Film Yorumu: Osman Pazarlama / Kaçma Birader / Çılgın Bir Gece / Hepinizi Mıhlayacağım

9.3.16

Günaydın...

Taptaze bir günden herkese merhaba... Bu güzel Çarşamba gününde sizlerle dört güzel film yorumu daha paylaşmak istiyorum. Bu filmlerden ilk ikisi sizlerin de bildiği üzere halen vizyonda olan filmler... Diğer iki film de benim son favoriler yazımda sizlere önerdiğim ve film yorumumda bahsedeceğim dediğim filmlerden... Son favoriler yazıma da şuradan ulaşabilirsiniz ^^ Dilerseniz hemen başlayalım !


İlk filmimiz Osman Pazarlama... Vizyona girer girmez epey de reklamı yapıldığından dolayı ve de bizler de Şahan Gökbakar'ı çok sevdiğimizden hemen sinemaya izlemeye gittik, hatta son gittiğimizde ikinciye tekrardan girelim mi diye bile düşündük:)

OSMAN PAZARLAMA

IMDB: 2.5 (?)
Tür: Komedi
Oyuncular: Şahan Gökbakar, Feriştah SenemYıldırım, Selim Akgül, Yurten Fidan
Yapım: 2016, Türkiye


Afiş zaten ayrı bir muhteşem, ama beni en çok fragmanı güldürdü, çok iyi montajlanmış. Kimileri Türk sinema kültüründe komedi türüne hiç prim vermese de bence en çok iş yapan türlerden. Ayrıca bizim kendi kültürümüzde olan espri anlayışımızı vs. yabancı komedi ile de karşılaştırmadan izlemek gerekiyor !


Kim ne derse desin ben basit komediyi bolca stres attıran ve moral yükselten bir araç olarak görüyor ve bolca da izleyip kahkaha atıyorum. Evet komedi filmlerinde küfürü çok sevmiyorum ama dozunda olursa bence sıkıntı yok. Recep İvedik serisini de aynı şekilde seviyorum, ama esas Şahan Gökbakar'ı çok seviyorum, ne yapsa izlerim yani o derece. Celal ile Ceren'i de çok severek izlemiştik eşimle :)


Osman Pazarlama'nın konusunu ise zaten filmin isminden tahmin edebilirsiniz. Osman Pazarlama isminde küçük bir şirketi olan Osman Şaşmaz yurt içi ve dışı birçok ürünü pazarlamaya çalışmaktadır. Aslında çok parlak fikirleri olan Osman'ın bir türlü şansı yaver gitmez. Osman elinden gelen her şeyi yaparak zengin olmak ve sevdiği kızı almak istemektedir. Bu yolculuğunda da bizler kahkaha krizlerine giriyoruz...

Yani şuan resimlere bakarken yine yorumları okudum, sanki herkes sinema eleştirmeni gibi kötülemiş filmi. Ben filmi size kötülemeyeceğim, bana ve eşime oldukça keyifli vakit geçirtti, paramız da sonuna kadar helal olsun. Evet belki çok yaratıcı bir konu değil ama fikir mi evet fikir. Yani kendimizi dünya sinemasıyla özellikle de Amerikan bilgisayar yapımı duygusuz filmleriyle kıyaslamak yerine geldiğimiz yere bakıp daha çok çalışmalıyız... Oturduğumuz yerden klavye kahramanlığı yapmakla olmuyor böyle! Gerçekten neden anlamıyorum, bu adamın yaptığı filmleri sanırım bilerek kötülüyorlar, bana o kadar kötü gelmiyor...


Filmde iki ya da üç tane küfür vardı, bu bakımdan küfürsüz bir film diyebiliriz. Bolca İstanbul manzarası da görsel bir şölen gibiydi. Başroldeki kızı Feriştah Senem Yıldırım'ı çok beğendiğimi söylemeliyim, yeni bir yüz kendisi. Az karakterle eğlenceli bir film ortaya çıkmış. Özellikle biber gazlı sahne bence çok dikkat çekici. Filmin sonunda da asıl bomba patlıyor, fragmanda olmayan. Eğlenceli, bol kahkahalı iki saat isteyenlere tüm olumsuz eleştirilere rağmen bir bakmalarını tavsiye ediyorum, ben gülmekten öldüm ^^ (Evet olabilir, basit bir espri anlayışım olabilir, gülmeyi seviyor da olabilirim hihi ^^)

*

İkinci filmimiz ise yine halihazırda vizyonda olan bir film. Aslında hakkında hiçbir fikrimiz olmadan izledik bu filmi, ama iyi ki de izlemişiz diyoruz ^^

KAÇMA BİRADER

IMDB: 7.7
Tür: Macera, Komedi
Oyuncular: Zafer Algöz, Melek Baykal, Algı Eke, Emrah Kaman
Yapım: 2016, Türkiye


Konusunu dahi bilmeden sadece oyunculara güvenerek izlediğimiz bir filmdi ama çok beğendik. Konusuna gelecek olursak: Yozgat'da oturan kendi halinde bir ailenin küçük oğulları sevdiği kızla birlikte İstanbul'a Taksim'e kaçar. Ailesine de minicik bir video bırakıp giden oğullarının peşinden giden aile Taksim'de inanılmaz olaylar yaşar... 


