Küçükkumla Anılarım ( Bol Resim İçerir )

4.6.14

Herkese selam!

Güzel bir Çarşamba gününden merhabalar... Bugün sizlerle geçen ayın son günlerinde halama yaptığımız ziyaretten bazı fotoğraflar paylaşmak istiyorum... Dar geçitleri, güzel ve süslü evleriyle sizleri Bursa Güzelyalı'da Küçükkumla'ya götürüyorum... Umarım sizler de beğenirsiniz, biz kardeşlerimle çok eğlendik :)) Vakit kaybetmeden sizleri fotoğraflarla baş başa bırakmak istiyorum...
*
Halamın evi denizin dibinde... Ayağınızın altında koca bir dünya var yani...


Bu da benim büyük erkek kardeşim Yunus...Balkonda sefa yaptık 2-3 saat işte...


Yalnız Küçük Kumla'da deniz pek temizlenmiyor herhalde... Sahil biraz az turistik :)


Bular da balkondan manzaralar...











Balkonda çay keyfi...




Bunlar da kardeşlerimin şebekliklerinden :))






Manzaralara devam...



Kumla'da sokakların her birinde bir köpek görmeniz mümkün...İşte bu sevimli şey de denize karşı şekerleme yapanlardan :)


Süslü evler de bu küçük yerin tamamlayıcılarından...



Daracık denize inen ev aralarına bayıldım, buralarda piknik yapmak da mümkündür :))



Burayı da bir tür sera haline getiren çiçek severleri tebrik ediyorum... Yoldan geçenler hem deniz manzarasını hem de çiçek tarhını rahatça görebiliyorlar...








Gerçek bir kayık :)






Denize nazır spor keyfine davet...




Oturma alanları ve sessizliğiyle burası tam bir cennet :)


Eh, ben çiçek çekmeseydim olmazdı :)






Bu şey her neyse resmen bayıldım :)





Önüme ne geldiyse çektim gibi :)


Bu araba da dikkatimi çekti, meraklı bakışların eşliğinde de olsa çekmeyi başardım :)





Bu bisiklete ve yazılı kağıda bayıldım :))



Sahilden manzaralar...







Deniz buralarda çok berrak ...





Siz hiç pespembe erkek kuaförü gördünüz mü? Kumla'da ondan da var :))







Evet selamımızı da verip biz kaçıyoruz... Harika bir gündü, umarım sizler de ziyaret edersiniz, harika bir yer...

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 


















You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Küçükkumla iyi güzel de denizi biraz daha temiz olsa, azıcık Büyükkumla'yı örnek alsalar? Denize girilmiyor gerçekten de yav, bakıp bakıp kaçar oluyor insanlar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı kardeşlerin varmış... Çok güzel bir macera olmuş :) Küçükkumla'ya ben de gitmek istiyorum :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))