Film Yorumu : Hızlı ve Öfkeli 7 / Telefon Kulübesi

20.4.15

Herkese merhaba ^.^

Haftanın son gününden, güneşli bir Pazar gününden selamlar... Umarım keyifler yerindedir... Bugün sizlerle son zamanlarda izlediğim iki filmi ve yorumlarını paylaşmak üzere blogumdayım... Filmler biriksin istemiyorum, ama bir şekilde birikiyorlar :)) Bugün de başlıkta adı geçen filmleri sizlerle paylaşacağım :)))
*
Bahar Çekilişime hala katılmadıysanız şuraya tıklayarak katılabilirsiniz... Sizler için şahane şeyler seçtim :))
*
İlk filmimiz Hızlı ve Öfkeli 7... Bu filmi geçen hafta sinemada eşimle birlikte izledik, zaten aksiyon ve macera filmleriyle 3D filmler sinemada çok daha keyifli oluyor ):)


**

Sinemadan izlenimler...






HIZLI VE ÖFKELİ 7

IMDB: 8.7
Tür: Aksiyon, Gerilim, Suç
Oyuncular: Jason Statham, Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Dwayne Johnson
Yapım: 2015, ABD


Filmi bilmeyeniniz kaldı mı bilemiyorum ama bu film bir seri. Hızlı ve Öfkeli 1'den 7'ye kadar geliyor filmler... Neredeyse hepsini sınırsız kez izledim sonuncusu çıktığında da kaçırmamız mümkün değildi ):)


Filmin afişlerini çok güzel buldum. Aslında bu seriyle ilgili herşeyi çok güzel buluyorum :))) Yine yapmışlar :))
*

Filmin konusu -aslında bir seri olduğu için önceki filmleri de izlemeniz gerekebilir- Dominic Toretto ve ekibi suç dünyasından uzaklaşmaya çalışmaktadır fakat önceki olaylardan arda kalanlar peşlerini bırakmaz. Son olayda Owen Shaw'ı alt etmişlerdir ve Shaw komadadır. Shaw'ın inanılmaz belalı kardeşi Deckard Shaw ise onları bulup intikam almaya çalışmaktadır. Aynı sıralarda kod adlı bir hacker tarafından Tanrının Gözü isimli bir program oluşturulur. Bu program hedefteki kişi nerede olursa olsun sinyallerden onu bulma ve yerini saptamada yardımcıdır. Ekip hem Shaw'dan kurtulma hem de programı alıp Shaw'u bulma yarışına girer.

*

Film pek çok kişi gibi benim için de efsane... İlk kez eşimle sevgiliyken sinemada onun isteğiyle girip izlediğim ama izlediğime inanılmaz memnun kaldığım bir seridir kendisi... Özellikle müzikleriyle ve içerdiği aksiyon düzeyiyle benim için ön plana çıkıyor... Her film ayrı bir aksiyon, her film ayrı bir macera... 


Filmdeki en favori karakterlerim, aslında hepsi! Ama en çok Dom'u ve Leticia'yı seviyorum :)


Benim için her film ayrı güzeldir ama bu sonuncusuna Paul Walker'ın gidişi ve Statham'ın şahane İngiliz stili damgasını vuruyor. Walker ve ailesiyle ilgili son sahne inanılmazdı....


Bu filmde aşık olduğum sahneler; dağ kovalamacası ve Abu Dhabi'deki kulelerden atlama manzarasıydı... İnanılmazlardı yani :))

*
Bu filmi kaçıran çok şey kaçırır, demedi demeyin ^.-

**

İkinci filmimiz ise evde kendi kendimi oyalamak üzere izlediğim Telefon Kulübesi isimli film...


TELEFON KULÜBESİ / PHONE BOOTH

IMDB: 8.2
Tür: Gerilim, Gizem
Oyuncular: Colin Farrell, Katie Holmes, Forest Whitaker, Ben Foster, Radha Mitchell
Yapım: 2002, ABD


Filmi gerilim filmleri kategorisinde izlemiştim. Aslında gerilim filmleri çoğunlukla durağan oluyor ama ben yine de seviyorum iyisine denk gelince. Filmin başrol oyuncusunu daha önce tanımıyordum, çok da başarılı olduğunu düşünmüyorum.
*


Filmimizin konusuna gelecek olursak; Halkla ilişkiler uzmanı olarak ünlülerle iş yapan Stu Shephard, evlidir ancak genç bir kızla görüşmektedir. Yine bir gün numarası belli olmasın diye sokak telefon kulübesinden sevgilisini arayıp konuştuktan sonra telefon kulübesindeki telefonun çalmasıyla Stu telefonu açar ve karşıdaki kişi Stu'ya hayatıyla ilgili enteresan bazı gerçekleri söyler. Gizli bir adamın tetiğinin ucunda olduğunu anlamasıyla artık hayatı telefon kulübesiyle sınırlanır ve kontrol hattın diğer ucuna geçer.
*

Filmin konusu bana göre çok afilli. Özellikle internet ve bilgisayarla telefonun hayatımıza etkilerinin incelendiği bu gibi filmleri seviyorum açıkçası. Telefon kulübesi de çoğunlukla durağan olsa da izlerken sonuna dek merak ettiğim ve merakımı diri tutan filmlerdendi.


Film gerilim ağırlıklı olduğundan müzikleri sıradandı. Tek bir mekanla sınırlı kalan çekim alanı dolayısıyla çoğu kişi sıkıcı bulabilir filmin çoğunluğunu... Ama bence vurulan adam ve fahişeler ortalığı yeterince karıştırdılar...



Sıkılmadım, sadece film biraz daha kısa tutulabilirdi diye düşünüyorum.


Filmde polis rollerinde sıklıkla görmeye alıştığımız bir isim vardı, oldukça başarılıydı ama polisiye aksiyon düzeyi çok aşağılarda kalmıştı...


Bu filmi gerilim severlere ve çok fazla beklentisi olmayanlara ve vakit geçirmek isteyenlere tasviye edebilirim. Ama benim için fazla iyi bir film değildi. Vakit geçirticiydi!

Evet arkadaşlar, filmlerim bu şekildeydi, umarım beğenmişsinizdir... Daha sonraki film yorumlarında da görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler,

HC.


















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))