Bitenler #4

25.10.15

Herkese selamlar...

Hafta sonu ve Pazar keyfi birleşince tadından yenmeyen bir gün çıkıyor ortaya... Gerçi bir sonraki gün Pazartesi oluyor ama neyse...İdare etmek lazım artık... Gerçi herkes gibi bana da yedi günün sadece ikisinin tatil olması yetersiz geliyor, keşke daha çok tatil olsa... Halbuki hafta sonuna en azından üç gün tatil yakışır öyle değil mi? Her neyse, hayaller hayatlar işte benimki de. Bu güzel Pazar gününde sizlerle en son bitirdiğim ürünlerimi paylaşacağım kısa kısa. Bakalım ben bu bir buçuk ay süresince neler bitirmişim?

Bu bitenler yazımın bende aslında biraz da kötü hatıraları olacak çünkü, taşınma esnasında bitenlerimi hala çekimlememiştim ve de uzunca bir süre çöpe atıldığını düşünmüştüm, geçen hafta Cuma sabahı neyse ki ücra bir köşede buldum ve bulur bulmaz da çekimledim. Ancak blogumda paylaşamadan çöp diye atılıp gitti diye çok üzülmüştüm, üç dört gün sürekli poşetimi arayıp durdum, hatta eşim de fotoğrafları görüp 'Buldun mu nihayet çöplerini?' diye espri bile yapmıştı ^.^ Çok şükür atılmamış, ama bu bana bir ders oldu, böyle taşınma durumlarında bitenleri atmayacaksam bile paylaşmaya karar verdiğim kadarını hemen çekimleyeceğim !

Hadi başlayalım !

BİTENLER #4


*


Loreal Elseve Nem Kolajen 48 Saat 2'si 1 Arada Nemlendirici Şampuan: Çok severek kullanmaya başladığım ve inanılmaz bir merakla aldığım bir üründü. Elseve'in diğer şampuanlarını da sırayla deneyeceğim böyle. Bu şampuan gerçekten de söylediği gibi 48 saat boyunca saçlarımı ağırlaştırmadan nemlendirdi. Özellikle kullanmaya başladığım ilk zamanlar saçımdaki nemi elimle hissedebiliyordum. Şampuan bitmeye yakın etkisi de azaldı ve iki günde bir saçınızı yıkama zorunluluğu getirdiğinden nemi geri kazanmaya çalışırken buraların kireçli suyundan saçlarım biraz yıprandı. İleride belki küçük boyu çıkarsa tekrar alıp aynı nemi elimle hissetmek isterim saçlarımda. Ancak onun haricinde uzun bir süre 48 saat etki vaat eden bu şampuanı almayı düşünmüyorum.

Johnson's Baby Şampuan: Severek kullansam da Dalin'in büyük boylarına kafayı takmış durumdayım. Bir süre uzak kaldıktan sonra Dalin'i bitirdikten sonra yeniden alabilirim. 



Marrakesh Argan Yağı: Nihayet bitti dediğim ürünlerdendi, detaylı yazısını şurada yazdım, oradan detayları okuyabilirsiniz. Bana hediye edilen bir üründü, sanırım bir daha almam, şuan da zaten Pantene'in argan yağıyla devam ediyorum, onun da en kısa sürede yazısı gelecek ^.^

Avon Naturals Shine Mask: Avon'un uzun süre önce aldığım saç maskelerinden biriydi, detaylı yazını yine şurada yazdım, okuyabilirsiniz. Bir daha almayı düşünmüyorum.


