Ürün Yorumu : Nivea Mavi Kantaron Özlü Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi

16.10.14

Herkese merhabalar :)

Güzel bir Perşembe gecesinden tüm okuyuculara selamlar... Geç kalan bir yazıyı hatta daha doğrusu çok geç kalan bir yazımı yazmak üzere blogumun başındayım... Neyse ki çok daha fazla gecikmeden yazıyorum :) Bu günün konusu bir ürün yorumu, başlıktan da anlayacağınız üzere... Aslında çok fazla makyaj yapan biri değilimdir sadece günlük göz makyajı eğer havamdaysam yaparım. Son zamanlarda rimellere takmış durumdayım :) Yeşilköy'deki Gratis'ten bir heves aldığım bu ürün bana gratis kart sayesinde çok büyük bir indirimle on liraya gelmişti, uzunca bir müddettir de kullanıyorum... Şimdi yorumlama zamanı :)

Ürünümüz yaklaşık olarak 125 mililitre ve çok şık bulduğum bir görünüme sahip...



Nivea'nın tüm cilt tipleri için tasarladığı bu göz makyaj temizleyicisi - yukarıda da okuyabileceğiniz üzere :) - suya dayanıklı ve ekstra kalıcı koyu göz makyajlarını bile sağlıklı bir şekilde çıkardığını vaat ediyor... Mavi kantaron çiçeği özüyle zenginleştirilmiş formulü sayesinde kirpiklerimizi koruduğunu iddia ediyor...


Benim ilk kullandığım göz makyaj temizleyicisi olmasının ötesinde hakkında blog yorumu vs. okumadan aldığım rastgele ürünlerden biridir bu ürün, fakat ilk kullanışta memnun kaldığım bir ürün de olmuştur yine... Ben Benri'nin peeling etkili yuvarlak pamuklarıyla kullanmayı tercih ediyorum genelde..

Bu arada mavi kantaron diye bir çiçek olduğunu da bu ürün sayesinde öğrendiğim doğrudur :)



Göz makyajını güzel temizlediğini düşünüyorum, gerçi ben çok koyu göz makyajlarıyla kullanmadım ama kız kardeşimde koyu göz makyajıyla denedik, aynı etkiyi aldık :) Ancak genel olarak çalkalamayı unutarak kullanmamdan da kaynaklanabilir, gözlerimde yağlı bir hisse neden oldu... Belki çalkaladığımda bu etki de yok olur :)


Ürünün ambalajını çok beğendiğimi söylemeliyim, çift etkili görüntü - hani şu reklamlarda da çalkalanınca oluşan etki- çok güzel tasarlanmış... Ayrıca pet şişe olması kırılma riskini azaltıyor, çantalara da atılabilir yani :) Kapağının pompalı olmasını tercih etsem de yine de sevdiğim bir ürün oldu... Ancak şu sıralar Avon'un göz makyaj temizleyicisini deneme niyetindeyim...


Yalnız benim aklıma şu takılıyor : Mavi kantaron çiçeği özlü denmesine rağmen herhangi bir çiçek vs. kokusu yok, bu da çiçek özlü olduğunun inandırıcılığını azalttı gözümde... Kokusuz bir ürün gibi geldi ama bilmem başka deneyenler ne der? Alta kullandıysanız yorumunuzu beklerim efendim :)

Son olarak ürünü kız kardeşimde kullandık, onunla bu yazıyı bitireyim...



Daha fazla ürün yorumu ve kozmetik yazısında görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 















You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Cildin sebum dengesini düzenleyen kantaron yağı ile üretilen %100 doğal kantaron sabunu sayesinde yağlı cilt sorunundan kurtulablirsiniz. Ben bizzat deniyorum ve şu ana kadar tam başarılı oldum. Kantaron sabunu konusunda soğuk prosesle üretilmiş doğal sabunları tercih etmenizde fayda var. Detaylar:
    https://www.naturasabun.com/urun/kantaron-sabunu/

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))