Özel Gün Kombini #2

19.5.15

Herkese merhaba ^.^

19 Mayıs Atatürk'ü Anma,Gençlik ve Spor Bayramı tatilinden merhabalar... Bu arada Gençlik bayramımız kutlu olsun :) Şöyle resmi tatiller hafta içine gelince ayrı bir mutlu oluyorum, sonuçta bir gün bir gündür :)) Günlerin de uzamasıyla neredeyse okulda günü bitiremez geçiremez oldum, o yüzden sıcağın da etkisiyle bu tatil ilaç gibi geldi bana hihi ^.^
*
Bugün bu güzel tatili de fırsat bilerek sizlerle hazırladığım son kombini paylaşmak istedim... Kombinlerde daha profesyonel çekimler yapabilme adına arayışlardayım bu aralar... Ancak yine de aralarda böyle güzel kombinler gelmeye devam edecek... Hadi başlayalım o zaman :)

ÖZEL GÜN KOMBİNİ #2


*
Kombinin genel görünümü bu şekilde. Bu elbiseyi ünlülerin de uğrak yeri olan Yeşilköy sosyete pazarından sevgili küçük halamla birlikte almıştık yaklaşık üç yıl önce. Gayet de uygun bir fiyatı vardı, bir gün bir yerde giyerim ümidiyle halen gardrobumda bekletiyordum, bir kombinde kullanayım dedim :) Elbise kışlık bir elbise ama kolları kısa yapılmış, bari ince bir kumaştan yapılsaydı da yazın düğünlerde özellikle kınalarda kullansaydım diye az düşünmemişimdir :( Düz kuplu siyah-saks mavisi diz boyu bir elbise...


Elbisenin diğer detaylarına aşağıdan ulaşabilirsiniz...


Bu elbisenin altında ben siyah opak külotlu çorap ve süet sade siyah ayakkabılarla 'yokmuş gibi' izlenimi yaratmak istedim açıkçası, ancak opak çorap bulamadığım ve elimdeki süet ayakkabılarda da ufacık desenler olduğu için bu görüntüyü elde edemedim. Bu elbisenin altına aşağıdaki ayakkabıları altındaki leopar desenlerini görmezden gelerek de gelmeden de bir kombin yapabiliyoruz. Ben altındaki deseni de hesaba katarak altın takılarla bir kombin oluşturdum:


Yine süet siyah bir çanta kullanıyorum. Ben değişiklik olsun diye bu kez zinciriyle kullandım ama zincirsiz daha şık duracaktır.


Takı olarak ben yine altın ve plastikten yardım aldım, kendi tarzımca.



Bu kombinle aşağıdaki saçları ve makyajı kullanabiliriz :

Bu saç modeli siyah saça olacak !

Ben bu saç modelini daha çok beğendim ve yakıştırdım!
Dudaklar tamamen nude olacak !
Evet arkadaşlar, özel gün ikinci kombinim bu şekildeydi, benim hoşuma giden güzel bir kombin oldu... Umarım beğenmişsinizdir, bir sonraki kombin yazısında görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC.














You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))