I Love Mango ve Papayalı Duş Jeli: Nihayet dediğim bir diğer ürün... 500 mililitrelik bir üründü ve gerçekten bitmek bilmedi. Uzun zaman önce aldığım ürünlerden biriydi yine. I Love'ın çıkardığı duş jellerinden, kokusuna bayıldığım bir üründü, bir kısmını duş jeli olarak kullandıktan sonra bitiremediğimi görünce el sabunu olarak bitirebildim. Bir daha bu kadar büyük duş jellerini almayı düşünmüyorum, ufak boyunu bulursam sırf kokusundan ötürü alabilirim ^^

Watsons Drugstore Kremsi Duş Jeli İpek Proteini: Watsons'un kendi çıkardığı duş jellerinden biriydi, güzel toz pembe ve ışıltılı bir yapısı vardı, kokusu ise vücutta sıfır kalıcılık ancak lifte yüzde yüz kalıcılıktı. Gerçekten liften kokusunu çıkarana kadar öldüm. Bütün banyoyu kokutuyordu hatta, ancak nedense vücutta herhangi bir kalıcılığını göremedim ben. Kokusundan da çok hoşlanmadım o nedenle bir daha almayı düşünmüyorum. Farklı çeşitleri hala Watsons'larda mevcut, süt ve bal olanının kokusuna bakıp belki bir şans verebilirim ileride ama hindistan cevizi hiç bana göre değil :(


Avon Solutions 3 in 1 Yüz Peeling / Maske / Temizleyici: Avon'un önceden aldığım yüz temizleme ürünlerindendi, artık kataloglarda göremiyorum. Ayrıntılı yazısını şurada yazdım, okuyabilirsiniz ^^

Avon Simply Delicate Genital Bölge Temizleme Jeli: Uzun süredir kullandığım bir temizleme jeliydi, artık mendillerle devam ediyorum yoluma. Bitmek bilmeyen ürünlerdendi, şeffaf jelimsi bir kıvamı vardı, kokusunu da sevemedim, bir daha almam.

Rexona Women Crystal Diamond Deodorant: Kokusuna bayıldığım bir üründü, 24 saat etkisini gördüm ancak içerisinde alüminyum bulundurduğu için Rexona ile vedalaştım :(

Absolute Genital Bölge Temizleme Mendilleri: Severek kullanıyorum, çok uygun fiyatlı ürünlerden, ancak değişik markaların ürünleri de denenmek üzere :)) Tüm markaları deneyip tekrar dönebilirim belki.


Avon Foot Works Ayak ve Bacak Spreyi: Ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım, severek kullandım bu ürünü de, birkaç çeşidini daha denemek istiyorum.

Avon Naturals Gül Özlü Yüz Kremi: Berbat bir kremdi, gül kokusu hariç hiçbir şeyini sevemedim, tamamen ambalajdan ibaret bir krem. Kesinlikle Avon'dan bir daha yüz kremi almam.

Urban Naturals Biotin ve Keratin Saç Bakım Kremi: Çok severek kullandığım ürünlerdendi, Urban Naturals ürünlerinin bugüne kadar hep küçük boylarını kullandım en yakın zamanda büyük boy saç bakım kremleri alınacak !


Nivea Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleme Suyu: Detaylı yazısını şurada yazmıştım, okuyabilirsiniz, severek kullandığım ve bittiği için üzüldüğüm ürünlerdendi. Şimdi Uni Care'in göz makyaj temizleme pedleriyle devam ediyorum, onun da yazısı yakında gelecek ^.*

Avon Infinite Seduction Parfüm: Çok severek annemle beraber kullandığımız bir kokuydu, annem böyle ağır kokuları sever, ben de bazen. Genelde Bursa'ya gittiğimde kullanıyordum sıklıkla. Muhteşemdir denemenizi tavsiye ederim mutlaka!

Komili Sıvı Sabun: Özellikle gül özlü sıvı sabun seven Hasibelik bir el sabunuydu. Çok severek kullandım :))


İpek 70'li Disk Pamuk: Markası, ambalajı harika olsa da ben hiç sevemedim bu pamukları. Dikişli demesine rağmen içerisinden bazıları dikişsiz çıktı ve çok ince yapılıydılar. Benri'den şaşmam artık.

