Kutu Yenileyelim, Hediyelik Yapalım!

26.4.15

Herkese merhaba ^.^

Herkese keyifli Pazarlar, yeni hafta başlamadan önceki son tatil gününü tamamen evdeki tembelliğe adayanlardan biri olduğum doğrudur ):) Sizlere de tavsiye ederim arkadaşlar... Umarım keyifler yerindedir, bugün sizlerle yeni seriye başlamadan önceki serime dair elimdeki son uygulamamın fotoğraflarını paylaşacağım... Bilmeyenler için söyleyeyim uzun zamandır 'Hediyelikler' başlığı altında güzel bir seri hazırlıyordum, bu seriye dair paylaşımlarım şu şekilde:





*
Evet arkadaşlar serinin son paylaşımı da bugün gelecek :) Ancak bu seriye de yeni başlayacağım seriye de devam etmeyi düşünüyorum. Ara sıra tekrardan hediyelik paylaşımları sürecek de diyebiliriz, hadi o zaman başlayalım!
*
Bahar Çekilişime hala katılmadıysanız şuradan katılabilirsiniz...
*
KUTU YENİLEYELİM, HEDİYE PAKETİ YAPALIM !


Malzemeler

Nugget Kutusu ( veya herhangi bir kutu )
Bant
Makas
Desenli Parşömen Kağıdı
Beyaz Rafya

Yapalım!

Öncelikle elinizdeki herhangi bir kutuyu kullanabilirsiniz, boyutları hediyenizle doğru orantılı olacak şekilde elbette :) Ben elimde bulunan bir nugget kutusunu kullandım ):) Kutunu detaylarına şöyle bir bakalım:




Ben bunu kaplamak için ucuzcularda satılan ve adını bilmediğim bir tür kağıt kullandım, sevabına adını bilen varsa alta yorum olarak yazsın. Ancak sizlere gösterebilmek için resimlerini çektim bu kağıdın, 12 ya da 13 adet olarak satılıyor ikinci resimde görebileceğiniz boyutlarda. Epey büyükler ve oldukça da ucuzlar bu kağıtlar. Yapısı parşömen kağıdına benziyor, çok uygun fiyatlı ve bereketli bu kağıtlardan umarım bulursunuz, çünkü çok işe yarıyor ):))


Evet şimdi artık kaplama usulleriyle işe başlıyoruz. Öncelikle kağıdımız gördüğünüz gibi olağanüstü büyük, kaplamak için uygun bir ölçüde kesiyoruz ve bant yardımıyla kutuyu kaplıyoruz.

NOT: Ancak kaplarken bir tarafı kaplamadan içerisine hediyenizi koymayı unutmayın lütfen !!


Vee hediye kutumuz hazır. 





Ve rafyayla da süsleyerek hediye paketimizi tamamlıyoruz.






Evet arkadaşlar, hediye paketi yapmak işte bu kadar kolay ! Eğer basit ve işlevsel bir hobi etkinliği arıyorsanız denemenizi tavsiye ederim :))
*
Daha güzel hobi etkinliklerinde görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC.























You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Çok güzel olmuş :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor:) blogunuzu takibe aldım. ben de beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))