Günlük Kombin : Bronz

27.9.14

Herkese merhabalar...

Güzel bir Cumartesi karşıladı bugün beni, umarım sizler için de güzel geçen bir Cumartesi olmuştur... Bu şahane ev gününün ardından nihayet vakit bulup, hazırlamaya çalıştığım son kombini sizlerle paylaşma imkanına kavuşabildim... Ancak bu kombini çekerken ışık yüzünden epey bir sorun yaşadım malesef... O nedenle resimler pek düzgün çıkmamış olabilir, şimdiden affınıza sığınıyorum, malum kış geldi, Kütahya'da kış daha bir erken geliyor, bulutlu havalardan güneşi görmeyi özledik... Dilerseniz hemen başlayalım...

GÜNLÜK KOMBİN :BRONZ


Genel hatlarıyla şöyle :


Şimdi kombinimizin içeriğine bir bakalım : Öncelikle ana parçalar olarak etek ve tişört seçtim...Bu etekle bir kombin yapmayı uzun zamandır düşünüyor, bir türlü kombinlenecek tüm parçaları bulamıyordum... Evdeki malzemelerle bir şeyler oluşturmaya çalıştım anlayacağınız... İlk parçamız Bershka imzalı salaş, üzerinde baykuş karakalem çalışmasının bulunduğu bir tişört...


Detaylarıysa şöyle :





Bu kombinin ikinci var edici parçası ise, benim de favori eteklerimden olan bu puantiyeli bronz etek...



Aksesuar olarak üzerimde yeterince desen olduğundan ne küpe ne de kolye tercih etmedim zaten günlük bir kombin olduğundan giy-çık tarzı düşündüm biraz da... Sadece iki adet biri bir elde, diğeri diğer elde büyük ve gösterişli yüzükler kullandım...




Ayakkabı ve çanta konusunda da yine evden uydurmaya çalıştım. Çantayı ve ayakkabıları ise klasik siyah seçtim...




Evet arkadaşlar, kombinimiz bu şekildeydi... Kombinler konusunda hararetli ve azimli çalışmalarım devam ediyor :) Daha güzel ve şık kombinler için takip etmeyi ve bloguma katılmayı unutmayın... Sonraki kombin yazılarında görüşmek üzere...

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 







You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))