Bitenler #12 ( Sevdiklerim - Sevmediklerim )

27.12.16

Herkese kocaman merhaba !

Yeni bir gün ve yılın son haftasından selamlar... Çok şükür bu yıl da bitiyor, yeni yıl umarım çok daha güzel geçer ve hepimiz için harika bir yıl olur. Bugün sizlerle artık yılın son yazıları geliyor ^^ bir bitenler yazısı paylaşmak üzere blogumdayım. Yeni bir poşet daha ürün birikince ben de artık bunları yazıp yenilerine odaklanmak istedim, o zaman hemen başlıyoruz ^^


Genel olarak bir baktıktan sonra detaylara geçelim...



Loreal Elseve Komple Onarıcı Kırık Uç Karşıtı Şampuan: Büyük umutlarla almış olsam da pek beğenemedim. Ne saç uçlarına ne de saçların tamamına hiçbir şekilde bir etki etmedi, kokusunu vs. de çok beğenemediğim için sanırım yeniden almayacağım. 

Loreal Elseve Arginine Direnç x3 Dökülme Karşıtı Şampuan: Sevdiğim şampuanlardan, buldukça alıyor, aldıkça severek kullanıyorum ^^ Detaylı yazım için lütfen tık tık ^^

Dalan Dolive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi: Severek kullandıklarımdan, bittikçe geri dönüyorum ancak şu sıralar Watsons'ın kendi ürünü olan saç bakım kremini denemekteyim. Fiyatına göre onu daha mantıklı buluyorum ama bakalım artık ^^ Uygun fiyatlı bulursam elbette yeniden alırım bu kremi, sizlere de tavsiye ediyorum hem de :) Detaylı yazım için lütfen tık tık ^^

Pantene Argan Yağlı Elixir Saç Bakım Yağı: Çok severek kullandıklarımdan, bitince araya başka başka ürünler girmiş olsa da yeniden aldım ve sırada kullanılmayı bekliyor :))) Detaylı yazım için lütfen tık tık ^^


Dalin Büyük Boy Islak Mendiller: Kapaklı olanlar daha öncelikli tercih sebebim ancak kokularını çok sevdiğimden bunları da almadan edemiyorum ^^

Mendiva Cep Boy Islak Mendiller: A101'lerde satılan harika kokulu mendiller. Özellikle mavi ve pembe ambalajlı olanları tavsiye edebilirim, ben buldukça almaya devam edeceğim.

Regina Papatya Kokulu Kağıt Mendiller: Hiçbir şekilde papatya kokmayan kandırıkçı mendiller :)) Almayın demiyorum ama papatya kokusu da beklemeyin, kokulu mendil olarak Selpak Çiçek kokulu mendilleri önerebilirim.


Orkid Platinum Eko Boy Ped: Çok severek kullanıyorum ve bayılıyorum, özellikle bu serisi çok başarılı bence.

Lady Comfort Adet Ağrıları İçin Isıtıcı Bant: Elimde kalan sonuncusunu da kullanmış oldum böylece, bulursam ilk fırsatta yedekleyeceğim ürünlerden, kullanımı pratik ve çok başarılı. Seviyorum ya.

Fresh'n Soft Intım Mendiller: Yorumu blogumda mevcut, bulursam alıyorum, bence güzel bir ürün. Detaylı yorumum için lütfen tık tık ^^


Dalin Bebek Şampuanı: Severek kullanıp bitirdim, yenisi alındı ve yarılandı bile :)) Çok sevdiğim ürünlerden, cildi yumuşacık yapıyor.

Palmolive Thermal Spa Massage Duş Jeli: Yine severek bitirilen bir ürün daha, çok fazla partiküllü olmamasını seviyorum, tüm Palmolive ürünleri gibi hoş kokuya ve güzel bir nemlendirmeye sahip. Tek sorunu kokusunun kalıcılığının düşük olması, yeniden alınacak mutlaka ^^

Eyüp Sabri Tuncer Gül Suyu: Gül suyunda marka fark etmeksizin kullanmaya devam, çok severek kullandım, bitirdim, bulursam yenisini çantada kullanmak için alabilirim.

Etit Zeytin Kolonyası: Kolonya hastası olduğumuzdan bulduğumuz her kolonyayı muhakkak kullanıyoruz, bu da severek kullandıklarımızdan. Yenisi her daim evde ^^


Apaks Hidrofil Pamuk: Buldukça aldıklarımdan, cilt temizliğinde özellikle tonik işleminde bu aşamayı ben topak pamukla yapmayı daha çok seviyorum. Kiri daha net görüyorum, disk pamukla da denemiştim ancak aynı sonucu asla alamadım. O nedenle bu pamukları kullanmaya devam ^^ Yeniden alabilirim tabi, marka fark etmeksizin yerel marketleri aşındırıyorum çünkü :)

Cettua 1 Minute Spa Cleansing Mask: Bu ürünü blogumda yorumladığımdan ötürü çok da fazla değinmeyeceğim, yeniden alınmayacak ürünlerden :( Detaylı yazısı için lütfen tık tık ^^

Rituel de Beaute Siyah Nokta Burun Bantları: Çok seviyorum, buldukça da alıyorum mutlaka ^^ Detaylı yazım için lütfen tık tık ^^

Essence Matlaştırıcı Yağ Emici Mendiller: Berbat bir üründü gerçekten, hem ambalajı hem de ürünün kendisi çok kötüydü. Hiç hiç beğenemedim malesef :( Yeniden almayacağım.

