Bitenler #10 ( Sevdiklerim - Sevmediklerim )

21.7.16

Merhabalar!

Bir bitenler yazısıyla daha blogumdayım, umarım gününüz keyifli geçiyordur... Tatile gidemeyen ama tatilde olanlar için blog dünyası keyifli vakit geçirmeyi vaat ediyor... Güzel bir gün, hadi başlayalım...

Bu güzel günde sizlerle bol testerlı ( tester : deneme boy ürün ) bir bitenler yazısı paylaşmak istiyorum. Hazır biten ürünlerim çoğalmışken ve de uzunca bir süredir TBP ( Tester Bitirme Projesi) çalışmalarıma başlamışken elimde biriken ürünleri yazıp çöpe atmak ve evde yeni bitenlere yer açmak istedim.

Evde uzun zamandır bir tester bolluğudur gidiyor, çekilişlerden gelen, online alışverişlerimde bana hediye edilen bütün deneme boy ürünler orada burada savruluyordu, hele son kazandığım çekilişte bana bir kutu dolusu tester geldi, bir kısmını kullanıp bitirdim ancak daha bir bu kadar daha var. Yani sizin anlayacağınız projeye son gaz devam ! Bu süreçte kullandığım ürünlerin yorumlarını da unutmamak için bir kağıda not aldım, sizlere de tavsiye ederim.

Öncelikle büyük boyda ürünlerimi gösterip devamında tester - deneme boy ürünlere geçiş yapacağım, okumak istemeyenler için yazı karışmasın diyerekten. Eğer tester ürünler ilginizi çekmiyorsa yazımı okumayı bir noktada bırakabilirsiniz ^^


Büyük boy ürünlerimin genel görünümleri şu şekilde:


*


Büyük Boy Islak Mendiller: İki sevdiğim marka ve de her bitenlerimin olmazsa olmazları... Severek kullanıp bitirdik :)


Farmasi Intım Mendiller: Çok çok severek kullanıyorum, pamuk gibi yapıları ve şahane performanslarına ek olarak çok çok uygun fiyatlarıyla gönlümün efendisi durumundalar şuan... Ne yazık ki bitti :( Bu ürünle ilgili detaylı yorumlarıma şuradan ulaşabilirsiniz.

Rituel de Beaute Özel Gün Isıtıcı Bant: Kullandığım diğer alternatifine eşdeğer bir performans sergilediğinden memnun kaldığım ve devamlı alacağım ürünlerden... Bu arada gerçekten işe yarıyorlar :)

Apaks Makyaj Pedi: Benri'nin performansını gitgide düşük bulmamla yöneldiğim bir üründü, gayet de başarılıydı, yeniden alınacaklar listesine bir numaradan giriş yaptı :)


Seranem Saç Bakım Şampuanı: Bu ürünü sanırım anlata anlata bitirmem mümkün olmayacak, siz en iyisi bu ürüne yazısından ulaşın... Bayıldığım bir ürün oldu ancak yeniden uygun fiyatlı bulursam alabilirim. Bu ürünle ilgili detaylı yazıma şuradan ulaşabilirsiniz.

Head & Shoulders 2'si 1 Arada Mentol Ferahlığı: Eşimin bayılarak kullandığı ve çok sevdiği bir şampuan oldu, aynısını arasam da bulamıyorum hiçbir yerde, farklı bir çeşidi deneniyor şimdilerde!


Avon Supreme Oils Şampuan: Kız kardeşimin bayıldığı ancak benim nefret ettiğim bir üründü, bittiğine gerçekten çok sevindim, bir daha da kesinlikle alınmayacaklar listesinde ! Bu ürünle ilgili detaylı yazıma şuradan ulaşabilirsiniz.

Dalan Dolive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi: Bayılıyorum bu ürüne, bitti ikinci tüpüme geçmek için elimdeki ürünü bekliyorum. Her daim alınacaklar listemde. Bu ürünle ilgili detaylı yazıma şuradan ulaşabilirsiniz.


Avon Perceive Body Mist: Avon'un en sevdiğim kokularından, parfümü biraz ağır geldiğinden ve de vücut spreyi de aynı işi gördüğünden her daim severek kullanıyorum. Yeniden elbette alınacak :)

Rossman Isana Duş Jeli: Bu ürünü ben çekilişten kazanmıştım, hatta iki tane üst üste gelmişti, birini kız kardeşime hediye etmiştim. Kokusu, yapısı tam benlik bir duş jeliydi, malesef ki Kütahya'da Rossman yok, ancak bulduğumda duş jelleri zaten oldukça meşhur olan Isana'dan stok yapmayı düşünüyorum. Çok çok sevdiğim bir üründü.

She Roll On Deodorant: Çok severek kullandım, performansı da fiyatına göre oldukça iyiydi. Yeniden alabilirim.

Avon Urban Edge Nights EDT Tester: Eşimin denediği bir üründü, kokusu eh idare eder şeklindeydi. Büyük boyunu satın almayı düşünmüyoruz.


Air Wick Fresh Matic Yedek Sprey: Turunçgiller... Sanırım sana aşığım :)) Ömrümün sonuna dek kullansam sıkılmayacağım tek koku, yeniden elbette alınacak.

Bionet Rezervuar Blok: Biraz bereketsiz bir ürün olsa da severek kullanıyorum. Yeniden alınır elbette.