Oyuncu kadrosu özellikle dehşet, Melek Baykal ve Zafer Algöz'e zaten çok büyük hayranımdır ancak Emrah Kaman ve Algı Eke son keşiflerim ^^ Hepsini aynı filmde görünce bu film iyidir dedik ve izledik. Konu zaten çok süper, ama esas süper olan Yozgatlı ailemiz. Anadolu insanının tüm saflığını ve doğallığını izledik bu filmde. Şiveler çok güzel yapılmıştı özellikle. Çok başarılıydı ama filmin yıldızı kesinlikle Emrah Kaman idi.


Filmde neredeyse hiç küfür yok, küfür takıntılarına söylüyorum. Onun haricinde neredeyse her sahnede güldük, çok komikti. Hiç boşu yok, her sahnede hop oturup hop kalktık. Sadece sonu biraz çabuk bitirilmiş gibi gelen bir film olduğunu düşünüyorum, yani bir üç saat daha olsa izlerdim herhalde ^^ Bitsin istemedim,bu arada Berlin'de çekilecek bir devam filmi olacak sanırım, filmin sonu öyle bitirilmişti.. Onu da deli gibi izleriz ^^

*

Üçüncü filmimiz ise romantik komedi ve suç türlerini bir araya getiren şahane bir yapım: Çılgın Bir Gece...

ÇILGIN BİR GECE / DATE NİGHT

IMDB: 6.3
Tür: Suç, Komedi, Romantik
Oyuncular: Steve Carell, Tina Fey, Mark Wahlberg
Yapım: 2010, ABD


Film zaten afişiyle kalbimizi çalıyor. Konusuna gelelim: Foster çifti kendi halinde uzun yıllardır evli olan bir çifttir ve hayatları inanılmaz sıkıcı geçmektedir. Her hafta bir akşam yemeğe çıkmaktadırlar, yakın arkadaşlarından bir çift boşanınca kendi evliliklerini sorgularlar ve bu monotonluktan kurtulmak için harekete geçerler. Claire güzelce giyinir ve şehrin yeni açılan lüks mekanlarından birine giderler. Ancak rezervasyonları olmadığı için yer bulamazlar ve mekan çok kalabalık olduğundan da kimse onlarla ilgilenmez. Onlar da yer ayırtan ama gelmeyen bir çiftin yerine gidip masaya otururlar. Peki bir akşam yemeği ne kadar sorunlu olabilir ki? Eğer yerinize geçtiğiniz çift şantajcı bir çiftse evet ortaya çok sorun çıkabilir...


Konu o kadar orijinal ki gerçekten bayıldım, benim bu kaçıncı izleyişim zaten bilemiyorum ^^ Steve Caroll zaten dizilerden aşina olduğum ve sevdiğim bir aktördü, Tina Fey de rolünün hakkını vermiş, o da favorilerime girdi bile... Aksiyon dozu oldukça yüksek bir film, New York'un bir sürü yerini geziyoruz, hiçbir sahnesi yine boş değil, koşturmalı ve bol polisli bir film. Eğlenmek ise garanti.


Keyifli vakit geçirtmeyi vaat eden bir film. Benden de mutlaka tavsiyedir, romantik komediyi ben sade olduğunda pek sevmiyorum, böyle aralarda farklı türler de olmalı ve biz uyuklamamalıyız. :)

*
Son filmimizse yine bir Steve'in başrolde olduğu ve benim çok geç keşfettiğim 'Hepinizi Mıhlayacağım' filmi... Diğer bir ismiyle ise İrkiliş...

HEPİNİZİ MIHLAYACAĞIM - İRKİLİŞ / RECOIL

IMDB: 4.9
Tür: Aksiyon, Polisiye
Oyuncular: Danny Trejo, Steve Austin, Serinda Swan
Yapım: 2011, Kanada


Filmi internetten izlemiştik kardeşlerimle. Özellikle erkek kardeşim tavsiye etmişti bu filmi. Bazı yorumlarda sıradan bulunsa da bence oldukça iyiydi. 


Konuya gelecek olursak; Ryan Varrett başarılı bir polistir, ancak tüm ailesi katledilir. Katiller ortadan kaybolurlar, Varrett ise onları bulur ve teker teker intikamını alır...


Fazla bir aksiyon düzeyi yoktu ama yine de performanslar güzeldi. Severek izledim, duygusal boyutları da işleyen ve maskelerle ve sokak çeteleriyle alakalı film arayışında olanlara muhakkak tavsiyemdir. Ben Steve ve Danny'nin ayrı ayrı hayranı olduğumdan çok severek izledim, mekanlar vs. çok güzel seçilmiş ve oluşturulmuştu. Steve her zamanki gibi harikaydı, favori filmlerimdendir, ama ne yazık ki oldukça geç tanışmış olduk :(

*

Evet arkadaşlar, benim bugün sizlerle paylaşmak istediğim dört güzel film ve yorumları bu şekildeydi, umarım severek okumuşsunuzdur, yeni filmlerde ve yazılarında da görüşelim mi? Cevabınız evetse blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️













You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))