Ürün Yorumu: Pretty Perfect Canlandırıcı Göz Altı Roll On

11.3.16

Merhaba,

Yeni bir yazıyla daha bir aradayız, Cumanız hayır olsun ^^ Bu güzel Cuma gününde -ki güzelliği kesinlikle son iş günü olmasından kaynaklı- sizlerle ben işteyken okumanız ve tanımanız için güzel bir ürünü ve yorumlarını paylaşmak istiyorum, hadi hemen başlayalım !

Bugün sizlerle paylaşmak istediğim ürün Gratis'in ithal olarak bizlere sunduğu bir göz altı yenileyici roll on. Son zamanlarda göz çevreme -eh malum '25 plus' olduk artık- hiç bir şey yapmadığımı fark ettim ve bu konuda çeşitli ürünler denemedeyim. Bu ürün de denediklerimden, hakkında daha önce pek bir şey duymamama rağmen rafta görünce almak istedim, hemen sizlerle de paylaşmak tabi ^^
*

Ürünümüz karton bir kutu içerisinde satılıyor. Kutunun ön yüzü yukarıdaki resimde, diğer yüzleri ise şu şekilde:




Arka yüzünde çok güzel bir bilgilendirme yazısı var, hemen ekliyorum buraya :)


Kutuyu açalım artık :)


Kutuyu açtığımızda şeffaf bir bölme içerisinde tüp şeklinde ürünümüz ortaya çıkıyor...




Fıstık yeşili renginde oldukça ergonomik tasarlanmış ince uzun bir roll on... Yakından bakalım, arka ve ön yüzüyle birlikte... Görebileceğiniz gibi 12 mililitre ve de 12 aylık bir kullanım ömrü var ^^




Roll onun şeklini ve tipini çok sevdiğimi söylemem lazım, elde çok kolay tutuluyor ve kolay da uygulanıyor... Çok kolay açılıp kapanan bir kapağı var, hemen uygulanabiliyor.


Roll onun oynar başlığına yakından bakalım, sonrasında hemen yorumlarıma geçeceğim '' Oynar başlık aynı deo roll onlarda olduğu gibi, sadece onun minyatür versiyonu, küçük şekilde hazırlanmış, göz altlarına daha kolay nüfuz edebilsin diye sanırım. İçerisinde yer alan ve uyguladığımız sıvı ise kafein ve vitamin B5 içeriyormuş. Ürünün vaatleri arasında; göz altlarınızı canlandırma, koyu renk halkaları önleme, cilt yenileme, cilt hücrelerinin beslenmesi ve masaj uygulamasıyla yorgunlukların azaltılması var. Peki bu vaatler ne kadar gerçek, hangilerini gözlemledim? Merak ettiyseniz okumaya devam o halde ^^




Markayı daha önce benim gibi hiç duymamış olabilirsiniz ama kesinlikle 'dandiktir' diye düşünmeyin, ben de hakkında hiçbir yorum okumadan markayla ilk defa tanışarak aldım bu ürünü ama gerçekten oldukça memnunum. Detaylara geçiyorum... 

Bu ürünü aldığımda fazla bir beklentim yoktu açıkçası ve göz altlarımda morluklar hariç pek problemim yok çok şükür, ben hem bir denemek hem de göz altlarıma biraz bakım yaparak canlandırmak istediğimden almıştım bu ürünü. Sıklıkla da kullanıyorum, ürünün tipini, şeklini vs. çok sevdim ve oldukça da kullanışlı buldum. Ben bu ürünü genelde yüzümü yıkadıktan ve temizledikten sonra kullanmaya dikkat ediyorum. Ürünü kullandıktan sonra göz altlarınızda kısa bir müddet yapış yapış bir hissiyat kalıyor ama bir süre sonra geçiyor. Ben morluklara vs. bir etkisini görmedim ama bana kendimi bakımlı hissettirdiği ve gerçekten canlandırma etkisini yaşadığım için çok severek kullanıyorum. Ürünü ilk kullandığınızda çok güzel soğuk bir his yaşıyorsunuz, masaj bilyesi şeklindeki roll on başlığı göz altlarınızdaki kan akışını hızlandırıyor ve orada bir canlanma yaşıyorsunuz. Kullandığım süreçte de herhangi bir sorunla karşılaşmadım, kutusunda güzel bir şekilde saklıyorum ve istediğim zaman kullanabiliyorum.

Ürünün boyutları da çantaya atmalık ve seyahate taşımalık, bu açıdan gün içerisinde bile çok rahat bir şekilde kullanabilirsiniz. Bir bakmanızı tavsiye ediyorum, uygun fiyatı da cabası ^^


Güzel bir ürün daha tanımış olduk, umarım bilgilendiğiniz ve severek okuduğunuz bir yazı olmuştur, sizlere kendimce yorumlar getirerek bu güzel göz roll onunu tanıtmaya çalıştım :) Yeni ve daha güzel kozmetik ürün yorumlarında da görüşelim, olmaz mı? Cevabınız evetse blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️












You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Ben kırmızı rengi almıştım serinletme dışında pek fayda görmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de göremedim ama güzel serinletiyordu gerçekten.

      Sil
  2. Ürünün ambalajı oldukça şık eğer göz altlarında canlandırma hissi veriyorsa alacağım. Paylaşımın için teşekkürler. Sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle serinletiyor, üstelik buzdolabına koymasanız bile, tek negatif özelliği çok çabuk bozulması:(

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))