Kış Etkinligi'nden Gelen Hediyelerim

17.11.13

Herkese mutlu, huzurlu ve keyifli Pazarlar diliyorum...Benim Pazarım her zamanki gibi Pazar kahvaltısı ve Pazar temizliğiyle başladı...Birazdan da akşam yemeğine girişeceğim, neyse ki dünden kalan yemeğim var bir pilav, tamamdır:)) Bugün aslında dün bitirdiğim Satranç'ın eleştirisini yazacaktım ancak yine karar değiştirip sevgili Mavi Dükkan'ın tasarlamış olduğu Kış Etkinliği'nden gelen hediyelerimi vakit kaybetmeden sizlerle paylaşmak istedim...Bir ya da iki gün sonra da Satranç'ın yorumu bu sayfalarda yer alır...


Hediyelerime görür görmez vuruldum, bence sizler de beğeneceksiniz:))


Hadi başlayalım.. Bunlar, hediyelerimin toparlanmış hali...



Bu da arkadaşımın notu...Teşekkürler Reyhan...



Hediyelerim bu çok güzel telaya sarılı bir biçimde geldi...


Bu el emeğine ise bayıldım...


Bu atkı tam benlik:))


Eğer ilmek atmayı kendi başıma becerebilseydim, bu ipten türlü çeşit kazak, yelek, şapka çıkardı ama örgü örmeyi bilip ilmek atmayı bilmiyorum:((


Bu da bir poşet mis kokulu lavanta...Bayıldım buna...


Bu şirin pembe paketten de üç adet nane limon çıktı:) Kış aylarında bol bol hasta olanlara birebir yani eşittir ben...


Bu şirin kırmızı kalpli paket ise bir dolu kozmetik...


Öncelikle Essence'in Sun Club Brunettes Shimmer Bronzing Powder'ı...Gerçi koyu ciltler için yazıyor ama annem esmer olduğundan belki ona verebilirim, yoksa malesef  benim tenimle tam zıt :( Ama yine de bayıldım:))


Bu da Rimmel London'ın Şeftali alt tonlu allığı...Bayılmadım dersem yalan olur :)))


Bu da resimde gördüğünüz üzere The Balm'ın göz kapatıcı tarzında bir ürünü...Tonu bana uyuyor ama daha denemedim):)

En çok sevindiğim ürünlerden bir diğeri...Kalyon'un Tırnak ve Tırnak Eti Bakım yağı...Böyle bir şeyi almayı ben de düşünüyordum ama hediye geldi...

Bu da Sorbet Liploss:)) Rengine kokusuna aşık oldum... Kokulu ve aromalı tüm ürünlerde ben limonu hep sevmişimdir hep de seveceğimdir...


Kutudan iki tane ruj çıktı...Bunlardan biri Rimmel London'ın Apocalyps lip gloss'u...


Bu da diğer ruj...Buna bayıldım yukarıdaki biraz parlak ama...Bu günlük kullanım için ideal...Loreal'in bir ürünü, 16K400...


Sırada üç tane tester var...Bunlardan ilki Rexona'nın Kuruluk Testi...


Diğeri ise iki tane parfüm testeri...Biri Emotion'un Fantasy'si...Ama şunu kesinlikle söylemeliyim ki daha önceleri kullandığım hiç bir tester bu kadar büyük değildi...Boyutları gerçekten de göz doyurucu:)


Bu da sevgili eşim için düşünülmüş olsa gerek...Privacy'nin Erkek kokularından...Bunun da boyutları göz doyurdu...


Şimdiki hediyemse Benri'nin şirin bir mendili...Kış için mükemmel düşünülmüş...


Bunun ne olduğunu bilmiyorum ama çok ince tanecikler diye tanımlayabilirim...


Bu da çorap tutamacı...Nasıl kullanıldığını şimdilik bilmiyorum ama öğreneceğim:)


Bu da siyah-beyaz klasik bir çorap...Buna bayıldım...


Bu da Allday'in göz makyajı temizleme suyu...Tekrardan teşekkürler arkadaşım...


Evet arkadaşlar, bana gelen hediyelerim bu kadardı...Ama say say bitmedi gerçekten....Özellikle makyaj ürünlerine bayıldığımı itiraf etmeliyim...Hatta bazılarını Instagram'da paylaştım... Sevgili arkadaşıma Reyhane'ye bolca teşekkür ediyorum, umarım o da benim şurada bahsettiğim ve paylaştığım hediyelerimi beğenmiştir...Herkese bolca selamlar...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️












































You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))