Ürün Yorumu: Elidor Doğanın Enerjisi Şampuan - Gingseng Kökü

3.8.16

Herkese Merhaba!

Yepyeni bir aydan herkese kocaman selamlar... Bu ay aynı zamanda benim doğum ayım da olduğundan ayrı bir ehemmiyet arz ediyor bence .) Yani kısaca hoşgeldin Ağustos diyebiliriz :)))

Evet, Ağustosa bir hoşgeldin dedikten sonra bu güzel ayın ilk yazısıyla da bloga merhaba diyelim ve okurlarımızı da yazısız bırakmayalım o zaman... Bugün sizlere kullanmaya henüz başladığım ancak yazısını yazmak için de bir o kadar sabırsızlandığım bir şampuandan söz edeceğim, hemen başlayalım :)

Elidor benim saçlarımın aslına bakarsanız Pantene ile birlikte tanıştığı ilk şampuan markalarından biri. O nedenle de benim için idol durumundadır her zaman, döndüğüm kürkçü dükkanımdır. Şampuan değiştirmek istedikçe aklıma ilk gelen markalardandır, oldukça da uygun fiyatlıdır bu arada. Bu serisi de yeni çıkardığı sanırım son serisi, Doğanın Enerjisi. Yakından bakalım o halde...

Şampuanımız, klasik Elidor şampuanlarında olduğu gibi 600 mililitre, şahane bir ambalajda oldukça tatlış bir renk olan yavru ağzı renginde...


Ambalaj tasarımına fazla değinmek istemiyorum, çünkü her zamanki Elidor tasarımına sahip bir şampuan. Kapak tasarımında ve kendisinde de fütüristik bir hava mevcut. Şampuanın ön yüzü yukarıda gördüğünüz gibi, arka yüzüne de hemen bakalım:



Şampuanımızın kapak tasarımı da yapısı da benden her zaman tam not alıyor.




Ginseng kökü içeren şampuan, aynı zamanda yıpranmalara karşı beş kata kadar daha güçlü saçların vaadini veriyor. Aynı zamanda da elbette canlılık, güçlülük ve parlaklık. Daha yakından bakalım:

KOKU - YAPI - ,İŞLEV?

KOKU: Şampuan görebildiğimiz gibi Ginseng kökü içeriyor yani bitkisel bir içeriği var da diyebiliriz. Ancak buna rağmen hiçbir şekilde rahatsız edici bir kokuya sahip değil. Bence oldukça yumuşak ve de hoş kokuyor. Saçta kalıcı bir koku sağlamasa da banyo veya duş esnasında efsane bir kokusu var.

YAPI: Işıltılı, yine yavru ağzı renginde hafif şeffaf bir şampuan rengine ve yapısına sahip. Kolay köpürüyor, çok az bir miktarı bile temizleme için yeterli. Yapısını başarılı buluyorum genel olarak Elidor'un.

İŞLEV: Yeterli derecede köpüren hem temizleyen hem de saç kremi sürmüşçesine yumuşatan bir şampuan. Bana göre ikisi bir arada şampuanlara benzemiş. Hatta ben acaba saç kremi kullanmasam mı diye bile düşündüm.


Benim çok sevdiğim bir şampuan oldu kendisi. Kokusuna ayrı yapısına ayrı ve de rengine ayrı bayıldım. Tasarımı da bana göre çok şık, eh daha ne olsun? Bu serinin bir de sanırım şekillendirici serum benzeri bir ürünü var, onu da çok merak ediyorum, o da denenecekler arasında!

Uygun fiyatı ve başarılı performansıyla şans verileceklerden. Tavsiyedir :)))

Benim bu güzel ürüne dair yorum ve görüşlerim bu şekildeydi, umarım yazımı severek okudunuz. Sonraki yazılarımdan da haberdar olmaya ne dersiniz?   Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın







hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️































You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. elidoru genelde ben de severim ama her şampuanı saçım ile anlaşamıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de durum aynı, bazı şampuanlarına karşı hele resmen saçım bağışıklık kazandı :)))

      Sil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))