Gratis+ Watsons Alışverişim

1.10.15

Herkese merhaba ^^

Ekim ayının ilk gününden selamlar... Yepyeni bir ay, yepyeni hayaller ve umutlar, hayırlarla gelir inşallah... Bu güzel ve aşırı soğuk sonbahar gününde sizlerle başlıktan da anlayacağınız üzere son zamanlarda yaptığım -Kurban bayramından hemen önce- Gratis ve Watsons alışverişimi paylaşacağım... Geciktirmeden hemen yazmak ve yeni alışverişlere zaman ayırmak istedim, birkaç alışveriş yazım daha gelecek bu ay ^^ Dilerseniz hemen başlayalım !

Bu arada NOT: Alışverişler bayram indirimi kapsamında değildir ! ( Laf aramızda zaten benim ne zaman alışverişlerimi böyle güzel ve büyük indirim zamanında yapabildiğim görülmüştür ki? :() Aşağıdaki resimde bir de o gün yaptığım ve Instagram hesabımda şurada paylaştığım LC Waikiki alışverişim de var ama onu kıyafet alışverişime saklıyorum :) Yakında minik bir kıyafet alışveriş yazısı gelecek, takipte kalmayı unutmayın ! Tüm sosyal medya hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz :)


Öncelikle Gratis'e uğradım, zira alınacaklarım epey birikmişti, elimdekileri bitirmeye odaklandığım için şimdilik saç bakım ürünü almıyorum pek fazla... Hadi bakalım neler aldım?


İlk olarak Benri'nin bu minik cep boy mendillerinden satın aldım, tipleri ve her yere sığabilen minicik boyları çok ama çok sevimli ^.^ Fiyatı; 3.50 Tl.


Eklips'in bu saç tarağını kız kardeşim satın almıştı, çok beğendiğini söylemişti vakti zamanında. Ben de ihtiyacım olunca stantta kalan son Eklips saç tarağını kaptım :) Fiyatı 5.90 TL.


Dudak kalemlerini ilk çıktıkları zamandan beri severim. Bu kalemi de deneme amaçlı aldım, çok belli olmaması açısından dudak rengimle eşleşeni seçmeye çalıştım. Flormar 229 numara Waterproof Lipliner. Fiyatı 4.50 Tl idi. Yazısını yakında yazmayı planlıyorum :)


Deodorantta Nivea'yı çok beğendim, o yüzden bir de bu Invisible Black and White olanını denemek istedim. Yanında bir de roll on hediyesi olunca tek geçtim ! Fiyatı; 9.90 TL.


Son olarak da Gratis dergi ile ayrıldık mağazadan.... Dergide bir de Duru duş jellerinin deneme boyu vardı, çoktan denendi bile ve de Bitenler yazımda sizlerle detaylı yorumlarımla olacak ^.^



Gelelim Watsons alışverişime... Kütahya Sera AVM'ye Watsons yeni açıldı ve ilk açıldığında fiyatlar tavandı, belli bir zaman sonra korka korka yeniden girdim ama gerçekten güzel indirimler yakaladım. Hadi bakalım nelermiş bu güzellikler?


Öncelikle Banat'ın diş fırçası, macunu ve taraktan oluşan  iki kişilik seyahat setinden söz edeceğim. Çok güzel bir set olmuş, özellikle fırça kaplarına hele de benimkine öldüm bittim. Tarağın kırmızılığı da göz alıyor doğrusu ^^ Bunun fiyatı; 9.99 TL.




Daha sonra Watsons'ın kendi üretimi bu cep boy ıslak mendillerinden aşık olduğum Yasemin kokulu olanını aldım. Fiyatları tanesi, 3.99 liraydı, üçü 11.97 liraya geldi.


Alışverişimin belki de en keyifli öğesine geldi sıra... Nivea'nın bu ikili duş kremi ve vücut şampuanını ikisi bir arada indirimli 12.50 liraya aldım.


Son olarak da Vaseline'in sprey formlu vücut losyonlarını çok merak etsem de uygun fiyatlı olmadıklarını düşündüğümden bir diğer merak ettiğim krem ürününü aldım. Bu da 4.79 lira idi.

Yine Sandy'den de bir pratik jel temizleyici aldım. Ne olur ne olmaz, çantamda bulunsun. Fiyatı, 3.99 lira.


Evet arkadaşlar benim ihtiyaç alışverişim de böyleydi. Umarım hoşunuza gitmiştir, aralarında merak ettiğiniz ya da denediğiniz ürünler varsa yorum olarak bırakabilirsiniz. Daha güzel alışveriş yazılarında da görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️
























You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))