Duvar Kalemligi Yapalım !

11.6.14

Herkese merhabalar...

Güzel ve yakıcı, bol güneşli bir Çarşamba gününden selam olsun sizlere dostlar... Gün bite dururken ve zaman akıp giderken uzun zamandır hayatımda olup bitenleri blogumla paylaşmadığımı fark ettim, maşallah etkinliklerden sıra gelmiyor :) Ama ben de hayatında önemli dönüm noktaları yaşayanlardan biriyim... İstanbul'a üç yıl önce geldiğimde bu şehirden bir an önce kurtulma derdindeydim, hoş hala öyle ama il dışına tayin istemek durumunda kaldım... Haftaya eğer listede uygun bir yer olursa kurulu düzenimizi bozup da bilmediğimiz memleketlere gitme durumumuz da var, ortam karışık yani :) Umarım hakkımızda hayırlısı olur... Biliyorsunuz yarın da berat kandili, şimdiden kandiliniz kutlu ve mübarek olsun... Umarım yarın hayırlı beratlar alırız .))

Evet bunca gevezelikten sonra şimdi geldi ne paylaşacağıma... Bugün sizlerle değerlendirilmeyi bekleyen çorap paketleriyle yaptığım ve şimdilik patentini almasam da mucidi olarak adlandırılmayı beklediğim uydurmasyon bir etkinliğimi paylaşacağım... Duvar Kalemliği :)) Sizler daha fazla meraklanmadan başlasak iyi olacak :)

Öncelikle malzemelerimiz neler bakalım :



1 adet kare şeklinde istenilen boyutlarda mukavva parçası
1 adet A4 kağıdı
Makas
Bant
Yapıştırıcı
Çorap paketleri
Süsleme malzemeleri ( boncuk, kurdele vs. )
Kumaş çiçekler ( Yapımı burada )

Hadi Yapalım !

İlk olarak aşağıdaki gibi çorap paketlerine ihtiyacımız var...


Sonrasında kare mukavvamızı alıp A4 beyaz kağıtla kaplıyoruz.


Sonrasında çorap paketlerimizin ağız kısımlarını kesip düz bir biçime getiriyoruz.




Mukavvamızı alıp ilk çorap paketimizi rastgele bir şekilde yapıştırıyoruz.


Bundan biraz yukarıya da ikinci çorap paketimizi yapıştırıyoruz.


Üçüncüyü de daha yukarıya yapıştırarak tamamlıyoruz.


Daha sonra ben süsleme aparatı olarak pembe lastiği seçtim. Biliyorsunuz, pembe lastiğimi pazardan almıştım. Oldukça bereketli bir ürünmüş :) Pembe lastikle çorap paketlerini resimde görebileceğiniz şekilde, şerit şerit kaplıyoruz.




Önce ölçtükten sonra sıvı yapıştırıcı kullanarak yapıştırıyoruz.






Tamamını büyük şeritler şeklinde yapıştırıyoruz.


Duvar Kalemliğimizin üstten görünümü bu şekilde :)


Yan taraflarını da unutmamak lazım...


Daha sonra çiçeklerimizi her bir kalemliğimizin üzerine yapıştırıyoruz.



Rengarenk kalemleriniz için hazır ve nazır bir kalemlik edindiniz artık efendim :)




Duvarda bir yerinize taliptir artık :)) Şayet masanızda yeriniz yoksa :)) Varsa da şık bir kalemlik olarak kenarda durabilir di mi ama ?


Evet bir güzel değerlendirme ve artık malzeme etkinliğimizin daha sonuna geldik :) Umarım beğenmişsinizdir... Diğer güzel icat ve etkinliklerimde de görüşmek dileğiyle :)) ( Amma iddialı oldu ama :P )

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 































You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Gerçekten çok güzel değerlendirmişsin çorap paketlerini :) Çok da güzel olmuşlar... Patentini al bence sen bunun :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de oldukça değişik buldum :) Duvar kalemliğini ilk kez duydum, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))