Sinemada Benim Dünyam, Akabinde Nostaljik Arabalar...

11.11.13

Herkese iyi geceler, mutlu haftalar diliyorum. Haftanın ilk gününü geride bırakıyoruz ve haftanın ikinci gününe doğru hızla koşturuyoruz. Ben de sizlerle iki haftadır üst üste gittiğimiz filmlerden anılar ve yorumlarımın yer aldığı bir yazı paylaşmak istedim, zira haftaya da Özcan Deniz'in filmi 'Su ve Ateş' vizyona girecek. Yine bir sinema yaparız şimdiden iki film biriksin istemedim. Bilmem biliyor musunuz da 31 Ocak'ta da Ata Demirer'in yeni filmi vizyona girecek. O yüzden bol filmli günler bizi bekliyor :)))


Hadi başlayalım...

Sanırım iki hafta önce 29 Ekim'de Beren Saat ve Uğur Yücel'in baş rollerini paylaştığı 'Benim Dünyam' isimli 'Black' uyarlamasına gittik... Bu filmin fragmanları yayınlanmaya başladığından beri gitmek istiyordum. Artı ben kendim de Zihin Engelliler Öğretmeni olduğumdan bizim Özel Eğitim'in şiddetli ilgi alanına girmiş bulunuyor film zaten...Bu filmde ben imkansız diye bir şeyin olmadığını bir kere daha anladım...

Önce terasta hafif soğuk hava eşliğinde bir Burger Keyfi yaptık :)


Film hakkındaki yorumlarımsa şöyle: Film biraz yavaş başlasa ve devam etse de içindeki çarpıcı sahneleriyle dikkat çekiyor. Oyunculuklarsa beni çok etkiledi, özellikle Ela'nın çocukluğunu canlandıran kızımızın maşallahı var, çok başarılı buldum doğrusu. Filmde anlatılmak istenen ve yaşatılmak istenen izleyiciye aktarılıyor ki en önemlisi de bu bence. Şayet böyle dramatik filmler seviyorsanız ve sabırlı bir insansanız bu film tam sizlik:)) Ben çok ağladım şahsen, insan her haline milyon kere daha şükrediyor...Filmden çıkışta ise bu güzellikler karşıladı bizi meydanda...


Akabinde de nostaljik araba sergisi...Filme gittiğimiz günün 29 Ekim olmasından dolayı da al bayraklı hepsi....














Evet günümüz böyle geçti, güzel bir geceydi...29 Ekim'i böyle geçirmiş olduk, ama yazısını ancak yazabiliyorum...Umarım beğenmişsinizdir arkadaşlar...Bir sonraki film yazısında görüşmek üzere sevgiler...


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

















You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, ben de sizin güzel ve çok özel tariflerinizi severek takip ediyorum ve her birine ayrı bayılıyorum:)) Ben de sevgilerinizi alıp yenilerini sizlere yolladım............<3

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))