Dove Seyahat Boy Sabun: Dove sabun kullanmaya çalıştığım her seferde cildimi inanılmaz kurutup sivilce oluşumuna neden oldu. El sabunu olarak kullanıp bitirdim, sanırım yeniden almayacağım :(

Dove Seyahat Boy El Kremi: Kokusunu çok seviyor olsam da kıvamı bence çok yoğun olduğundan sadece kış ayları için uygun olan bir krem. Bu da seyahat çantasının içerisinden çıkmıştı, severek kullandım bitirdim :)) Dove Seyahat Seti yorumlarım için lütfen tık tık ^^

Dermo Care Yüz Bakım Kremi: Yoğun yapılı bir kremdi, zaten deneme boy ürünlerden çok bir şey anlaşılmıyor özellikle böyle kremlerde :)) Kullandım ve bitirdim diyelim.

Cosmed Nemlendirici Vanilya Maskesi: Bayılıyorum, elimdeki sonuncusunu da kullandım böylece :((( Büyük boyu kesinlikle radarımda :)

Andrea Face Spa : Severek kullanıyorum ancak sanki bana tek kullanımlık için biraz fazla geldi, iki kullanımlık bir miktar var sanki içinde, ancak saklaması epey sorun tabii :))


Colgate Plax Ağız Bakım Suyu Deneme Boy: Buldukça aldıklarımdan, büyüğü bittiğinde alana dek beni idare ediyor, severek kullanıyorum.

Nivea Pure&Natural Deodorant Roll On: Çok severek kullanıp bitirdim ancak yenilerini nedense artık bulamıyorum ::( Sanırım bu seri, artık üretilmiyor, olsun Nivea deodorantlarının hepsini seviyorum :)) Bittikçe alıyorum, aldıkça da severek kullanıyorum:))

Sensodyne Tam Koruma Diş Macunu: Sensodyne aşık olduğum bir marka, çeşitlerini de deniyorum, bu da denediklerimdendi, severek kullandım.

Signal White Now: Çok methini duysam da ben pek beğenemedim :( Dove Seyahat setin içerisinden çıkmıştı, kullandım bitirdim.

Farmasi Naturelle El Kremi: Güllü el kremleri, yüz kremleri hiç fark etmez, tek kelimeyle ba-yı-lı-yo-rum! Elimde son bir tane kaldı, kullanmaya kıyamıyorum, ancak bir yolunu bulup Farmasi'den sipariş vereceğim tekrardan :)

Signal White Now Diş Fırçası: Herhangi bir farkını göremedim, benim için normal bir diş fırçasıydı.

Farmasi Ultra Star Look Maskara: Çok büyük bir fırçası vardı ve de çok çabuk kurudu. Detaylı yorumlarım için lütfen tık tık ^^ Yeniden almayacağım.

Thermove Limon Kolonyası: Yanımda taşımak için idealdi, güzel bir üründü :))


Eşimin kullandıkları ise böyleydi, bunları da eklemek istedim, zaten artık ürünleri bitirdikçe atmadan önce bana soruyor, ondan sonra atıyor, adamı da kendime benzettim hahahahahaa :)


Ev kozmetiğindeyse bitenler şöyle: 

Cif Yağ Çözücü: Çok sevemedim malesef bu ürünü, Scotch Bright daha başarılıydı, bitmek de bilmedi üstelik, bir daha almayacağım. Zaten şu sıralar Bim'den annemin tavsiyesiyle Aspirin deniyorum, çok çok başarılı :))

Pronto Ahşap Temizleyici: Bu ürün evimde olmazsa bir eksiklik hissediyorum o sebeple sürekli evimde bulunur kendisi, severek de kullanıyorum.

Por Çöz: Yine evimin olmazsa olmazlarından, kullanım alanları da çok çeşitli olduğundan bol bol yedekleyip kullanmak gerek ^^

*

Huh, benim bitenlerim böyleydi, bir bu kadar daha çekimlenmeyi ve yazılmayı bekliyor, hadi hayırlısı ^^ Yazımın sonuna geldik, umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yeni yazılarda da görüşelim lütfen ! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

10 yorum oku / yaz

  1. dolu dolu bir bitenler yazısı olmuş =) tebrik ederim =) gelsin yeniler :D

    YanıtlaSil
  2. Oooo muhteşem, ne çok ürün bitmiş. Valla çok haklısınız, eşlerimizi de kendimize benzettik :) Benim de atmadan önce soruyor fotoğraf çekecek misin diye :)))
    Gelsin mi yeniler :))

    YanıtlaSil
  3. Ohh gelsin yeniler ne çok ürün bitmişşş 😊

    YanıtlaSil
  4. şu Bim'in burun bantlarından mutlaka edinmek istiyorum o kadar çok duyuyorum ki bu aralar

    YanıtlaSil
  5. Canım baya ürün bitmişş :)

    YanıtlaSil
  6. Baya ürün bitmiş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel yazı olmuş.. blogunu yeni keşfettimm bana da beklerim sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir yazı olmuş deneyimler her zaman kıymetlidir

    YanıtlaSil
  9. Bir çoğundan aynı derece memnun kalmış ve sevmemişiz :) Orkid benimde kendimi bildim bileli kullandığım tek marka, bu seride olmazsa olmazım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Adsız31.12.16

    merhaba.. blogunuza ilk kez geldim :) bende beklerim sizi :) emeğinize sağlık :) sevgiler

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))