Tişört Boyayalım !

12.12.15

Herkese yeniden merhaba !

Hafta sonuna merhaba dediğimiz bu güzel Cumartesi gününde yeniden birlikteyiz, bugün sizlerle yine güzel bir hobi etkinliğimi paylaşmak üzere blogumdayım... Umarım bugünkü etkinliği sever ve okurken eğlenirsiniz...

Bugün aslında herkesin yapabileceği kadar basit ve bir o kadar da pratik bir hobi etkinliği paylaşacağım sizlerle... Yani bu güzel etkinliğin sonunda sizler de evinizde ne kadar tişört veya sweatshirt varsa bu güzel etkinliği o ürünler üzerinde deneyebilir ve kendiniz de tişört boyama yapabilirsiniz... Daha genel anlamda aslında kumaş boyamak da diyebiliriz biz bu etkinliğe... Hadi başlayalım !


Öncelikli olarak malzemelerimizle başlayalım: 

Sade bir tişört veya sweatshirt
Makas
A4 beyaz kağıt 
Gazete kağıdı
Sprey Boya ( Beyaz )
Mavi tükenmez kalem




YAPALIM !

Öncelikle kıyafet seçimiyle başlayalım: Ben bir sweatshirt tercih ettim, sizler isterseniz kısa kollu bir tişört de seçebilirsiniz. Seçimimizi yaptıktan sonra beyaz A4 kağıda kalıp çıkarmaya başlayacağız... Ben kolay olur diye kalp şeklini seçtim, A4 kağıdı ikiye yatay olarak katlayıp yarım kalp çiziyoruz... Ve makasla kesiyoruz...




Ardından bu kalıbı bir gazete sayfasının üzerine yerleştirip -ki ben gazete sayfasındansa beyaz A4 kağıdı öneririm size- şekli yeniden çiziyoruz ve etrafından değil bu kez içinden kesiyoruz... Ve kıyafetimizin üzerine yerleştiriyoruz... Kıyafetimizin iç kısmına da boyama öncesi bir kağıt ya da karton yerleştiriyoruz ki boyama arka kısma geçmesin!



Sprey boyayı elimize alıp iyice çalkaladıktan ve üzerindeki talimatları yerine getirdikten sonra kalbin içerisini boyuyoruz.


Veee boyadığımız tişörtümüz hazır... Benim yaptığımda gazete kenarlarındaki renkler de kıyafetime bulaşmıştı ve kötü bir görüntü oluşturuyordu. ( Zaten yukarıda da bu yüzden size gazete sayfası kullanmaktansa beyaz kağıt kullanmanızı önerdim ) .Ben de kenarlarından mavi tükenmez kalemle geçerek kamufle etmeye çalıştım, sizler isteğinize bağlı olarak çerçevelemeden de bırakabilirsiniz... Biraz kuruduktan sonra deseni tersten ütülerseniz daha kalıcı olabilir :))








Evet arkadaşlar, benim tişört ya da kazak boyama maceram bu şekildeydi, ilk kez yaptığımdan biraz acemilik var muhakkak, ancak ileride daha güzel ve daha kapsamlı kumaş boyama veya tişört boyama etkinlikleri yapacağım... Takipte kalmayı unutmayın ^^

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️





You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))