Karışık Alışveriş #14 + Hediyeler

13.3.16

Merhaba,

Keyifli Pazarlar... Yeni bir hafta sonu keyfi yazısıyla daha birlikteyiz... Uzun süredir biriktirdiğim alışveriş yazılarımdan ilkiyle blogumdayım. Umarım keyifle okur ve neler aldığıma şöyle bir göz atarsınız ^^

Bugün sizlerle ilk olarak paylaşmak istediğim yazı, bir karışık alışveriş yazısı ve yanında da son zamanlarda aldığım hediyeler yer alacak, birkaç paylaşımdır bu şekilde karışık alışverişler geliyor, hediyelerim olduğu müddetçe de sizlerle bu alışverişler yanında hediyelerimi de paylaşacağım,...

Ben en çok alışveriş ve bitenler yazılarını seviyorum, okumak da yazmak da ayrı bir keyif oluyor, hadi hemen başlayalım !


İlk olarak kendi yaptığım karışık alışverişle başlayacağım, A101'den şuanda da okuduğum Ecelin Avı isimli kitabı aldım. Fiyatı 4 liraydı.


Bim'den Rituel de Beauty'nin çok merak ettiğim burun bantlarından aldım. Hatta kullandım bile, gerçekten çok etkili bantlar olduğunu düşünüyorum ilk izlenim olarak. Detaylı yazısı gelecek bu güzel ürünün.


Hisarcık'daki yerel ucuzluk mağazasından bir tane termos aldık. Çok iş görüyor doğrusu ^^



Devamında mutfak alışverişlerim oldu bir iki, onları paylaşayım hemen. Çok uzun zamandır kelebekli fincan istiyordum, görünce dayanamadım aldım. Bu fincan seti iki kişilik olsa da ben altılısını da almak istiyorum ilerleyen zamanlarda. 




Son olarak cam çay kaşıklarından satın aldım. Bunlar pek işlevsel değiller ama çok şık duruyorlar. Bir de daksilim bitmişti onu yedekledim.


Diz altı ince çoraplar yaz kış favorim. Bolca yedekledim.


HEDİYELER

Gelelim hediyelere... Önceliği erkek kardeşimin hediyelerine vermek istiyorum. Yeni eve taşındığımız için bana yeni kitaplar satın almış. Polisiye sevdiğimi de bildiğinden isabetli tercihler yapmış, çok teşekkür ediyorum.



Yine yarıyıl tatilinde ailemin yanındayken Bursa'da erkek kardeşimle beraber evin üç dişi kişisine ev terlikleri aldık. Ben tercihimi pembeden yana kullandım, siyahlı pembeli olanı da kız kardeşim aldı. Pufidik çok kullanışlı terlikler, bayılarak kullanıyorum. Bursa Kapalı Çarşı'dan 5 lira gibi komik bir fiyata aldık.



Sonrasında yine yarıyıl tatilinde Bursadayken babamın yaptığı yastıklardan birini çok beğenmiştim, babam gerçek bir sanatçıdır bu arada, onu da kendime zorla hediye ettirdim ^^


Ailem sömestr tatili bitiminde Hisarcık'a geldiler ve bir gün kaldılar benim yanımda. O esnada annemin bizim buradaki Hisarcık halk pazarından bana aldığı bir çift çetik - patik var. Bunu da çok severek aldım ama giymeye kıyamıyorum bir türlü.


Son hediyem ise kayınpederimden geldi. Evlerine gittiğimde çok beğendiğim dokunmatik lambadan bir tane de bize almış, özellikle geceleri kitap okurken ya da rutin uygularken çok işime yarıyor doğrusu.


Bir sonraki görselde yer alacak süslü bıçakları da ben annemlere aldım, bu da benim onlara hediyem gibi oldu ^^


Geliyorum hemen 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Hediyelerime... İlçemizde böyle özel günler öğretmenlere çeşitli hediyeler veriliyor... Benim de üç tane hediyem olmuş oldu. Yakından bakalım:


İlk hediyemiz ve kesinlikle en beğendiğim hediyem okul müdürlüğümüz tarafından bizlere hediye edilen fincan setiydi. Hem kullanışlı hem çok şıklar. Bayıldım doğrusu.





Diğer bir hediye ilçe milli eğitimden geldi. İsmimize özel kupalar...




Son olarak minik birer hediye de sendikamızdan geldi. Pek sevemesem de yine de hediye hediyedir...



Evet arkadaşlar, yazımın sonuna gelmiş olduk, umarım keyifle okumuşsunuzdur, uzun süredir bekleyen ürünler de vardı bu yazıda, o nedenle yazmam çok iyi oldu. Bunun devamında üç alışveriş yazısı daha gelecek, takipte kalmayı unutmayın lütfen ^^ Yeni ve daha güzel alışveriş yazılarında da görüşelim, olmaz mı? Cevabınız evetse blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️




You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))