Ürün Yorumu: Rival de Loop Vital Sıkılaştırıcı Göz Bakım Kremi

22.4.17

Merhaba!

Bloguma hoşgeldiniz ! Bugün sizlerle bir ürün yorumu paylaşmak istiyorum, hafta sonunda keyifli bir okumaya ne dersiniz? Hadi o zaman hemen başlayalım...

Rossmann'ın en meşhur markalarından Rival de Loop markasına ait olan bir göz kremini sizlerle paylaşmak istedim, ürünü kullandım ve hakkında da belli bir fikrim oluştu. Şimdi de sizlerle paylaşmak ve alacak olanlara yahut böyle bir ürüne ihtiyacı olanlara da yol göstermek istedim...

Ürünümüz, Rival de Loop markasına ait, 15 mililitre, 12 aylık bir kullanım ömrüne sahip, Vegan bir ürün...


Ürün klasik tüp biçimli olsa da elimize şık karton bir ambalajda ulaşıyor, oldukça korunaklı ve de sağlam tasarlanmış. Klasik karton ambalaja değişik bir görünüm kazandırmışlar, sevdim.



Ürünün içerisinde; baklagiller familyasından Selluka bitkisi, soya, üzüm çekirdeği, argan ve shea fındığı, provitamin B5, E vitamini yer alıyor. Bu içeriklerden Selluka, cilt yenileyici ve kolajen sentezleyici, soya, üzüm çekirdeği, argan ve shea fındığı ise cildin nemini koruyarak bariyer güçlendirici, E vitamini ise cildi ışığa ve yaşlanmalara karşı korumayı hedefliyor.


Ürün, klasik tüp biçimli, incecik bir uygulama ucu var. Ben tabi ki ucundan aldığım ürünü parmaklarımla cildime yerleştiriyorum. Sizlere de ürünü direkt olarak o ince ucuyla göz çevrenize uygulamamanızı tavsiye ederim.


Biraz derinlere inelim:

YAPI: Krem olan her üründe yapı benim için kokuyla birlikte birinci sırayı paylaşır. Bu ürünün incecik bir yapısı var, yarı opak bir ürün, kolay yayılıp uygulanıyor. Cilt tarafından - göz altı - çabuk emiliyor, cilde hızlı nüfuz ediyor. Ürünün tasarımıyla birlikte yapısını da çok sevdiğimi söylemem lazım. 

KOKU: Ürünün ne çok iyi ne de çok kötü bir kokusu var, tahammül edilebilir seviyede diyebilirim. Haricinde daha çok bitkisel bir kokusu var. Ancak çok kalıcı değil, uygulamadan sonra koku kalmıyor ve rahatsız etmiyor.

İŞLEV: Ürün genel olarak olgun ciltlere hitap ettiğinden ve sıkılaştırmayı vaat ettiğinden benim cildimde de böyle bir sıkıntı olmadığından ben bu amaca uygun olarak almadım ürünü. Ben nemlendirme ve koruma amaçlı kullanım, bu işlevleri de inanılmaz güzel yerine getiriyor diyebilirim. Ben genel olarak memnundum ancak bir iki uygulamadan sonra diğer göz çevresi bakım kremlerinde de olduğu gibi göz altlarımda minik minik beyaz noktalar oluşturdu ve bu durumdan dolayı kullanmayı hemen bıraktım. Ancak nemlendirmesi koruması gayet başarılı bir üründü.



Benim genel olarak sevdiğim bir ürün oldu, eğer beyaz noktacıkları görmeseydim de kullanmaya devam edebilirdim ancak ürün ziyan olmadı, anneme hediye ettim, bakalım ondaki etkileri nasıl olacak? Merak ediyorum doğrusu. Benimse göz çevresi bakım kremi arayışlarım son sürat devam ediyor, en son alışveriş yazımda Nivea'nın bir kremini aldım, şimdilerde bolca onu deneyimleyip yorumlarımı biriktiriyorum. 


Benim bu ürünle ilgili yorum ve görüşlerim işte bu şekildeydi! Umarım yazımı keyifle okudunuz! Yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))