Ürün Yorumu: XP 12 Pan Eyeshadow Palet

9.2.17

Merhaba !

Perşembe gününden selamlar, bugün sizlerle bir paleti ve yorumlarını paylaşmak istiyorum :) Blogda paylaştığım ilk palet olma özelliğine ve ayrıcalığına da sahip olan bu güzelliği yakından tanıyıp inceleyelim o zaman !

Palet aslında kız kardeşime ait bir palet, tatilde gittiğim zaman bolca kurcalama imkanına sahip olduğumdan çekimlerini yapıp yazısını da bloga eklemek istedim. Çünkü kız kardeşler bunun içindir ^^ Bu arada o da bana geldiğinde evde kurcalanmayan bir şey kalmıyor ^^ Her neyse, hemen bu güzelliği anlatmaya başlıyorum artık...


Palet ince uzun ve de çok şık bir tasarıma sahip, ancak en uygun fiyatlı markalar kategorisinde yer aldığından bu marka ambalaj kalitesi çok da tatmin edici değil malesef. Kolay açılıyor ve kapanıyor ancak özellikle üst kısmındaki şeffaf plastiğin dayanıklı olmadığını düşünüyorum, yani çantanıza attığınızda kırılabilir.




Palet, doğal toprak renkleri içeriyor, özellikle gündelik makyajların olmazsa olmazı renkler... Benim içlerinden favorim dediklerim var o kadar yani. Bu arada evet çok fazla makyaj yapmıyorum ama bu paletle yazıyı yazmadan önce bir makyaj yapıp renkleri deneme şansım oldu, o yüzden net konuşabiliyorum ^^

Hadi paleti açalım: Paleti açtığımızda -zaten şeffaf kapağın üstünden de gözüküyor da neyse ^^- toplamda on iki güzel rengin bizleri karşıladığını görüyoruz. Altısı dikey altısı da yatay konumlandırılmış, herhangi bir renk düzeni tercih edilmemiş sanki rastgele dizilmiş gibi geldi bana. Palette iki açık (nude) renk, bir koyu kahverengi, bir siyah, beş tane kızıl kahve renk ve üç tane de kum/toprak renginde far mevcut. Aşağıdaki görselde görebileceğiniz gibi beni favorilerim bunlar...





Yakından renkleri de bu şekilde, içerisinde gerçekten özellikle gündelik sade makyajlarda kullanılabilecek aranan renkler var... Birkaç rengi deneme imkanım oldu, paletin tek olumsuz yönü bana göre aşırı tozutması. Ancak bu da elbette mazur görülebilir ne de olsa fiyat performans açısından beklentilerinizi karşılıyor. Rengini çok güzel veren renkler var içerisinde, sadece en açık renkler biraz renk verme konusunda sıkıntılılar, onun haricinde özellikle koyu renklerde pigmentasyonu başarılı bir palet. Devamında kolay dağıtılabilen ve kolay uygulanan farlar ve genelde bazı renkler mini minnacık ışıltılar içerseler de mat farlardan oluşuyor paletimiz. Yine paletin içerisinden uygulama aparatı olarak minicik bir fırça da çıkıyor ve bu da seyahatlerde fırça taşımadan sadece bu aparatla uygulama kolaylığı sağlıyor.


Farların pigmentasyonu açısından yukarıdaki fotoğraf daha fazla yardımcı olacaktır :) Uygun fiyatlı far paleti arayışında olanlara tavsiye ederim, eğer tozutmayı göz ardı ederseniz -ki hangi toz farı alırsanız alın mutlaka tozutacaktır- günlük makyajlarınızda ve hatta koyu gece makyajlarında bile iş görecektir ^^

Umarım yazımı keyifle okudunuz, yeni yazılarda da görüşelim lütfen! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Seneye görüşürüz :))

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️



You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
  2. XP far paletlerini merak ediyorum buna bakabilirim günlük bence idealmiş :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))