Kek Kalıbından Küpe Organizeri Yapalım !

8.10.14

Herkese merhabalar :)

Uzunca bir aradan sonra yine birlikteyiz... Kurban bayramı dolayısıyla önce Dereköy'e daha sonra da Bursa'ya gittiğimizden dolayı ve bu bayram tatil de olabildiğince kısa tutulduğundan dolayı :( yazı yazamama durumum oluştu ancak nihayet bitti ve ben de sizlerle hemen yeni fikirler ve yeni işler paylaşmak üzere blogumdayım, hazır ve nazırım arkadaşlar... Bu akşam sizlerle aslında ne paylaşacağıma karar vermek uzun sürdü çünkü geciken paylaşımlarla oluşan yeni paylaşımlar bazen çakışabiliyor :( Ama yine de en son yaptığım hobi fikrini paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz... Bu akşam hazır keklerin altından çıkan ve her zaman çöpe atılan ama aslında oldukça ekonomik ve kullanışlı olan kartondan küçük küpelerimiz için organizer tasarlıyoruz... Dilerseniz başlayalım...

KEK KALIBINDAN KÜPE ORGANİZERİ


İlk olarak aşağıda çeşitli pozisyonlardan çektiğim şekilde bir kek altlığına ihtiyacımız var, ben silerek kullandım, yıkamamanızı tavsiye ederim :)





Benim küçük küpelerimi sakladığım böyle bir takı kutum var aslında ama sizlere gösterme amacıyla böyle bir etkinlikte bunları kullanıyorum... 


Küpelerinizden istediklerinizi delme yöntemiyle kartona takıp arkasından da klipsini kullanarak sıkıştırıyoruz...






Hepsini takıyoruz...






Kapatmak ya da açık bırakmak size kalmış, çünkü kendi başına ayakta da durabiliyor... Ben kapatma denemeleri yaptım sizler için...



İki ön kanattan aynı hizada iki delik açıyoruz ve elimizde bulunan kurdele ya da ipi bu deliklerden geçiriyoruz...




Daha sonra iplerin sıkılığı da bağlama yönteminiz de size kalıyor...Ben tatlı bir fiyonk tercih ettim...











Farklı bir bağlama yöntemi de tercih edilebilir tabi...






Evet arkadaşlar, küpe organizerimiz bu şekildeydi, dilerseniz siz daha fazla süsleme vs.katabilirsiniz ben bu şekilde düşündüm... Blogumda yer alan diğer küpe organizerine ulaşmak için lütfen tık tık :) Umarım beğenmişsinizdir, sonraki hobi etkinliğinde buluşmak dileğiyle...

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 

















You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Bu kek poşetleri, altlıkları falan da hep çöpe gider dediğin gibi :)) İyi fikirmiş :D

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))