Yaz Kombini # 2 : Siyah - Beyaz Elbise

26.8.14

Herkese merhabalar...

Bugün sizlerle yeni bir yaz kombininde daha bir aradayız. Bu Kombinler sekmemdeki ikinci kombin yazısı olacak... Kombinimizden kısaca bahsedecek olursak; hem plajda, hem de akşamüstü gezmesinde, kafede vs. giyilmeye müsait bir kombin oldu. Siyah beyaz bir elbise gardroplarda her zaman kurtarıcı vazifesi gördüğünden benim için de aynen öyle oluyor. Dilerseniz bakalım, elbiseyle ben neler kullanmışım ?

YAZ KOMBİNİ # 2 : SİYAH - BEYAZ ELBİSE


Kombinimizin ana parçası siyah beyaz diz üstü belden lastikli ön tarafında cepleri olan bir elbise. Yakından bakalım :








Elbisemizde beyazlık yoğun olduğundan ayakkabılarda ve çantada siyahı ön plana aldım.









Aksesuar olarak öncelikle yeni aldığım papatyalı baş tacını sizlere göstermek istiyorum. Sadece taçla ve sandaletle de kullanılabilir bir kombin bu... Takı olarak da, Avon'dan aldığım bu altın-inci kolye-küpe setiyle bir de sade bir tek taş tercih ettim.




Son olarak sıcak yaz günlerinde bir de deodorant ekledim bu kombine...



Evet arkadaşlar, bu kombinimiz de bu şekildeydi... Umarım beğenmişsinizdir...



Diğer kombin yazılarım:


Sonraki kombin yazımızda görüşmek üzere... 

Takipte Kalın...

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Sevgiler,

HC 














You Might Also Like

6 yorum oku / yaz

  1. bayıldım bayıldımmm bu kombine... Bu tarz retro elbiseler tam benlik :) Siyah beyaz zaten dediğin gibi vazgeçilmezimiz...Küpelerle o kolyeye bayıldım, nerden alabiliriz bu takı setini? Tebrikler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkürler :) Ben de bayıldım bu kombine :) Takı setini ben Avon dan almıştım, sanırım ordan bulabilirsiniz :)

      Sil
  2. Kombini Instagram'da gördüm ve çok beğendim :) Ellerinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Canım kombini sevdim ama bence sandaletle ayrı bir kombin olarak da çekmelisin bunu... Bi düşün derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama ardarda iki kez aynı şeyi yayınlamayayım dedim :) İlerde sandaletle de çekmeyi düşünüyorum :)

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))