Ürün Yorumu: Avon Latin Sensation EDT

13.12.16

Merhaba !

Yeni haftanın yeni yazısından selamlar... Bugün sizlerle çok çok sevdiğim bir parfümü tanıştıracağım ve detaylarını yakından beraber inceleyeceğiz... Hadi hemen başlayalım !

Ürünümüz, Avon markasına ait, markanın birkaç yıl önce çıkardığı yeni parfümlerden biri... Ben de tanışma fiyatıyla görür görmez ilk katalogda almıştım. Kokusu hakkında en ufak fikrim bile yoktu ancak çok doğru bir karar vermişim meğerse... Parfüm, kızıl ombre bir şişede bu arada şişesi efsane, söylememe gerek var mı bilemiyorum, üzeri oldukça fazla işçilikli yuvarlak bir şişede elinize ulaşıyor. 50 mililitrelik parfüm bir EDT...


Parfümden bahsederken Avon'un kullandığı özellikler: Çekici, Tutkulu, Cesur... Kakulenin sıcak dokunuşları ile sürükleyici pembe osmanthus çiçeği kokuları ve sandal ağacı esintilerinin harmanı... Erkek versiyonunun olup olmadığı konusunda emin değilim ancak Latin Sensation tam bir kadın parfümü... İsmine yakışır nitelikte Latin ateşini yansıtır bir yapısı var, tip olarak Çiçeksi - Oryantal diye geçiyor ama bence tamamen oryantal bir koku. Üst notalarında; kan portakalı, kakule, kırmızı elma, orta notalarında; karanfil, yasemin ve osmantus, alt notalarında ise; sandal ağacı, Tonka fasulyesi, vanilya içeriyor. Sanırım ben en çok odunsu notaları ve kakuleyi alıyorum tenimde, diğer meyvemsi ya da çiçeksi kokular geri planda kalıyor.


Benim elimdeki parfüm çok uzun bir süredir benimle olduğundan kapağını vs. kaybettim, aslında ilk başlarda ürünü yaldır yaldır kullanıyordum ancak sonraki kataloglarda göremeyince herhalde üretimden kaldırıldı diye düşünerek ara sıra kullanmaya ve bitirmemeye gayret gösterdim. Ürünün ambalajı harika ancak eğer halen üretimdeyse ben şık bir kutuda elime ulaşmasını isterdim. Yine kalın camdan üretildiğinden çantada kolay bir kullanımı var, hatta ben uzunca süreler çantamda dolaştırmıştım :)) Kapağı da minik kare bir şey, o da kalın camdan olduğundan kolay kapanıyor ve kırılmıyor. Minicik bir parfüm olduğundan da çantada fazla ağırlık yapmıyor kendisi ^^


Baharatlı ya da oryantal bir koku arıyorsanız bakabileceğiniz müthiş bir alternatif ancak dediğim gibi halen üretimde mi tam bilemiyorum. EDT olmasına ise ben daha önce hiç dikkat etmemiştim çünkü kokusu bende oldukça kalıcı. Bir EDP etkisine sahip olduğunu söyleyebilirim. Benim kullanmaya kıyamadığım biriciğim o, çok çok seviyorum ve özellikle kış aylarına yakıştırıyorum. Kalıcığı tende 4-5 saatse kıyafetlerinizde bir sonraki giyime kadar kendisini koruyor. Başarılı bulduğum ve sevdiğim parfümlerden...


Umarım parfümü sizlere anlatabilmişimdir, çünkü koklatmadan parfüm anlatmak çok zor ^^ Umarı yazımı keyifle okudunuz, daha güzel yazılarda da görüşmek dileğiyle ! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

5 yorum oku / yaz

  1. hiç kullanmamıştım bunu yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. İlk defa duydum ambalajı güzelmis ama :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız22.12.16

    Hala var mi avonda ben hiç görmedim

    YanıtlaSil
  4. Bu parfümü yıllar önce çok severek kullanmıştım canım parfümüm almak istiyorum tekrar yardım lütfen

    YanıtlaSil
  5. Çok severek kullandım fakat bulamıyorum parfümden

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))