Farmasi Alışverişim Şubat

24.3.16

Merhaba,

Yeni bir yazıyla yeni bir gün daha başlıyor... Bu güzel Cuma gününde sizlerle yeni bir blog yazısı paylaşmak üzere blogumdayım, umarım yazımı severek keyifle okursunuz...

Başlıktan da anlayabileceğiniz üzere bu bir alışveriş yazısı olacak, Farmasi benim ilk tanıştığımdan beridir severek tercih ettiğim ve uygun fiyatları sayesinde gönlümü çalan başarılı bulduğum firmalardan ve markalardan biridir... Sıklıkla da alışveriş yapıyorum bu markadan, bu bilmem kaçıncı alışverişim, o kadar seviyorum yani, sadece keşke diyorum şu temsilci ve katalog işlerinden bir kurtulsalar, Avon da Farmasi de... Tabii bu benim dileğim... Her neyse. Kendime birkaç bir şeyler aldım, bakalım neler almışım? ^^


Aslında bu alışverişle ilgili sizlerin yeni tanıyacağınız hiçbir ürün yok diyebilirim, çünkü çok severek kullandığım ürünlerimi yeniden almış ve stoklamış oldum. Ancak yine de yeni gelenler için ürünlerin yorumlarını da ekleyeceğim, ki ürünleri tanıyabilesiniz :) Ürünlerim her zaman olduğu gibi klasik Farmasi poşetinde elime ulaştı...


Topluca aldıklarım şu şekilde:


İlk olarak biten yüz temizleme sütümü yeniledim, bu ürün indirimli değildi ama yine de almak istedim. 12 lira idi sanırım indirimsiz fiyatı. Aslında ben bu ürünün toniğini de almak istiyordum ama ikisi indirime girince almayı düşünüyorum. Bu ürünle ilgili detaylı yazıma şuradan ulaşabilirsiniz ^^

Devamında yine favori el kremlerimden Farmasi güllü el kremimi yeniledim ve bir tane de yedeklemiş oldum. Bunlar indirimliydi, beş liraya aldım sanırım tanesini. Bu ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^


Saç maskem bitmek üzereydi, yani birkaç kullanımlık bir ömrü kaldı, ben de indirimde görünce ( 2 lira da olsa indirim indirimdir ^^) hemen yedekledim. Ben bir öncekinde 22 liraya almıştım, bu sefer 20 liraya almış oldum hehe^^ Bu ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^

Bitmek üzere olan genital bölge temizleme mendillerimi de yedekleyerek satın aldım, sanırım tanesi üç ya da dört liraydı. Bu ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.


Yarım kiloluk maskeme haksızlık olmuş biraz yukarıdaki resimde pek garip kalmış, aşağıda ona hak ettiği kocaman yeri verdim :)


Evet arkadaşlar, benim alışveriş yazım bu şekildeydi, tamamen ihtiyaç alışverişiydi, çok severek kullandığım birkaç ürün daha var alacağım ama indirimi bekleyeceğim :)) Mini minnacık alışveriş yazımın sonuna geldik, keyifli günler diliyorum hepinize ve yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle diyorum. Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ne yapmalısınız peki? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️









You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))