Omo Renkliler için  Deterjan: Beyazlılar için olanını kullanıp da memnun kaldığım bir deterjandı. Devam etmeyi düşünüyorum.

TESTER ÜRÜNLER


*


Rectiwa Şampuan: Elimde iki tane olan ürünlerdendi, kullanıp bitirdim. Çok akışkan bir yapısı vardı, kokusu ve rengi de ortalamaydı. Pek sevemedim.

Selin Sıvı Sabun: Lavanta dese de bence tıraş kolonyasını andıran bir kokusu vardı. Berbattı kısacası, Büyük boyu alınmayacaklardan.


Bioxcin Yoğun Saç Dökülmesine Karşı Bitkisel Şampuan: Rengi ve kıvamı ilginç bir şampuandı. Koyu renkli bir şampuandı, büyük boyu alınabilir.

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Klasik Bioblaslardandı, daha önce de bu markayı kullandığımdan marka hakkında bilgi sahibiydim zaten. Büyük boyu alınabilir.

Restorex Onarıcı Bakım Şampuanı: Sevdiğim yeterli köpüren bir üründü. Rengi fıstık yeşiliydi, kokusu da güzel bir üründü, büyük boyunu alabilirim.

Farmasi Sarımsak Özlü Şampuan: Farmasi'nin deneme boy ürünlerini pek sevemedim açıkçası, içlerinde çok az ürün olduğundan pek bir şey anlaşılmıyor. 

Farmasi Bio Intense Kapalı Saçlar için Şampuan: Kokusu kötü olan şeffaf renkli bir şampuandı, orta derecede beğendiğim bir ürün oldu. Ancak kapalı saçlar için Le Soleil'den daha iyi olduğu kesin olan bir şampuandı.

Revox At Kuyruğu Şampuanı: Güzel bir üründü, denenebilir. Ancak uzun vadede at kuyruğu vaadi gözlemlenebilir diye düşünüyorum.


Dermo Care Innova Ayak Bakım Kremi: Genel olarak fazla yağlı bulduğum bir krem oldu, yoğun nemlendirici olarak kış gecelerinde tercih edilebilir. Kokusu kötüydü, içinde kırmızı minicik tanecikler vardı, güzel nemlendiren bir üründü. Ancak ayak bakımında özellikle ben çok yoğun ürünler sevmediğimden büyük boyunu almayı düşünmüyorum.

Dermo Care Innova Yüz Bakım Kremi: Gene yağlı bulduğum ve hoş olmayan bir kokusu olan bir üründü. Büyük boyunu almam.

Lapitak Sport Kremi: Çok hoş bir kokusu vardı, ancak tester'ın içinden çok az ürün çıktığından pek anlayabildiğini söyleyemeyeceğim. Spor öncesi ve sonrası kullanılan rahatlatıcı bir krem diye okumuştum. Biz de Ramazan öncesinde bolca yürüyüş yaptığımız sıralarda kullanmıştım. Güzel bir ürün sevdim, bulursam alabilirim.

Loreal Mucizevi Yağ Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi: Miktarından dolayı biraz yetersiz bulsam da normal bir kremdi, ekstra bir özelliğini görmedim. Kokusunu yalnız böyle mucizevi bir kreme göre oldukça kötü buldum. Sadece isim olarak kalan bir krem olmuş galiba.

Bioder Atocare Yüz Kremi: Yapısı oldukça yoğun ve yağlı bir kremdi. Tüp biçimli tester şeklini çok sevdim. Ancak çok yağlı bulduğum bir ürün oldu. büyük boyunu almayı düşünmüyorum.


Gelelim Sebamed testerlarına... Sebamed testerlarını genel olarak sevdim.

Sebamed El ve Tırnak Balmı: Losyon kıvamlı bir üründü, kolay emilen bir yapısı ve de  hoş bir kokusu vardı. Hafif de nemlendirme yapıyordu. Büyük boyu alınabilir.

Sebamed Visio Gentle Toner: Çok açık yeşil bir rengi vardı. Güzel bir üründü, pamukta kiri gerçekten gördüm. Başarılı bulduğum için büyük boyu alınabilir bir ürün.

Sebamed Nemlendirici Krem: Yoğun kıvamlı başarılı bir kremdi. Oldukça da büyük boy bir testerdı. Birkaç kullanım gidiyor, severek kullandım.

Sebamed Likit Yüz ve Vücut Yıkama Jeli: Yeşil renkli fazla köpürmeyen bir yapısı vardı. Kokusu kötü olsa da güzel temizliyordu.

Sebamed Saç Kremi: Yoğun kıvamlı bir kremdi, kokusunu yine sevemedim. Normal bir üründü, çok farkını göremedim doğrusu.

Sebamed Clear Yüz Jeli: Güzel nemlendiren temizleyen bir jeldi, severek kullandım.

Cosmed Vanilyalı Yüz Maskesi: En bayıldığım ürünü en sona sakladım. Kokusuna aşık olacağınız muhteşem bir üründü, büyük boyunu mutlaka almayı düşünüyorum. Elimde bir tane daha testerı var, kullanmaya kıyamıyorum doğrusu :))

*

Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünlerim bu şekildeydi, umarım yazımı keyifle okudunuz. Yeni yazılarda da görüşelim lütfen ! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın







hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️






















You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))