Son Zamanların Favorileri #5

15.5.15

Herkese merhaba ^.^

Bir Favoriler yazısıyla sizlerleyim bugün... Fark ettim ki yaklaşık iki aydır son zamanların favorileri yazısı yazmamışım :( Bugün de araya sıkıştırıp biriktirdiklerimi sizlerle paylaşmak istedim... Lafı daha fazla uzatmadan başlayalım o zaman....
*

Son zamanların en favori meyveleriyle başlayacağım, Instagram'da da paylaştığım üzere benim için bu meyveler Papaz eriği ve çilek... Papaz eriğini çok çok aramasam da çilek ve kiraz ve karpuz yaz demek benim için ^.^ 


Son zamanların en favori filmi şüphesiz Malefiz benim için... Tekrar tekrar izlemek için sabırsızlanıyorum :)


Son zamanların en favori bakım ürünü yeni aldığım ve kokusuna aşık olduğum Palmolive'in Kahve Çekirdeği Özlü duş jeli... Kahve Hazzı.... Kahve severler mutlaka denemeli diye düşünüyorum, ayrıntılı yazısı gelecek :))


Son zamanların en favori yiyeceği, sıcaklardan dolayı dondurma... Benimkisi ise Magnum Double Karadut & Böğürtlen...


Son Zamanların en favori içecekleri:





Son zamanların en favori TV programı ise şöyle : TRT 1'de yayınlanan İyi Fikir :) Çalışma saatlerimden dolayı izleyemesem de fırsat buldum mu kaçırmadıklarımdan ^.-


En favori dizim ise ailecek bayıldığımız, Kara Ekmek... Bana göre çok ilginç ve yaratıcı bir konusu var...


Son zamanların en favori keşfi; gezi programları... TRT 1'deki Gezelim Görelim de aynı şekilde...


Ve de Kanaltürk'deki Dolu Dolu Anadolu...


Bunlara bir de Kanal 7'deki sunucusunu çok sevdiğim Dünyayı Geziyorum'u eklemeliyim...


Son zamanların en favori yerli şarkıları:

1- Gülşen - Bangır Bangır
2- Göksel - Sen Orada Yoksun
3- Gökhan Keser - İnlerim Allah
4- Teoman - Serseri
5- Ziynet Sali - Bugün Adım Leyla

Son Zamanların en favori yabancı şarkıları:
1- Otilia - Bilionera
2- Ciara - I Bet
3- Brianna - All I Need
4- Inna- Diggy Down - ft. Marian Hills
5- Indıla - S.O.S
6- Indıla - Run Run

Son Zamanların en favori deseni, bahar ve yazdan dolayı çiçek desenleri... Her gün mutlaka bir parçamda çiçek deseni bulundurmaya özen gösteriyorum ):)



Son zamanlarda en favori iki kitabım var, birini okudum ve blogumda eleştirdim: İskender Pala - Efsane... Barbaros Hayreddin Paşa'nın hayatının aktarıldığı bir muhteşem kitap... Eleştirisine şuradan ulaşabilirsiniz.


İkinci kitabım ise yeni okumaya başladığım ve tam gaz devam eden Ahmet Ümit- Sultanı Öldürmek...


Evet arkadaşlar, sın zamanların favorileri bu kadardı... Umarım keyif almışsınızdır, okurken... Daha güzel ve bol kozmetikli favoriler yazısında görüşmek dileğiyle :))

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

HC.


























You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))