Karışık Alışveriş #13 + Hediyeler

25.1.16

Herkese merhabalar...

Yepyeni bir yazıyla daha birlikteyiz, gününüz güzel geçsin... Bu yazımda sizlerle son zamanlarda neler aldığımı ve hediyelerimi paylaşmak üzere blogumdayım. Bir alışveriş yazısı okuyacaksınız yani, ki benim en sevdiklerimden. Blog okumaya bir başladınız mı bırakamıyorsunuz ^^ Umarım keyif aldığınız bir yazı olur, neler aldığımı merak ediyorsanız okumaya devam ^^

Karışık alışveriş yazılarım benim en sevdiklerimden, epey derleyip toparlayıcı oluyor çünkü, çoğu zaman yazamadan kullanmak zorunda kalabiliyorum aldıklarımı o nedenle karışık alışveriş yazılarında hemen paylaşabiliyorum ve bu sorun da ortadan kalkmış oluyor... Amma konuştum, hadi başlayalım !


İlk olarak diş fırçasına ve macununa ihtiyacımız vardı, diş fırçasını eşime aldık, Sensodyne markasından çok memnunuz o yüzden tercihimizi o yönde kullandık ^^ 


A101'den aldıklarım... Kitapları zaten Kitap Alışverişim yazısında yazmıştım, şuradan ulaşabilirsiniz, kahveler bir harika gerçekten de denemenizi tavsiye ederim ! 




Turunçgil oda kokusunu ise yeniledik :)) Birkaç renkli peçete aldım, çoğunlukla doğum günü temalı olsalar da sevdim. Belki doğum günlerinde de kardeşlerimin hediyelerine ekleyebilirim.



Colgate ağız çalkalama suyunun büyük boyunu aldım. Kozmetik olarak çok fazla bir şey almadım bu ay, Pantene argan yağlı elixirin yedeğini aldım bir de Nivea'nın çok merak ettiğim deodorantını aldım.



Biten pamuğumun yerine yeni bir paket pamuk aldım ve çok denemek istediğim Kotekslere bir şans vermek istedim. Ve biten ıslak mendillerin yerine de üçlü ıslak mendillerden aldık.




Yine A101'den evimizde eşimle birlikte yaptığımız oyuncak araba koleksiyonuna yeni bir minik ekledik, rengi şekli gerçekten çok tatlı ^^



Çok tatlış bu patikleri aldım. Evde çok rahat oluyorlar ha bir de çok sıcak tutuyorlar.


Cam silme bezlerimiz eskimişti, özellikle arabada kullanırken çok iyi oluyorlar... Yeniledik.


Son olarak eşime, kendime ve kardeşlerime simgeli bu cam pipetlerden aldım. Kardeşlerime hediye edeceğim, hazır onlara almışken bizim neyimiz eksik diyerek eşimle kendime de aldık. Kız kardeşime balık burcu olduğundan balıklı, erkek kardeşime adından dolayı yunus balıklı, eşimle bana da öylesine simgeli pipetler seçtik.



Kalan ürünler ise ev eşyaları... Ütü masası kılıfı, bıçak ve el rendesi... Bir de diş fırçalık... 




Evet benim aldıklarım bu şekildeydi... Gelelim hediyelere.. Bu hediyeleri bana sevgili Renkli Tırtıl blogunun sahibesi gönderdi, çok teşekkür ediyorum, kısaca göstereyim şöyle.










Geldik yazımızın sonuna... Umarım eğlenerek okuduğunuz güzel bir yazı olmuştur, daha güzel alışveriş yazılarında da görüşelim ! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında 'Bu Siteye Katılın' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni Instagram, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın ^.^ Tüm hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz ^^

Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️ 





You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))