Son Zamanların Favorileri #7

15.8.15

Herkese selam !

Güzel bir güne daha başladık, umarım hafta sonunuz keyifli geçer... Bugün sizlerle uzun zamandır biriken ve paylaşılmayı bekleyen favorilerime bakacağız. Haziran ayından bu yana neler birikmiş, yeni neler keşfetmişim hepsini paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Dilerseniz hemen başlayalım !




MÜZİK

Son zamanlarda çok ama çok güzel müzikler dinlemeye başladım... Sizlerle de birkaçını paylaşmak istiyorum. Bu müzik listelerimin çok daha geniş ve kapsamlı hallerini 'Favori Playlist' ler şeklinde yazıya döküyorum, bu serinin de devamı gelecek, göz atmak için şuraya tıklayabilirsiniz...
Hayatımın parçaları diye adlandırdığım çok özel eserler paylaşıyorum :))

Bahadır Sağlam - Kır Papatyası dinle♫
Brianna - All I Need dinle♫
Calvin Harris feat. Big Sean - Open Wide dinle♫
Sia- Chandelier dinle♫
First Aid Kit - My Silver Lining dinle♫
Indila Love Story dinle♫
Indila - Comme Un Batau dinle♫
Lucia - Yours dinle♫
Major Lazer and DJ Snake - Lean On dinle♫
Alicia Keys - New York dinle♫
Sia - Big Girls Cry dinle♫
Taş - Gökhan Türkmen dinle♫
Royksopp - Her She Comes Again dinle♫
Fytch - In These Shadows dinle♫
Inna - Bop Bop feat. Eric Turner dinle♫

KOZMETİK - BAKIM


Bu ay en sık kullandığım ikilim bunlar da diyebilirim.

Elidor Co- Creations Güçlü ve Parlak Normal Saçlar İçin Şampuan 2'si 1 Arada: Elidor'un yeni serilerinden bu pembe olanı - ambalajına öldüm bu arada- kokusuyla ve dokusuyla bana Elidor'u özlediğimi hatırlattı ^^ Saçlarımla da güzel anlaştılar, zaten Elseve'den önce sürekli Elidor ya da Pantene kullanan biri olduğumdan dejavu oldum da diyebiliriz. Şampuanın yorumlarını uzun vadede kullandıktan sonra blogumda bulabilirsiniz lütfen takipte kalın !

Avon Senses Be Radiant Rice Milk and Lotus Flower Duş Jeli: Kokusuyla ve ambalajıyla aşık olduğum bir diğer ürün, kesinlikle yeniden alınacaksın !


Febreze Freshelle Lavender Oda Spreyi: Febreze ile ilk tanışmamızda favorim oldu da diyebiliriz... Diğer kokularını da denemek istiyorum ^^


En sık kullandığım parfüm ikilim:

Avon Soft Musk Parfüm: Kokusuna bayıldığım ve sık sık tercih ettiğim bu güzel kokuyu sizler için ayrıntılı yazdım, yazısına şuradan ulaşabilirsiniz ^:^

Gabrini Selection 08 Numara: Bu kokuya da bayıldım, kız kardeşime bir arkadaşı hediye etmiş, bulduğum ilk anda alınacaklar listemde !! Acil durum :)



Dove Bauty Cream Bar: Bu aralar en sık kullandığım yüz temizleyicim. Kokusuna da temizlemesine de hayran kaldım. Büyük boyunu mutlaka kullanacağım :))



Bu diş fırçası ve macunu yine benim favorim oldular. Özellikle macunun büyük boyunu kullanmak istiyorum, başarılı buldum.


Dove'un seyahat boyu deodorantını bitirdim, kokusunu da temizlik hissini de çok sevdim, Avon'un Little Red Dress'i ise her zaman benimle :))

AKSESUAR


Son zamanlarda en sık kullandığım çantam... Küçük olması çok hoşuma gidiyor, o kadar zaman büyük çanta kullandıktan sonra küçük çanta pek bir kullanışlı geldi...


En çok sevdiğim parfümlerden bir diğeri... Çoktan bitti :( Ancak yenisi alınacaklardan... Aynam ve gözlüğüm ise çantamın olmazsa olmazlarından.

KİTAP


Son zamanların en favori iki kitabı... Şimdilerde Katre-i Matem'i okuyorum, sırada Safa'nın ölümsüz eseri var :))

 TV PROGRAMLARI

Son zamanlarda en sevdiğim televizyon programlarına yenileri eklendi... Öncelikle TRT HD'de yayınlanan 'Temizlik Hastaları' isimli programdan bahsedeceğim. Bu programda temizlik hastası olan bazı İngilizlerin evlerine gidilerek kendileriyle anlaşılıyor ve kendilerinden hasta, yaşlı kişilerin dağınık ve bakımsız evlerini ya da çöp eve dönüşmüş bazı evleri temizlemeleri isteniyor. Gerçekten ben de tam bir obsesif kompulsif olduğumdan bu program benim için hazırlanmış gibi gözüküyor. Bayıldım, tekrar tekrar izliyorum.



Bir sonraki bahsedeceğim program ise TRT Türk'de yayınlanan Tuvaldeki Türkiye isimli program.. Bu programda da yine ülkemizden ve ülkemiz güzelliklerinden söz ediliyor...



Diğer izlemeye değer bulduğum programlara gelirsek, bunlardan üçü yarışma programı... Klasik yarışma formatının gözden düşmesiyle yeni program arayışları görüyordum kanallarda... Nihayet üç yeni format bulabildiler. Bunlardan ilki sevgili Asuman Krause'nin muhteşem sunuşuyla daha bir renklenen Kapışma isimli şarkı yarışması... Jüri koltuğunda Ceceli ve Bengü var. Bengü'yü ve Ceceli'yi pek sevmesem de Asumancığım için izliyorum denebilir. Görsel efektlerin ve bilgisayar programlarının başrolde olduğu yarışmayı severek izliyorum.


Diğer yarışma programı ise elbette sevgili Evrim Akın'ın -aşkım benim- başrolde olduğu Piramit adlı yarışma... Evrimle daha bir güzelleşen yakışıklı sunucusuyla da bütünleşen program...


Diğer bir yarışmam da çok severek izlediğim Rising Star Türkiye... Bu formata en sevdiğim diyebilirim. Jüriye pek ısınamasam da Gülben ve Mustafa hatırına ve elbette de Öykü Serter hatırına izliyorum ^^


Yaz dizilerini pek gözüm tutmadı, Türk dizilerinin yüzde doksan dokuzu genelde sadece aşk ile ilgili, oysa yabancı dizilerde konular olağanüstü. Bu nedenle bu dizilere hiç prim vermedim de denebilir, kız kardeşim hatırına Kiralık aşk, Çilek Kokusu ve İnadına Aşk'ı biraz izlesem de tahammül edemiyorum gerçekten. Onca para ve yatırım saçma sapan aşk konusuna yapılıyor. Biraz paranormal, doğaüstü, hayal gücü yüksek ürünler çıkaramaz mıyız gerçekten biz de? Peki neden? En sevdiğim tek bir dizi var şu günlerde: Tatlı Küçük Yalancılar... Yabancı bir diziden aynı adla yayınlansa da yine de çok başarılı bulduğum bir yapım, umarım böyle de devam eder, aşk gizeme baskın çıkmaz da o da diğer diziler gibi rafa kalkmaz.



Evet arkadaşlar, benim sizlerle paylaşacağım son favorilerim bunlardı... Umarım okurken keyif almışsınızdır, daha güzel yazılarda da görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 



HC




















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))