerini çoğu zaman parfümden daha kalıcı ve daha işlevsel buluyorum... Parfüm kullandığımda onu sadece üzerimde hissederken vücut kremi veya nemlendiricisini hele bir de parfümlüyse direkt vücudumda hissediyorum ve bu hisse de bayılıyorum ! Ne zaman Gratis'e veya Watsons'a gitsem eşim zorla çekerek uzaklaştırıyor beni çeşit çeşit kokulu vücut ürününün yanından... Her sabah da kullanmaya ve özellikle duş sonraları kullanmaya bayılıyorum. Bu ürünlerden biri de Avon'un katalogunda gördüğüm ve artık radarla taramama rağmen bulamadığım :( manolyalı ipeksi vücut losyonu... Bu ürüne blogumda ayrı bir yer vermesem olmazdı...


Ürünümüz elbette benim pek çok diğer favori ürünüm gibi Avon'dan... Yaklaşık olarak 200 mililitrelik bir ürün bu ve oldukça şık ve tatlı bir ambalaja sahip... Hatırlıyorum da ürünü katalogda görür görmez almıştım, keşke birkaç tane stoklasaydım ne yazık ki üretimi durdurdular sanırım... Yukarıda da söylediğim gibi özellikle arasam bile bu ürünü bulamıyorum :( Ürün özellikle ambalajı ve minnacık tasarımıyla kalbimi fethetti diyebilirim :) Pembe ve beyaz renkler ve manolya bir araya gelerek oldukça tombiş ve güdük bir şişede buluşmuşlar :)) Ambalaj sert plastikten üretilmiş olduğundan kullanımı oldukça pratik, çantaya atılıp çıkılabilecek bir ürün, ergonomik ambalajı sayesinde elinizden kaymıyor ve iyi bir kullanım sağlıyor...


Avon Care'in Manolya ve E Vitamini özlü ipeksi vücut losyonu, arka ambalaj yüzünde her dilde açıklamalar ve semboller içeriyor... Net bir şekilde çekememişim o yüzden o resmi eklemiyorum. Ancak 12 aylık bir kullanım ömrü mevcut ve geri dönüşümlü bir ambalajı var semboller bu şekilde... Gelelim ürün kapağına... Sağlam ve iyi kapanır bir kapağı var dökülme, akma vs. problemi yaşamadım o sebeple... Zaten dik bir şekilde muhafaza edince ortada pek de sorun kalmıyor... Orta  büyüklükteki akış deliği de işlevini yerine getiriyor ama ben biraz daha küçük olmasını isterdim, böylece hem daha şirin gözükmüş olur hem de daha bereketli bir kullanım sağlayabilirdi :)






Ürünün fiziksel özellikleri bu şekildeydi, bu özelliklerden benim beğenmediğim olmadı açıkçası. Güzel ve pratik bir ambalajdı. Ürünü detaylı olarak önce bir inceleyelim...

YAPI: Manolyalı vücut losyonunun çok da yoğun olmayan ve hafif sıvı bir yapısı var, ancak çok tok bir yapısı var... Emilimi çok kolay olmasa da diğer artıları bunu absorbe ediyor... Bu ürünü vücudunuza uyguladıktan sonra belli bir süre kuruması ve emilmesi için beklemeniz gerekiyor, onun haricinde hiçbir eksisi yok diyebiliriz, acil durumlarda kullanılabilecek bir ürün değil malesef :((

KOKU: Bu üründe beni aldıktan sonra ve şişesini gördükten sonra en çok mutlu eden şey ve favorim olmasını sağlayan şey elbette ki enfes kokusu oldu... Muhteşem ama muhteşem bir manolya kokusu geliyor burnunuza ve kullandıktan sonra çok güzel fresh ve ferah bir çiçeksi kokuya bürünüyorsunuz... E vitamini de içermesine rağmen sadece manolya kokusu almam ne kadar baskın ve yoğun bir kokusu olduğunu eminim sizlere anlatır... Sırf kokusu ve güzel nemlendirmesi bakımından hayatımın sonuna kadar kullanabileceğim bir ürün...

KULLANIM - İŞLEV: Vücut losyonunun tüp biçimi kullanımını kolaylaştırdığından istediğiniz miktarı avucunuza alıp güzel bir biçimde tüm vücudunuza rahatça uygulayabilirsiniz...Ürünün hem güzel kokması hem de nemlendirmesi muhteşem, ancak tek eksisi kalıcılığının biraz az olması.... Ancak birkaç saat hissedebiliyorsunuz malesef :(


Benim yorumlarımın bir kısmını yukarıda okudunuz ama ben toplu bir halde burada da paylaşmak istedim. Bu ürünün açık söylemek gerekirse hem artıları hem de eksileri mevcut... Kalıcılığı az, miktarı az, kıvamı bir miktar sıvı gibi eksilerinin yanı sıra muhteşem kokusu ve nemlendirmesi gibi artıları da mevcut... Ben kokusunun güzelliğinden hiçbir eksi yanını görmüyorum o ayrı :)) Benim çok severek kullandığım bir ürün oldu, ne yazık ki bitti, bitenlerimde göreceksiniz bu ürünü... Kataloglarda göremesem de keşke yeniden üretilse diyorum... Avon'un bu politikasını hiç doğru bulmuyorum açıkçası, bir sürü ürünü artık üretmiyorlar... Alıştırıp sonrasında da tekrar alma şansı vermiyorlar... Yine bu ürün gibi, Surrender ve Latin Sensation parfümlerini de üretimden kaldırmışlar... Bu politikalarının en kısa sürede kaldırılmasını istiyorum açıkçası... Bir sürü favorime ulaşamıyorum artık çünkü :((


Evet arkadaşlar, benim sizlerle bugün paylaşacağım vücut losyonum bu şekilde... Umarım yorumlarım faydalı olabilmiştir... Bir sonraki kozmetik yazımı kaçırmamak için takipte kalmayı unutmayın !

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️























You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Artik kataloglarda bu urunden var lip balmi ve el kremide bakmanizi oneririm☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkürler, hemen gidip baktım en kısa sürede sipariş edeceğim, harika bir koku çünkü :)

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM