Karısık Alısveris #9 ( Aksesuar - Kitap - Mutfak )

12.4.15

Herkese mutlu Pazarlar ^.^

Haftanın son gününden merhabalar... Umarım herkeste keyifler yerindedir... Bugün Hisarcık'da hava ender güzellikte ve güneşli... Fazlasıyla soğuk olsa da güneşi görmek keyiflendiriyor beni, ısıtmasa da hep var olsun güneş... İnsana yaşama sevinci aşılıyor bence :)) Ve de artık baharı hissedelim bir zahmet :) Bugün sizlerle son zamanlardaki karışık alışverişimi paylaşacağım, dilerseniz başlayalım :)
*

Alışverişimi kategorilere ayırırsam, önceliği aksesuarlara vereceğim. Üç hafta kadar önce Hisarcık'da pazar sergilerinde bulduğum inanılmaz tatlı tokalardan beğendiklerimi aldım. Hepsine ayrı ayrı bayıldım ):) Fiyatları: Tanesi 1 TL.
*


Bu fiyonkların her rengini almamak için zor tuttum kendimi... Evdeyken böyle sevimli şeyler kullanmak çok hoşuma gidiyor :))






Sonrasında salaş saç tokaları desenleriyle kalbimi fethedince...





Aksesuar alışverişim böyleydi... A101'den diğer alınanlarsa şöyle... ( Bunları da aksesuar alışverişine dahil ettim. ) Lagrita'dan göz makyaj temizleme pedi aldım. Elimdeki garip bir şekilde kaybolduğu için bunları satın almak zorunda kaldım... Neyse ki dün Gratis'e gidince bol bol yedekleme imkanı buldum, Gratis Alışverişim yakında blogda olacak :) Takipte Kalın lütfen !


Diş macunumuz bittiğinden diş macunu aldık... Colgate Total Professional Whitening... Kullanıyorum halihazırda ama pek memnun değilim malesef :( Kıvamı çok katı ve fazla nanemsi yapısıyla acı bir tat oluşturuyor ağızda :(


Yine A101'den bir adet çanta boy kolonya aldım. Çantamda bir kolonya bulunmasına öyle alışmışım ki, yokken bir garip oluyor... :) Kokusunu çok fazla bergamot çok az yasemin olarak bulsam da yine de ferahlatma özelliği başarılı :))


Son olarak da şu meşhur dantel saksılardan aldım, beyaz rengini aramama rağmen bulamadığımdan ben de gök mavisi rengini tercih ettim :)



Parfümlü çoraplar çok ilgimi çektiğinden iki adet de parfümlü - yıkanmış çorap satın aldım.


İki adet de kitap alışverişim oldu, çok uygun fiyata edindim bu kitapları :)


Mutfak alışverişlerine geçecek olursak... Bir adet çok amaçlı maşrapa satın aldım, 1 lira 25 kuruşa... Rengine bayıldım :)


Bu tepsiye aşık olmamak ise mümkün değil :) En son kalanı kaptığımdan daha da bir değerli benim için :)


Son olarak da balık şekindeki bu tabakları edindim. Eşimle kendime olarak düşündüğümden iki tane aldım. Fiyatları: Tane: 15 TL.


Evet arkadaşlar, alışverişlerim bu kadardı... Umarım beğenmişsinizdir, ben çok ama çok sevdim bütün aldıklarımı, severek de kullanıyorum ):)) Daha güzel alışveriş yazılarında da görüşmek dileğiyle...

Sevgiyle Kalın
ve
Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC.























You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))