DIY: Kendi Çerçeveni Kendin Yap !

28.12.13

Herkese güneşli ve yorgun bir Cumartesi sabahından merhabalar efendim... Bugüne güneşle uyandık, hadi hayırlısı bakalım :) Bugün tatil günüm olmasından ötürü keyfim şimdilik yerinde ;) Uzun süredir yaklaşık dört gündür yazı yazamamanın özlemiyle yine oturdum benim emektarın başına, bakalım bugün neler çıkacak kalemimden dedim ve başladım resimlerimi kurcalamaya..:) Bugün sizlerle paylaşmak istediğim etkinliğim tamamen kendi cin fikrimden çıkmış bir üründür efendim :) Söylemesi ayıp sizlere köpükten çerçeve yaptığım etkinliğimi anlatacağım da:))
*
Ben sanırım çerçevelere takmış durumdayım, mukavvadan,köpükten daha doğrusu elime geçen her malzemeden bir anlam çıkarmaya uğraşırken bundan en iyi ne olur diyorum, çerçeve gelip kendisi yerleşiyor aklıma:))

Sanırım çok konuştum, her neyse evet demin de söylediğim gibi bugün sizlerle marketlerden aldığımız tavuk, et, kıyma gibi enfes yiyeceklerin altına konulan köpüklerden biriyle bir çerçeve yaptım, onu paylaşacağım...
Eee, ne duruyoruz o zaman, hadi başlayalım!

KÖPÜKTEN ÇERÇEVE YAPALIM !

Malzemelerimiz:

Uygun gördüğünüz renkte kare biçimli köpük
Bir adet en cicili bicili resminiz (Ben çıktı olarak kullandım, dileyen resim olarak da kullanabilir)
Yapıştırıcı ( En kuvvetlisinden)
Makas ( Nakış makası ve normal makas)
Dikdörtgen şeklinde kesilmiş köpük boyunda mukavva parçası

Hadi Başlayalım!


Ben en uygunu siyah olur diye düşündüğümden değil evde o olduğundan siyah rengini kullandım, ama şöyle bir gerçek var ki siyahı çok seviyorum ve her renge adaptasyonu kolay olduğundan tercihte birinci sıralarda yer alması olağandır:) Her neyse yanında çok da net görünmeyen sarı ince uçlu nakış makasımla kenarlarına süs veriyoruz önce. Zikzak biçimde ilerleyip bir içeri doğru kesiyoruz bir yuvarlıyoruz:))Bütün kenarlarına aynı işlemi uyguluyoruz.


Her kenarı oya oya olduğunda -ben böyle diyorum- bir adet en cicili bicili resim alınır. Ben Avcılar sahilindeki resmimizi aldım :))


Daha sonra cicili bicili resmimizi köpük kadar kesip önce ortalayıp deniyoruz. Daha sonra uygun gördüğümüz şekilde yapıştırıyoruz. Bir diğer tarafta da dikdörtgen mukavva parçamızı ortadan katlıyoruz.


İkiye katladığımız mukavva parçamızın özellikle yere gelecek alt ucunun düz olması çok önemli. Ben çerçevemi seyyar olarak düşündüğümden yani yarın öbür gün duvara bile monte edebilme durumum olabileceğinden arkasını da seyyar olarak tasarladım. Normalde yani bizim gibi çekirdek aile olunan evlerde bu tarz bir uygulama yeterli olacaktır. Ama çoluk çocuklu evlere pek tavsiye edemiyorum. Siz arkası için başka bir şeyler yapın):)


Çerçevemizin son halleri efendim...Benim için arkasındaki aparat yeterli oldu. Evimizin baş köşesinde yerini de aldı çerçevemiz:)) Evet pek klas değil ama kendim yaptım diyebiliyorum ve evimde böyle şeylerin yer alması hoşuma gidiyor:)) 


Sevgiyle kalın :)))

Daha güzel hobi yazılarında da görüşmek dileğiyle...


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️ 













You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))