Alısveris | Teknosa, Flo, Gratis, Watsons, Rossmann

18.2.17

Merhaba!

Yepyeni bir yazı ve yepyeni bir gün daha! Bugün sizlerle son zamanlarda neler aldığımı paylaşmak istiyorum, hazırsanız hemen başlayalım!



Son zamanlarda aldıklarım epey birikti, 2016 yılında aldıklarım bile var içlerinde o nedenle de daha fazla birikmesin diye bu yazımda yer vereyim ve aradan çıkarayım dedim ):)) İlk olarak uzun zamandır istediğim bir şeyi aldım: Beyaz bir notebook. Aslında netbook ile notebook arası bir bilgisayar oldu bu ama benim işimi görecek. Teknosa'dan oldukça uygun bir fiyata aldım ve kullanmaya kıyamıyorum. Özellikle okula götürmek veya okulla ilgili iş ve işlemleri halletmek için benim en sadık dostum artık kendisi :))




Sonrasında kış için bir bota ihtiyacım vardı, tercihimi Flo'dan yana kullandım ve şahane bir bot aldım. Tam istediğim gibi olmasının yanı sıra birazcık topuğuyla da güzel bir görüntü sağlıyor.





Şimdiki alışverişlerin tamamı A101, Kipa ve Bim'den... Bir dikiş setine ihtiyacım vardı, bunu görünce kaçırmak istemedim ve de sonuncusunu aldığım için çok mutluyum. Çoraplar da olmazsa olmazlardan, neredeyse her fotoğrafta olacaklar, onları es geçiyorum :))



A101 ve yerel marketlerden aldıklarımla devam ediyorum. Duş jelim bitmişti, fosforlu kalemim de bitmek üzere olduğundan yenilemek istedim. Özellikle fosforlu kalem olarak iki farklı seçenek vardı, ben tombul olanları değil de ince olanları denemek istedim. Bim burun bantları nasıl da araya karışmış, birini sizlere hediye ettiğim ve birini de kız kardeşime verdiğim için burun bandım bitmişti, iki adet aldım. Mendiva ıslak mendilleri de çok seviyorum, indirimde görünce bu mentollüleri de aldım.


Kipa'dan aldıklarıma geçiyorum. Loreal Elseve'in şampuan saç kremi kofrelerinden bir tanesini aldım, hatta yazısını bile yazdım, blogdan okuyabilirsiniz. Yılbaşı öncesi yaptığımız için bu alışverişi bir tane tombala aldık. Head&Shoulders'ın şampuanını aldım, bunu özellikle çok seviyor eşim. Neutrogena'nın ayak bakım kremini, Nivea'nin roll-on deodorantını, baby lips dudak nemlendiricisini satın aldım ve son olarak da Nivea göz makyaj temizleyicimi de yedekledim :)


Kahve veya çay için kullanılan bu demleme bardağını çok istiyordum ne zamandır, nihayet buldum. Saç boyası da ne zamandır boyayacağım saçlarım içindi ^^


Bu bardak üstlerini de çok tatlış bulduğum için satın aldım, ama çok tatlı değiller mi?


Bimden aldıklarım da böyleydi, bunu çekeli uzun zaman oldu, burun bantları yukarıda da söylediğim gibi sizler için ve kız kardeşim içindi. Garnier'in bu ürününü çok merak ettiğimden sonunda alabildim. Apaks pamuklar da sürekli aldıklarımdan...


Domestos'un her çeşidini yavaş yavaş deniyorum, bunu da görünce almak istedim. Islak mendil kapağından dolayı sevdiklerimizden, ve ayakkabı boyası da ihtiyaç alışverişiydi.


Oda spreylerimi yeniledim, her zamanki gibi turunçgiller olannı aldım. Febreze'nin bu ferah spreyini de mutfağıma aldım. Temizlik bezlerini de bolca yedekleyip sık sık değiştirmeyi unutmuyoruz ^^


Ve yine başka bir ihtiyaç alışverişi daha... Büyük boy çamaşır sularından aldım ve olmazsa olmazımdan... 


Eşimin iş dönüşü bana hediye aldığı kitapları da buraya eklemek istedim, her ne kadar Instastory'de paylaşsam da burada da olsun dedim. Biri hala okunmayı bekliyor ^^


Gelelim Gratis, Watsons ve Rossmann alışverişime... Onları da hemen şöyle göstereyim, detaylı yazıları yakında blogda olur zaten ^^ Görsellerde olmayan birkaç ürün daha var, onları da buraya ekleyeyim.

Aldıklarımız ( Kız kardeşimle ): Garnier BB Krem ( yazısı yakında blogda ), Axe Deodorant, Loreal Elseve Mucizevi Yağ Şampuan, The Foot Factory Ayak Bakım Peelingi (yazısı blogda var ),  Listerine Ağız Bakım Suyu seti, Fresh'n Soft Genital Bölge Temizleme Mendilleri ( yazısı blogda var ), Otacı Gül Suyu ( indirimde bulunca hemen aldım, yazısı blogda mevcut ), Flormar kaş kalemi ( yazısı çok yakında gelecek ), Lionesse Saç Maske Fırçası.




Son olarak malum kış mevsimindeyiz, bir çift de eldiven aldım. Renklerine çok bayılmasam da şimdilik idare ediyorum :)


Benim uzunca bir süredir yaptığım alışverişler işte böyleydi arkadaşlar, umarım keyifle okumuşsunuzdur ^^ Yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️



You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Gerçekten çok güzel bir alisveris güle güle kullanin 😊

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM