Davetiyeden Kitap Ayracı Yapalım !

5.3.15

Herkese merhabalar :)

Harika bir Perşembe'yi geride bıraktığımız bu güzel günden herkese selamlar... Umarım her neredeyseniz keyfiniz yerindedir ):) Benim için oldukça hareketli başlayan bir gün oldu, bugün çalıştığım okulda 28 Şubat 'Sivil Savunma Günü' dolayısıyla bir 'Yangın Tatbikatı' düzenledik... Okulda mahsur kalan öğrenciler itfaiye tarafından kurtarıldı, ambulansla da makyajla yapılan yaralılar kurtarıldı, ilk müdahaleleri yapıldı. Bahçede ortaya ufak bir yangın oluşturularak da yangın söndürme uygulamaları gösterildi. Ardından da kısa bir törenle bu uygulamamız sona ermiş oldu. Oldukça keyifliydi, öğrenciler de çok sevdiler. :)
*
Bugün sizlerle uzun zaman önce yaptığım davetiyeden kitap ayraçlarımı paylaşacağım. Aslında ayraç yapmak fikri artık sıkıcı gelmeye başladı, çünkü elinize geçen her şeyden çok rahat ayraç yapabiliyorsunuz. Ancak önceki etkinliklerimden kalan bu sonuncu ayraç yazımı da paylaşmak istiyorum. Bu davetiyeler benim arkadaşımın nişan davetiyesiydi, ve inanılmaz hoşuma gittiler. Ben de herhangi bir etkinliğimde ölümsüzleştirmek istedim davetiyelerini... Dilerseniz hadi başlayalım :)

DAVETİYEDEN KİTAP AYRACI



Malzemelerimiz

Davetiye ( İstediğiniz adet )
Makas
Yapıştırıcı

Yapalım !

Ben iki adet davetiyeyle başladım. Davetiyeler sizce de harika değil mi?


İç ve dışı...


İlk davetiyemizi alıp davetiyenin dışının ön kısmında yer alan çiçek daireli kısmı çizgili kısımdan ayırdım. 


Ayırdığım kısım :


Bu kısmı uygun bir boyuta çektim. Biraz kısaltıyoruz.



Çiçekli dairenin ortasını isterseniz doldurabilirsiniz, ben boş bırakacağım.


Bu kısımda iş yaratıcılığına kalmış. Ben alt ve üst kısmını dairesel -pati gibi- kesip kullanmayı tercih ettim.


Davetiyenin arda kalan kısmına bakalım : Bu çizgili kısmı da davetiyeden ayırıyoruz.


Bunu da uygun bir boyuta getiriyorum ( Göz kararı )


Bu çizgili kısım ikiye ayrılıyor ve ortasında bir açıklık var. 



Bu delikli kısmı sade krem rengiyle dolduruyorum. Bir hava gelsin !



Arda kalan küçük çizgili bir parçayı da ayraç olarak kullanabilirim diye atmadım.


Davetiyeden kitap ayraçlarımızı bir de kitaplarda görelim:

















Evet arkadaşlar, benim ayraç fikirlerim bu şekildeydi... Sizler de böyle güzel davetiyeleri mutlaka değerlendirin, atmayın ... Umarım beğenmişsinizdir, elimden geldiğince değerlendirmeye çalıştım. Ha bir de umarım, çocukluk arkadaşım olur da görürse kızmaz bana, davetiyelerini bu şekilde kullandım diye :) Kendinize çok iyi bakın, daha güzel hobi etkinliklerinde de görüşmek dileğiyle...

Sevgiyle Kalın

ve 

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC.







You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))