Karısık Pazar Alısverisi #3

26.6.14

Herkese selam!

Güzel bir Perşembe gününden merhabalar... Bugün yazın kendini iyiden iyiye hissettirdiği aşırı sıcak bir gündü, bende bu günü tamamlayıp kendini eve atanlardanım... Bugün aynı zamanda benim için önemli bir gün, il dışı atamalar sonuçlanacak inşallah... Heyecanla beklerken bir yandan da Cumartesi günü Bakırköy pazarından eşimle birlikte yaptığımız alışverişi paylaşmak istedim... Genellikle mutfak üzerine yaptığımız güzel bir alışveriş oldu, bakalım peki neler almışız ?



İlk olarak daha önceden hiç almadığım ancak sürekli almak istediğim ve bulduğuma çok sevindiğim bir Amerikan servis alışverişimizi göstereceğim... Kırmızı keçeden kalplerle süslü servisin 3 tanesini 10 liraya aldık... Bunlara bayıldım :) Şu anda Oktay Usta'yı izlerken onun mutfak masasının üzerinde de görmüş oldum :)







Sonrasında on liraya yine çok güzel ayakkabılar aldım kendime... Cicili bicili, oldukça da pratikler...







Kendime çok güzel ekru bir şal ve bone aldım... Eşarp - şal : 5 lira, boneyse 1 lira...



Şimdiyse üç beş parça mutfak alışverişinden bahsedeyim... Şu süslü bıçakları görünce dayanamadım, dekoratif amaçlı bir tane aldım... Bu üç buçuk liraydı...




Plastik bir kaşıklığa ihtiyacım vardı... Sanırım üç buçuk lira gibi bir fiyata aldım...




Sonrasında, bardak ve kaselerin ağzını örtmek amacıyla şöyle bardak kapakları aldım... Bunların tanesi üç liraydı, ben de iki tane aldım.









Son mutfak alışverişimizi de iki adet dekoratif tepsi alarak tamamladık...



Hatta tepsi ilanları da benimle birlikte gelmiş :) Yanlışlıkla...





Küçük ve çok hesaplı bir de aydınlatıcı alışverişimiz oldu... Aşağıda hem gündüz hem de gece görünümü yer alıyor... Bu üç kalem pille çalışan sevimli sarı şey bir liraya alındı...


1 adet lastikli yatak çarşafı aldık... Rengi biraz uçuk ama ben sevdim :)


En sonuncu alışverişimizde yine uygun fiyatlı bir dekoratif ürün... 






Evet arkadaşlar, alışverişler bu kadardı... Umarım beğenmişsinizdir... Bir sonraki alışveriş yazısında görüşmek üzere...

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 




































You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Amerikan servisleri ben de görmüştüm Oktay Usta'da... Çok şekerler :) Güle güle kullan aldıklarını...

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))