Arslanlı Pamuk: Uzun süredir benimleydi, pamuk olarak güzeldi, cilt temizliğinde kullanıyorum sıklıkla. Tekrar alabilirim.


Family ve Mimoza 100'lü Kare Peçete: Evde ve mutfakta sıklıkla kullanıyorum ben kare peçeteleri, eklemek istedim. Marka gözetmeden alabilirim, bunlar da gayet başarılıydılar.


Dalin Islak Mendil: Kokusuna aşığım Dalin'in, ıslak mendillerini de bulunca kaçırmak istememiştim ve şuradaki karışık alışveriş yazımda da bahsetmiştim. Bittiğine üzüldüğüm ıslak mendillerden :(

Fresh'n Soft Islak Mendil: Severek kullandım yine, ıslak mendil konusuna güvendiğim bir iki markadan biri kendisi ^^

,

Duru Fresh Duş Jelleri: Deneme boyunu Gratis katalogu sayesinde edindim, güzel bir kokusu vardı ama tabi ki bu kadarcık bir deneme hakkında yeterli fikri veremedi, ama fiyatları çok ucuz o nedenle alıp en kısa sürede denemek istiyorum. Aslında Gratis'in Ağustos ayında bir tane hediyesi vardı Duru Duş Jelleri'nden ama bana almak nasip olmadı bir türlü malesef. Ancak aklımda, en kısa sürede alacağım ^^


Cep Boy Islak Mendiller: Sadece Funfresh'den hiç memnun kalmadım, berbat bir kokusu vardı. Diğerleri zaten favorilerim. Özellikle A101'den aldığım Soffiolar hem fiyat hem de performans açısından çok başarılılar. Sık sık yeniliyorum. En en en favorim ise Watsons'ın kendi ürünlerinden Yasemin kokulu olan cep boy ıslak mendilleri. Fiyatları biraz yüksek olsa da seviyorum ^^


Temsili kuru mendillerim, bunun bir kaç katını düşünün, neredeyse günde bir tane bitiriyorum. Benri kuru mendilleri alabilirsem alıyorum, Gratis'e gittiğimde, hatta yedekliyorum. Teno gibi market kurtarıcılarım da az değildir ama ^^


Green Temizlik Topları: Bildiğimiz bulaşık teliydi, herhangi bir değişik özelliğini göremedim ben, marketten aldığım bir üründü, bulaşık telinde marka aramıyorum yani ben, tekrar alabilirim. Bu arada sünger ya da tel gibi bulaşık aletlerini sık sık değiştirmeliyiz biliyoruz değil mi? Ah bu bakteriler :(

Vileda Üçlü Temizlik Bezi: Halk arasında 'Sarı Bez' olarak adlandırılan temizlik bezleri. Güzeldi, sık sık alıp tüketiyorum. 


Fairy Portakallı Bulaşık Deterjanı: Pril ya da Fairy sık sık alıp kullanıyorum ama portakallısı ayrı bir güzel, denemenizi isterim doğrusu :)

Blu Fix Sprey Boya ( Beyaz ): Bunu da bitirdim, çok güzel bir üründü, değişik renklerini de almak istiyorum.

*

Evet arkadaşlar, benim bitenlerim bu şekildeydi, umarım uzun yazımı okurken sıkılmamışsınızdır ^^ Bir sonraki bitenler yazımda görüşmek üzere ^^

Diğer Bitenler yazımlarım:




Daha güzel yazılarda da görüşmek dileğiyle :))

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler...

Hasibe ♥️




You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. ohhh çok güzel valla mis gibi temizlik kokusu geldi burnuma :=) gelsin yeniler diyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, gelsin yeniler :))) Güzel yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  2. gelsin şimdi yeniler canım ama aslanlı pamıgu ben sevmedim hatta nefret ettim cildimi çiziyordu resmenn ;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun o zaman, şimdi başka bir pamuğu deniyorum ama galiba dediğiniz gibi onun yapısı biraz sertmiş gerçekten de :(

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM