Son Zamanların Favorileri #13 ( Kozmetik, Dizi, Atıştırmalık, Müzik)

13.6.17

Herkese merhaba!

Yeni yazıdan selamlar... Bugün sizlerle son dönemlerde neler favorim olmuş onlara bakalım diyerekten kocaman kocaman bir favoriler yazısı hazırlayıp paylaşmak istedim, atıştırmalıklardan, son dönemde dinlediğim müziklere, kozmetik ürünlerden dizilere kadar her şeyi anlattım, hadi gelin bakalım :)

Bu arada en son Favoriler yazımı Mart ayında kaleme almışım, neredeyse üç ay olmuş, bu üç aylık süreçte elbette yeni ürünler de denedim ancak elimde halihazırda açık olan ürünleri bitirmeye daha çok odaklandım, bu sebeple de çok fazla favorim oluşmadı, ancak işte birkaçı...



KOZMETİK - BAKIM

İlk olarak kozmetik favorilerimden bahsedelim; karışık olarak gidiyorum. Son zamanlarda Dove'un şurada paylaştığım kofresinden çıkan tarağını çok severek kullanıyorum, elbette ve elbette favorilerimde yer almalıydı. Tasarımı, şahane görünümü ve işlevini yerine getirmesiyle gönlümü çaldı da diyebiliriz. Bee Beauty'nin Gratis'te satılan bu harika duş jellerinin uzun süredir methini duyuyordum, nihayet deneme amaçlı aldım vebu limon sorbeli olana bayıldım, portakallı çikolatalı versiyonu bana biraz ağır geldiği için ve limon kokusuna da hasta olduğum için bu tam benlik ! Nivea'nın göz kremi de uzun zamandır severek kullandıklarımdan, yazısı çok yakında gelecek ^^


Avon Cherish bir önceki favorilerimde de vardı, halen favorim olduğu için ya da şöyle diyelim epey uzun soluklu bir favorim olduğu için burada da yer aldı. Çok severek kullanıyorum. Spirit markasının Spirit of Golden Vanilla isimli parfümü de elbette favorilerimden, yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^
Eda Taşpınar'ın beğenilen ürünlerinden olan Desert Rose & Amber isimli vücut spreyi anlaşıldığı kadarıyla tüm yaz boyunca benimle olacağa benziyor, çoktan favorilerime girdi bile ! Ambalajı, efsane kokusu ve kalıcılığı çok başarılı, buna bir de uygun fiyatını ekleyin eh daha ne olsun! Yazısını yakında yazacağım ^^


Son favorilerimde de yine Avon ürünleri yer alıyor, Avon Far Away vücut losyonu gerçekten çok başarılı, severek kullanıyorum ve o nedenle burada ! Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. Vee Avon'un saç spreyini de son dönemde saçımda severek kullanıyorum ve geç de olsa burada olmalı dedim, yazısında çok beğenmedimi söylemiştim ancak şimdilerde günü kurtarıyor, yani kendisi bir kahraman! Alkışlar, Avon'un Supreme Oils spreyi... Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^^


Geçiyorum, dizi önerilerime... Bu favoriler yazımda önerebileceğim iki dizi izledim, hatta birini halen daha izliyorum da diyebiliriz; ilki elbette Türk versiyonu da yapılan ancak çarçabuk bitirilen Pretty Little Liars... Gerilim, gizem seviyorsanız bayılacağınız kesin, izlemelere doyamıyorum ^^


İkinci dizi önerim ise, son dönemlerin favorisi; 13 Reasons Why... Bununla ilgili güzel bir yazı yazmayı planladığım için çok fazla şey söylemeyeceğim, ama izlemelisiniz kesinlikle... İlk sezon bitti, ikincisi ise 2018' deymiş, heyecanla bekliyoruz ^^


ATIŞTIRMALIKLAR

Hemen geçiyorum atıştırmalıklara... Arada hafif atıştırmalıkları sevmeyenimiz yoktur herhalde, değil mi? Benim de son zamanlarda çok severek tükettiğim birkaç ürün var hemen paylaşmak istedim: Eti Form'un bir sürü çeşidini denedim şimdiye kadar ancak sanırım en sevdiğim bu Limon Lifli Kepekli Bisküvisi oldu, dolu dolu bir limon keyfi ! Torku'nun ürettiği bu kahveleri de markette görmüştüm, deneme amaçlı iki tane satın aldım, en sevdiğim White Chocolate Mocha oldu ^^ Ama karamel Macchiato da güzel, o da favorim ! Son olarak Cafe Crown'ın Karamel Lattesi de kesinlikle favorim, buna gerçekten bayılıyorum !



MÜZİKLER

Son dönemde en severek dinlediğim müzikler işte şöyle:

Skrillex and Diplo - Where Are Ü Now with Justin Bieber dinle♫
Kygo & Ellie Goulding - First Time dinle♫
Santana - Maria Maria feat. The Product G&B dinle♫
28thCenturyMan - Zenon Z3 - No Copyright dinle♫
Breathe Carolina X IZII - Echo (Sean Turk Remix ) dinle♫
Avicii - Wake Me Up dinle♫
LP - Other People dinle♫
Dua Lipa - Be The One dinle♫
KDA- Just Say ft. Tinashe dinle♫
The Veronicas - On Your Side dinle♫
Rag'n'Bone Man - Human dinle♫
ZAYN, Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever dinle♫
Lana Del Rey - Lust For Life ft. The Weeknd dinle♫

Vee geldik yazımızın sonuna :) Umarım keyifle okumuşsunuzdur yazımı, yeni yazılarda görüşmek dileğiyle o halde! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. 13 Reasons Why'ı izlemeyi çok istiyorum methini çok duydum çünkü

    YanıtlaSil
  2. aralarında benim de favorilerim var =)) güzel bir yazı olmuş =)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))