Ürün Yorumu: Avon Supreme Oils Şampuan

14.6.16

Merhaba!

Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Bugün sizlerle yazımın başlığından da belli olduğu üzere Avon'dan bir şampuan yorumu paylaşmak istiyorum, kendisini kullanmaya başladım hatta yarıladım bile ve şimdi de yorum zamanı :)) Eh o zaman hemen başlayalım!


Benim Instagram üzerinden yaptığım ve hiç memnun kalmadığım alışverişim esnasında set halinde satın aldığım bir paketti, gerçi birini saç kremi zannetmiştim ancak ikisi şampuan biri saç bakım yağı olmak üzere hazırlanmış bir paket halinde elime ulaşmıştı. Sorun etmedim, şampuanları kullanmaya hemen başladım :))


Ürün, normal Avon şampuanlarda olduğu gibi minicik bir ambalajda elinize ulaşıyor, 250 mililitrelik bir ürün... Bence miktarına göre Avon şampuanlarının birçoğu oldukça pahalı, bu da öyle. Ön ambalaj yüzünde bolca yazı mevcut, arka yüzde de ürünlerin çeşitli dillerde tanıtımı yer alıyor, siyah ambalajını çok sevdiğimi söylemeliyim, orta yumuşaklıkta plastikten üretilmiş, kullanımı da elde tutuşu da çok pratik.



12 aylık kullanım ömrü olan ürünümüzün ambalajı da geri dönüşümlü...


Kolay açılıp kapanır bir kapağı var, ürün akış deliği de orta boyutlarda, elinize yeterli ürün almanızı sağlıyor. Ambalaj olarak benden tam not aldı diyebilirim.


KOKU - YAPI - İŞLEV?

KOKU: Şampuanlarda koku oldukça önemli, bu ürünün de ağır ve losyonumsu bir kokusu var, pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Neyse ki saçınızda çok kalıcı değil.

YAPI: Koyu, şeffaf sarı renkli bir yapısı olan şampuanımız oldukça koyu kıvamlı. Çok az bir miktarı inanılmaz fazla köpürüyor, fazla köpürmesi bana içerisindeki kimyasal fazlalığını düşündürttü. Güzel temizliyor, ancak saçlarınızı keçe gibi yapıyor, saç kremi muhakkak kullanmayı gerektiriyor.

İŞLEV: Güzel temizleyen, temizleme işlevini yerine getiren bir şampuan. Bunun dışında ekstra bir yumuşaklık verme, besleme gibi bir özelliğini ben göremedim, içerisinde bir sürü yağ içeriyor olmasına rağmen :(


Ben ilk kutuyu yarıladım bile bu üründe, ancak çok severek mi kullanıyorum, maalesef hayır. Çünkü kokusu bence bir şampuana göre çok ağır, bir de suyla ve banyodaki sıcak havayla temas ettiğinde durum daha da vahimleşiyor. Saçlarımı çok sertleştirdi ve sanki biraz da yağlanmasını ve dökülmesini hızlandırdığı için bence kötü bir ürün, ilk birkaç kullanımda pek anlamasanız da uzun vadede saçlarınızı döküp yıprattığını görüyorsunuz. Bu üründen sonra Avon'dan bedava verseler bile! şampuan almayı düşünmüyorum artık, çünkü birkaç denemeden sonra farklı versiyonlar olsa bile sonuç hep aynı oluyor. Malesef bir de ikidir sevmediğim şampuanları fazla fazla almış ya da yedeklemiş oldum, kız kardeşim seviyor neyse ki, bir tüpünü ona vereceğim, o severek kullansın ama benim için sınıfta kalan bir ürün oldu :(


Bu ürüne dair yorum ve görüşlerim bu şekildeydi, umarım faydalı bir yazı olmuştur meraklılarına. Sizler de eğer Avon markasından bir şampuan alacaksanız benim malesef önerebileceğim hiçbir çeşidi yok, bu gidişle olmayacak da. Daha güzel kozmetik ve bakım ürünü yorumlarında da görüşelim! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️













You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))