Ürün Yorumu: Avon Instınct EDP

11.1.16

Selam!

Pazartesiye merhaba dedik ve yeni bir haftaya daha başladık, bu arada Ocak'ı da yarıladık, günlerin geçiş hızı çoğu zaman beni dehşete düşürüyor gerçekten de !? Gerçi ben de bu durumdan çok şikayetçi sayılmam :)) Her neyse, sendromlu Pazartesi'ye biraz olsun renk katmak ve yeni bir ürün yorumu daha paylaşmak üzere bugün blogumdayım.

Peki bugün sizlerle ne paylaşacağım? Başlıktan da anlayabileceğiniz üzere uzun süredir kullandığım bir parfümü sizlerle tanıştırmak ve kendimce yorumlamak istedim... Bu parfümü kız kardeşimin temsilci olduğu dönemde almıştım ve henüz çok az bir miktarını kullandım, çünkü ilk aldığımda annem de çok beğenmişti ve o zamandan beridir kullanmak içime sinmiyor, anneme hediye edeceğim sömestr tatilinde... Bu sebeple de bu güzel parfümün yorumlarını hemen yazarak hediyemi hazırlamak istedim... Dilerseniz başlayalım...


Parfümün methini duymamıştım açıkçası kullanmadan önce ya da parfüm hakkında öncesinde bir bilgi sahibi değildim, kız kardeşimin temsilci olduğu dönemde ben de Bursa'daydım ve koklayarak ve de tabi çok beğenerek satın almıştım, farklı ürünler de almıştım o sebeple parfümün net fiyatını gerçekten bilemiyorum. Ancak kataloglarda zaman zaman görebilir ve ürün üretimden kalkmadan satın alabilirsiniz ^^ Ben en son katalogda gördüğümde elli küsur idi fiyatı.


Bu güzel parfüm elinize kutusuyla birlikte ulaşıyor, Avon'un diğer parfümlerinde olduğu gibi. Bu açıdan zarar görme gibi bir durumu olmuyor elinize ulaşana dek. Kutusu çok zarif renklerden oluşuyor, parfümün şişesi gibi. Kutu üzerinde de çeşitli bilgilendirmeler yer alıyor, aşağıdaki resimlerden görebilirsiniz ^^






Ambalaj tasarımı açısından kutu bence biraz fazla olmuş, çünkü kutunun ölçüleri epey büyük ve gerçekten çok yer kaplıyor, parfüme göre daha ağır hatta. O sebeple taşıma işini hem kolaylaştırıyor hem zorlaştırıyor ilginçtir ki.



Dış kutudan içeri girdiğimizde ise leopar esintiler içerisinde olağanüstü şık bir şişeyle karşılaşıyoruz. Dalga efektleri barındıran altın sarısı şık bir şişesi var. İçerisindeki sıvı ise şeffaf renkte. 50 mililitrelik bir ürün bu ancak kullandığım süre içerisinde tecrübe ettiğim kadarıyla çok bereketli, o kadar uzun süre kullanmama rağmen görebildiğiniz gibi birazcık bile bitiremedim :( Yine bu güzel parfüm bir EDP... Bununla ilgili detaylı bilgilendirmeyi şuradaki yazımda sizlerle paylaşmıştım, dilerseniz oradan okuyabilirsiniz :)


Şişesi gerçekten çok şık ve özel geceleri hatırlatıyor daha çok bana. Hani tam da özel gün ve gecelerde kullanılmak üzere tasarlanmış da diyebiliriz. Gerçi bana sorarsanız bir gündüz parfümünden çok gece parfümü diyebilirim bu parfüm için, en azından kokusunun bende bıraktığı izlenim bu ^^


Parfümün kapağını açtığımızda ise altın rengin devam ettiğini görüyoruz. Normal büyüklükte bir fısfısı var, şişenin bombeli olması kullanımı ve tutuşu kolaylaştırıyor...


Gelelim en önemli şeye, yani bir parfümde en dikkat çekici şeye... Kokuya ve içerdiği notalara.. İçerisinde orman yeşillikleri, kamelya çiçeği ve dayanıklı sandal ağacı barındırıyormuş bu koku... Sitede ise şöyle deniyor: '''Instinct Bayan Parfüm üst notalarında, yıldız meyvesi ve yeşil bitkilerin muhteşem aroması, zambak, şakayık ve kamelya çiçeğinin orta notalarını oluşturduğu çok özel kokunun alt notaları ise amber ve sandal ağacının vazgeçilmez kokusundan oluşmaktadır.'' 
*
Odunsu, şekerli ve meyveli bir koku da diyebiliriz kısaca biz buna... Ancak bir sürü kokunun karışımı bir havası var bence ve de tanıtımlarda yaratılan vahşi havaya uymayan tatta yumuşak bir parfüm. 
İlk sıktığımda benim tenimde şekerli ve hoş bir koku şeklinde ortaya çıkıyor, bu bakımdan üst notası şekerli kokular oldu. Kalıcılığı orta diyebilirim. Ben bu parfümü ilk sıktığımda açıkçası hiç beğenmemiştim ancak bileğimde bir süre kaldıktan sonra tekrar kokladığımda ise çok beğenmiştim o sebeple de almaya karar verdim. Yukarıda da söylediğim gibi fiyatı gerçekten bana göre çok yüksek olduğundan ve yaşıma uygun bulmadığımdan tekrar almayı düşündüğüm bir parfüm değil malesef. Ancak bir denemenizi tavsiye ederim, kataloglarda indirimde yakalayabilirsiniz ^^


Parfümün adına gelecek olursak; 'instinct' kelimesi Türkçeye çevrildiğinde 'içgüdü' olarak çevriliyor ve bu parfümün sloganı da 'İçinizdeki içgüdüyü ortaya çıkarıyor' şeklinde imiş. Bir parfüme göre oldukça iddialı da diyebiliriz.
*
Parfümle ilgili bir dönem ilk çıktığında Megan Fox reklam yüzü olmuş, ben de gerçekten bu parfümün biraz daha olgun kadınlarda çok daha güzel bir fark yaratacağını düşünüyorum. Gerçi artık bu konu biraz zevk meselesi ama bence benim yaşıma biraz büyük geldi, bu belki de benim çiçeksi ve fresh kokuları daha çok severek kendime daha uygun bulmamla alakalı olabilir ^^


Son olarak Avon Instinct parfümle ilgili hem erkek hem de kadın parfümü çeşitleri olduğunu söylemeliyim, detaylara da aşağıdaki resimden ulaşabilirsiniz ^^


Evet arkadaşlar, benim bu güzide parfümle ilgili yorumlarım bu şekildeydi, umarım severek okumuşsunuzdur. Daha sonraki kozmetik yazılarımda da buluşalım, olmaz mı? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında 'Bu Siteye Katılın' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni Instagram, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın ^.^ Tüm hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz ^^

Diğer parfüm yazıma da bakmak ister misiniz? 


Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️ 
















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))