Ürün Yorumu : Avon Naturals Hair Care Pure Clean Conditioning Mask

24.4.15

Herkese merhaba ^.^

Hayırlı Cumalar arkadaşlar... Umarım herkeste keyifler yerindedir, bugün sizlerle uzun süredir yazacağımı duyurduğum ve kısmet ancak bugüne olan bir yazıyı paylaşacağım... Bu ürünü kullanıp bitirdim çoktan ve şurada bahsettiğim Bitenler #1 yazımda da sizlerle yazısını paylaşacağımı duyurmuştum. Hadi o zaman başlayalım!
*
Bu arada Bahar Çekilişime halen katılmadıysanız şuraya tıklayarak katılabilirsiniz, katılım koşulları çok basit, beni Instagramdan takip etmek ve blogumun izleyicisi olmanız. İşte hepsi bu! Şansınızı denememeniz için hiçbir sebep yok :))
*
Bugün sizlerle Avon'dan kullandığım bir saç bakım ürünü olan Saç Maskesini ve yorumlarımı paylaşacağım. Ürünümüz krem rengi tontiş bir ambalaja sahip, 200 mililitreden oluşmakta...


*
Ürünü uygun fiyatı dolayısıyla edinmiştim bir aralar, epey indirimliydi... Onun dışında herhangi bir methini duyarak almış değildim, bir denemek istedim. Aslında saç maskeleri konusunda çok büyük başarı gösteremiyorum zira o kadar sabırlı biri değilim ama sanırım artık yaşın da ilerlemesiyle özel bakım kürlerine falan başlamam gerekecek :)
*
Ürünümüz sade şık bir ambalaja sahip, ön yüzünde yukarıda gördüğünüz gibi ismi ve küçük bir etiketi var. Arka tarafında ise çeşitli dillerde ismi yer alıyor.




*
Ürünümüzün yuvarlak orta boy bir kapağı var ama ben bu kapağı kullanırken acayip zorlandım. Açılış yeri çok inceydi ve açarken parmağınızla değil tırnağınızla açmanız gerekiyordu, az elimi, tırnağımı acıtmadı yani :( 


*
Ürünün kendine özel orta boy bir akış deliği var, yeterli ürün geliyor elinize ve de gelen ürün miktarını kolayca ayarlayabiliyorsunuz. 



Orta yapılı, orta akışkanlıkta bir saç maskesi çıkıyor karşımıza. Kokusu ambalajın üzerinde de yazdığı üzere kiraz çiçeği özlü. Ben kokusundan pek hoşlanmadım, sadece Japon Kiraz Çiçeği'ni seviyorum ben, bu biraz sert geliyor burnuma :( Ne yazık ki elimde birkaç tane daha kiraz çiçeği özlü ürün mevcut (:( Bitsinler diye dört gözle bakıyorum, bir daha da sadece kiraz çiçeği özlü bir ürün almayı düşünmüyorum zira kokusu beni rahatsız ediyor düpedüz :( Onun dışında kullanım sıklığına bağlı olarak çabuk biten bir saç maskesi olabilir, boyutları küçük ama ben aralıklı kullandığımdan çarçabuk bitiremedim :)



Açıkçası ben bu ürünü zaten çok büyük beklentilerle almamış ve kullanmamıştım, zaten saç maskesi olarak herhangi bir kullanım önerisi de yer almıyor gördüğünüz gibi ambalajın üzerinde. O sebepledir ki ben saç maskesi niyetine saç kremi gibi kullandım bu ürünü. Yani şampuanla temizlediğim saçlarıma nemliyken dipler hariç uçlarına yeterli miktarı uygulayıp 5 dakika bekletip duruluyordum bu ürünü. Ancak benim için bu ürün saçlarımda özel bir değişikliğe sebebiyet vermedi gözlemlediğim süreçte. Herhangi bir saç maskesinden ya da saç kreminden öteye geçemedi, zaten orta büyüklükte bir ürün olduğundan bitmesi için ekstra ekstra çaba harcamam gerekmedi. Bitirmek için kullandığım herhangi bir saç kremiydi benim için, tekrar almayı şuan düşünmüyorum ama ileride belki yeniden alabilirim. Sizlere de bir denemenizi tavsiye ederim arkadaşlar...
*

Evet arkadaşlar, bugünkü paylaşımım bu kadardı. Umarım sizlere bu ürün hakkında bir fikir sunabilmişimdir, bir sonraki kozmetik yazısında da buluşalım !

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC.


































You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))