Saat Kutusu'ndan Hediyelik Yapalım !

20.12.14

Herkese merhaba :)

Güzel ve bol güneşli olacağını ümit ettiğim bir Cumartesi gününden selamlar sizlere...Bugüne yine ve yine erken başlayanlardanım... Tatil gününden tam verim almaya çalışıyoruz yani :) 100 Takipçi Çekilişi'me katılmak için yandaki resmi tıklayabilirsiniz ya da şuradan katılabilirsiniz... Sizler için şahane ürünler seçtim :)
*
Bugün sizlerle güzel bir hobi etkinliği daha paylaşmak istiyorum... Son hobi etkinlik paylaşımlarıma baktığınızda sürekli bir hediyelik aşkına girişmiş olduğumu görebilirsiniz :) Yakında direkt hediye yapımları da paylaşmayı düşünüyorum :) Diğer hediyelik yapımı yazılarıma göz atmak isterseniz :



Dilerseniz lafı çok da fazla uzatmadan saat kutusundan hediyelik yapımına başlayalım :) 


Kayınpederimin eşime hediye ettiği Galatasaray'lı duvar saatinin inanılmaz tatlı bir kutusu vardı. Görür görmez el koymadan edemedim :)


Kutu bembeyaz bir kartondan oluşunca elime aldığım kalemlerle kendimce bir dizayn tasarlayarak bun kutuyu en yakın ve en iyi dostumun doğum gününde kendisine vermek üzere tasarladım... Bakalım neler yapmışım :)

Şimdi kutumuza biraz daha yakından bakalım :





Kutumuz bu şekilde.. Böyle bir kutu bulursanız mutlaka değerlendirmek amacıyla kenara köşeye sıkıştırın :) Kutunun üzerine hangi yüzün ön olmasına karar verdiyseniz kurşun kalemle bir dizayn tasarladım...


Üzerinden tahta kalemi ya da keçeli kalemle geçiyoruz... Ve gerisi aslında biraz da evdeki malzemelere ve sizin göz zevkinize kalmış...



Ön kısmı bu şekilde tasarladıktan sonra yanlar ve arka kısım kalıyor... Boş bırakılabilir ama ben kalemlerin gücü diyerek devam ettim :) Yan kısımları bu şekilde değerlendirdim ama pek memnun kalmadım... Yanlış anlaşılma riskinden dolayı...:( Siz farklı bir şekilde tasarlayabilirsiniz...


Arka kısımda ise biraz espirili yaklaşmaya çalıştım... En basit şekilde elinizden ne geliyorsa artık :)




Bir tane de kişisel not ekleyebiliriz :)



Son olarak biraz pembe kurdeleyle oda parfümü çubuklarıyla bir dizayn yaparak bitiriyoruz.




Evet arkadaşlar, hediye kutumuz bu şekildeydi... Umarım beğenmişsinizdir :) Siz de bu şekilde bulduğunuz her kabı veya kutuyu değerlendirebilirsiniz... Hadi o zaman hepimize kolay gelsin :)

Daha güzel hobi etkinliklerinde de görüşmek dileğiyle... 

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️
















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))