Alışveriş / Kıyafet, Kozmetik, Aksesuar, Ev Kozmetiği

3.6.17

Herkese merhaba!

Hoşgeldin Haziran :) Yepyeni bir ay ve yepyeni günler, umarım hepimiz için güzel bir ay olur :) Bu güzel ayın ilk yazısı ise bir alışveriş yazısı olacak, keyifle okumanız dileğiyle, bu güzel hafta sonunda hemen yazıya geçelim o zaman...

İlk olarak kıyafetlerle başlayıp devamında karışık olarak alışverişlerimi sizlerle paylaşacağım, hadi hemen başlayalım...


Kıyafet konusunda LCW'nin muhafazakar bölümü son dönemlerde benim favorim oldu, gerçekten çok başarılı ürünleri var, ayrıca bünyesinde barındırdığı hafif bohemlik de çok hoşuma gittiğinden neredeyse her ürettiği parçaya bayılıyorum. Yaz gelmişken birkaç tane yazlık tunik ve etek aldım, daha önceden bol bol tişört ve atlet aldığımdan sadece etek ve tuniğe ve de çantaya yöneldim :)


LCW'nin Romantic May serisinde çok güzel tunikler buldum, bunlar gömlek tunik dediklerimizden, yani yazın hem tunik hem de gömlek olarak kullanılabiliyorlar, ben de öyle yapacağım elbette :)) Bir de şu çok tatlı firketelerden aldım, rose gold rengine bayıldım tabi :)



Devamında inanılmaz retro bir hava veren ve 70'leri hatırlatan kendinden bluzlu mavi puantiyeli hırkayı aldım, yaz için biçilmiş kaftan olacağını düşünüyorum :) Bir de sıfır kol siyah üzeri yazılı uzun tuniği aldım, hırkaların vs. içine harika olur, tatilde vs. de elbise olarak kullanılabilir diyerekten :)


Pembe uzun triko hırkama da bayılarak aldım, uzun olması da cabası, ayrıca orta kalınlıkta olduğundan mevsimlik olarak da kullanılabilir. ^^


Altlara gelelim, iki tane etek aldım, gri olanı dizde bitiyor, yine evde ya da tatilde giyerim diye, lacivert uzun pileli olana ise bayıldım :) 



Son olarak da Anneler Günü hediyelerimiz...


Geçiyorum hemen aksesuarlara.. İki tane eşarp aldım, bunlar kahve tonlarında, özellikle soldakinin rengine bayıldım :) Biraz buruşuklar, kusura bakmayın ^^


Kipa'dan bir tane kumaş çanta ile bir de laptop kılıfı aldım. Pembe laptop kılıfı ilk kez gördüğümden hemen almak istedim. Çantanın da bordo rengine ve desenine bayıldım ^^



İki tane de çanta aldım, özellikle krem rengi bu boy bir çantaya çok ihtiyacım vardı, severek kullanıyorum :) Bunları Hıdırellez Şenlikler'nde almıştım.



Son aksesuar alışverişim ise Japon Pazarı tarzı yerlerin birinden... Birkaç tane takıya ve ıvır zıvıra ihtiyacım vardı, almış oldum böylece. Siyah maskeyi ve saç tebeşirini çok merak ediyorum.


Geçiyorum hemen kozmetiğe... İlk önce Gratis'in anneler günü indiriminden faydalandım, hemen o alışverişimi göstermek istiyorum. Bu alışverişimde merak ettiğim birkaç ürüne şans verdim. Deodoranta ihtiyacım vardı, incelediğim her deodorantın arkasında alüminyum ibaresi bulunduğundan rastgele seçtim, Nivea Invisible serisinden. Flormar'ın Silk Matte serisinden Pink Love isimli likit mat ruju aldım, deli gibi merak ediyorum, Ramazan bitiminde anında deneyeceğim ^^ Hask markasının saç yağlarının methini çok duyuyordum, nihayet ben de bir tane aldım. Maybelline'in Lash Sensational'ı elbette alınmalıydı, rimele de ihtiyacım olduğundan isabet oldu. Son olarak artık malum yaz geliyor, bol bol vücut spreyi yedekliyorum, Eda Taşpınar'ın Amber & Rose Vücut Spreyini aldım, bunu uzun süredir merak ediyordum.



Tavşanlı'da devamlı alışveriş yaptığımız Sultan Market'ten birkaç bir şey aldım. 8X4'ün deodorantını merak ediyordum, kokusu harika, bu arada bütün çeşitlerini kokladım hepsi birbirinden harikalar. Sansiro'nun vücut spreyini aldım, dediğim gibi yaz için vücut spreyi depolaması yapıyorum. Bunun kokusuna bayıldım, biraz ağır, biraz hafif orta bir şey. Orkid'in Gece Extrasını ilk kez denedim, bulmuşken de kaçırmak istemedim.


Duş jellerim bitmişti, kokusunu beğendiğim iki çeşidini aldım, mandallarım azalmıştı, mandalları yeniledim. Sleepy markasının iki tane de ıslak mendilini aldım, bunlara gerçekten bayıldım.


Listerine'in Beyazlatıcı Ağız Bakım Suyu belli bir fiyatın üzerine indirimliydi, hemen aldım, birkaç tane de yine fikete-tel toka ve lastik tokalar aldım, 


A101'e uzun zamandır her gittiğimde Dalan'ın bu seti sadece 1 adet kalmış oluyordu, ben de artık dayanamadım ve aldım. Sanırım benim kısmetimmiş. Törpüm olmadığı için bu seti aldım, elbet kullanılır. Kulak çubuğum bitmişti, hemen aldım, markaya fazla takılmıyorum açıkçası. Herhangi bir marka kullanıyorum. İki tane de yine A101'den buzdolabı magneti aldım :)


Yine A101'den çok severek kullandığım Şelale Gül Sularından aldım, bunda da son iki tane kalmıştı, ikisini de kaptım :) Bir de uzun süredir almak istediğim su mataralarından aldım, elbette pembe :) Sporda, yürüyüşte, piknikte vs. kullanırım diye düşündüm.


Son olarak kayınvalidemlerin hediyesi, çok şık ambalajlı zeytin kolonyası, onu da buraya eklemek istedim.


Geçiyorum hemen ev kozmetiğine... Tavşanlı Sultan Market'ten aldım bunları. Bir tane tavaya ihtiyacım vardı, Cem markasından aldım. Mandal sepetim de yoktu, dantel desenlilerden aldım.


Lastikli penye çarşaflardan bir tane aldım, bunun desenini çok sevdim. Yine değişik ve daha önce duymadığım markalardan Clin markasının cam temizleyicisini, Ernet markasının da fırın içi temizleyicisini aldım. Bunları çok merak ediyorum. Bitenlerde vs. mutlaka yazarım.


Hıdırellez Şenlikleri'nde bir tane tepsi ve puantiyeli kaşık-çatallardan aldım, bulursam takımı tamamlamayı düşünüyorum. 


Son olarak yine bir hediyeden söz edeceğim, kelebek desenli çerezlikleri çok sevdim, hemen de kullanmaya başladım :)


Evet benim alışverişlerim işte böyleydi, umarım yazımı sıkılmadan ve severek okudunuz. Yeni yazılarda da görüşelim lütfen! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))