Ürün Yorumu: Avon Treselle Limited Edition EDP

3.9.16

Merhaba!

Eylül ayından ve de yepyeni bir aydan herkese kocaman selamlar... Umuyorum Eylül güzelliklerle gelir ve bu güzellikleri de bizlere getirir. Bugün sizlerle Avon markasına ait sınırlı sayıda üretimi yapılmış bir parfüm yorumu paylaşıyorum blogda, umarım keyifle de okursunuz...

Avon'un bildiğiniz üzere pek çok parfümü var, bugün yazacaklarım arasında yer alan Treselle de çok eski parfümlerindendir Avon'un. Ve orijinal ambalajına daha çok bayıldığım da bir gerçek. Ancak şimdi sizlere Avon'un sınırlı olarak ürettiği ambalajında yer alan Treselle'den bahsetmek istiyorum.


Ürün sanırım Avon'un sadece bir katalogunda yer aldı, kendisine sonralarda pek rastlayamadım çünkü. Kare, pembe ve altın rengin uyumu yakaladığı 30 mililitrelik şirin mi şirin bir karton kutuda elinize ulaşıyor parfüm:)) 


Kutunun etrafına hemen göz atalım:




Kutuyu açtığımızda daha da şirin bir şey çıkıyor ortaya...




Sizin de görebileceğiniz gibi minicik kare şişesindeki pembe fiyonguyla herkesin kalbini kazanabilecek bir tasarım yapmışlar... Tasarımına bayılmak kelimesi yetmiyor, artık siz düşünün... 


Kapağı direkt olarak açılıyor, ancak maalesef şişesi sprey formda değil, daha çok direkt dökülüyor. Kolonya gibi olan bu havasını hiç sevemedim, çünkü ne zaman parfümü kullanmaya kalktıysam istediğimden çok daha fazlası dökülüyor ve resmen yıkanıyorsunuz. Bu da parfümün kullanım ömrünü oldukça kısaltıyor.


Parfümün öncelikli olarak içeriğinden söz edeceğim:

'Üst notalarında etkileyici baharatlar ve egzotik melati çiçeği kullanılan parfümün orta notalarında beyaz çiçekler, gül ve meyve aroması kullanılmış. Parfümün alt notalarında ise misk ve iris kullanılmıştır.'

* Orijinal parfümü daha önce kullanmadığımdan ikisini belki kıyaslayamayacağım ama bu kokuda ben daha çok biraz EDT havası hissettim açıkça söylemek gerekirse. Bunda kapağının sprey formda olmayıp direkt dökülerek kullanılmasının ne kadar etkisi var bilemiyorum tabi. :( 

* Parfümün en sevdiğim yanlarından biri kalıcılığı oldu. Sürdükten beş altı saat sonraya kadar kalıcılığını koruyor ve bileklerinizden çıkmıyor.

* Ambalajından dolayı hiç yer kaplamıyor, çantaya at çık günlük kullandığınız parfümlerden biri olabilir :)

* Parfüm son olarak bende baharatlı bir kokuya bürünüyor, meyvelerle çiçek aromalarını hissedemiyorum çok fazla. Ancak sizde ortaya çıkan notası çok daha farklı olabilir elbette :)


Bendeki Treselle sınırlı sayıda üretim yorumları böyleydi arkadaşlar, umarım artılarıyla ve eksileriyle sizlere parfümü tanıtabilmiş ve anlatabilmişimdir. Umarım yazımı keyifle okudunuz, yeni yazılarımdan da haberdar olmaya ne dersiniz? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın







hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️




























You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. bazı yazılarınız tabi benim ve başka bloggerların da ucun.net diye bir site tarafından izinsiz kopyalanıp yayınlanmış ben şikayet ettim daha da araştırıyoruz ne yapabiliriz diye lütfen siz de ilgilenin konuyla başka şikayet edilecek bir yer biliyorsanız edelim kapansın bu site..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Audrey, yorumuna cevap yazamasam da hemen girdim baktım o siteye ve çok haklı olduğunu üzülerek gördüm. Hemen şikayetimi de ettim, umarım en kısa zamanda kapanır bu site :((

      Sil
  2. bu parfümün kokusunu çok severim. en yakın arkadaşımın lise hayatı boyunca büyük bir istikrarla bittikçe aldığı, başka bir kokuyu denemeye bile gerek görmediği bir parfüm benim gözümde :D 4 yıl boyunca 20 şişe treselle geçti gözümün önünden vallahi billahi :D :D bu sınırlı üretim şişesi de güzelmiş hediye için çok uygun ama ben sanırım normalini daha çok beğendim =) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşınıza valla helal olsun bayağı bir istikrarlıymış ben çok çabuk sıkılıyorum her şeyden olduğu gibi aynı kokulardan da. Bu kadar süre kullanabilmiş tebrik ediyorum. Ben de bu ambalajı her ne kadar çok tatlış bulsam da asla bir orijinal şişenin yerini tutamıyor. Neyse ki zaten sınırlı üretim :)) Güzel yorumun için teşekkür ediyorum.

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))