Ürün Yorumu: Loreal Paris Skin Expert Değerli Çiçekler Tonik

21.9.17

Herkese yeniden merhaba!

Yoğun günlerden sesleniyorum sizlere, umarım keyifler yerindedir, hem ev hanımlığı hem iş kadınlığı bayağı zor oluyor, arada bir de bloga yazı yazmak için vakit yaratıyorum eh böyle idare etmeye çalışıyorum. Şimdilik bloga haftada iki yazı yazabileceğim sanırım, normalde üç yazı olarak düşünüyordum ancak henüz vakit bulamıyorum, düzene oturtmaya çalışıyorum. Her neyse, bugün sizlerle yine bir ürün yorumu paylaşacağım, dilerseniz hemen geçelim.

Loreal Paris gün geçtikçe kendini geliştirmeye devam ediyor ve bu anlamda sürüsüne bereket ürün de piyasada bizleri bekliyor. Son çıkardığı birkaç seriyle henüz tanışamasak da kız kardeşim sayesinde Değerli Çiçekler serisinden bir ürünle tanışma fırsatı yakalayabildim nihayet diyorum ve kendimi alkışlıyorum. Ya da kız kardeşimi mi alkışlasaydım? Loreal Paris'in Skin Expert alanında çıkardığı yeni ürünlerden biri de Değerli Çiçekler Tonik... Bakalım bu tonik nasıl bir ürünmüş ve detayları nelermiş?

Ürünümüz, 400 mililitrelik bir ürün, toz pembe/pudra rengi şahane bir ambalajlamaya sahip. Boyutları ve sert plastik ambalajıyla beraber oldukça bereketli ve sağlam bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ön yüzünde sadelik tercih edilerek soft bir tasarım yapılmış, arka yüzünde ise bolca bilgilendirme yapılmış. Ürünün 12 aylık kullanım ömrü mevcut.




Ürünün sağlam ve şık bir kapağı var, akış deliği de gayet yeterli büyüklükte, ürünü kolayca pamuğa dökmenizi ve uygulamanızı sağlıyor. Ambalajını çok beğendiğimi söylemem lazım.



Genelde tonik çok fazla kullandığım ve tercih ettiğim bir şey değil, çünkü özellikle bazıları inanılmaz cildimi yakıyor ama kız kardeşim bu ürünü kokusuna vurularak satın alınca ben de çok merak edip tatilde deneme fırsatı edindim. Toniğin vaatleri ise şöyle: Ürün genel olarak kuru ve hassas ciltler için üretilmiştir. Ferahlatıcı dokusu cildi canlandırır ve kusursuz bir temizlik için ciltteki tüm pürüz ve kiri temizler. Şimdi de yorumlama zamanı... Detaylara geçelim hemen:

YAPI: Ürünün ambalajı şeffaf olduğundan toniğin rengini vs.görebiliyoruz zaten, toniğimiz krem rengi bir tonik. İçerisinde gül ve yasemin özleri mevcut, değerli çiçekler adını sanırım buradan alıyor. Gülün cildi yumuşattığı ve yaseminin ise cildi güzelleştirdiği vurgulanıyor. Toniğin yapısı benim şimdiye kadar denediklerimden biraz farklı açıkçası, daha yoğun ve daha orta akışkanlıkta bir yapıya sahip. Pamuğa doğrudan döktüğünüzde pamuk tarafından hemen emilmiyor bu bakımdan ürünün tamamını yüzünüze uygulayabiliyorsunuz. Bunu sevdiğimi söylemem lazım. Cilde uyguladığında cildi gerçekten pürüzsüzleştirip yumuşattı, bunu gözlemledim diyebilirim. Ancak temizleme ve arındırma konusunda diğer toniklerle aynıydı. Kuru ve hassas ciltlerin gerçekten seveceği bir tonik olduğunu düşünüyorum.

KOKU: Adı üzerinde zaten Değerli Çiçekler olan bir ürün nasıl kötü bir kokuya ya da rahatsız edici bir kokuya sahip olabilir ki? Gül ve yasemin, iki sevdiğim kokunun eşsiz birleşimi olmuş gerçekten de, bayıldım tek kelimeyle kokusuna, kız kardeşim de kokusuna vurulup aldı zaten, şahane bir kokusu var. Ciltte kokusu malesef kalıcı değil ama ürünü uygularken arka yüzde de söylediği gibi eşsiz bir uygulama deneyimi yaşatıyor bize :)

İŞLEV: Bana göre vaatlerini yerine getirebilen bir ürün olmuş, sonuçta arka yüzde çok da uçuk şeyler yazmıyor ve gayet de ürünün verebileceği sonuçlar vaat edilmiş. Yağlı ciltler belki pek hoşlanmayabilirler ama kuru ciltler için bence güzel bir ürün olmuş. İşlevlerini de yerine getiriyor.


Benim kokusunu çok çok sevdiğim ama cilt özelliğime pek uygun bulmadığım bir ürün oldu, yine de indirime girerse alabileceğim güzel bir ürün ancak elimdeki iki gül suyu ve bir de toniği bitirdikten sonra :) Benim bu güzelliğe dair söyleyeceklerim ve size aktaracaklarım işte bu kadardı, umarım yazımı severek bilgilenerek okudunuz :) Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle o halde! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. boyut olarak oldukça büyük bir ambalaja sahip memnun kalmana sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  2. TONIGINI KULLANMAYA BASLADIKDAN SONRA YUZUMDE ASIRI SIVILCELENME YAPDI BEN BEGENMEDIM SAHSEN YADA BENIM CILDIM AŞIRI HASSAS ONDAN OLABILIR RESMEN YUZUMIN ICINE ETDI AFEDERSINIZ TAKIMI

    YanıtlaSil
  3. Hassas ciltli bir kaç kişi kullandı fakat onların hassasiyetlerini arttırdı. Hassas ve kuru ciltler demesine rağmen ben kedndi yagli cildimde daha memnun kaldim hafif bir yanma hissi olusuyo bunu hassas ciltli arkadaşlar çok sevmeyebilir

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))