Kitap Alısverisi - 2

14.6.14

 Herkese merhabalar...

Güzel bir Cumartesi sabahından, güzel bir tatil sabahından selamlar... Bugün sizlerle epey önceden yapılmış ama paylaşması bugüne kısmet olan bir kitap alışverişini paylaşacağım... Aslında iki farklı yerden iki farklı zamanda yapılan alışverişler bunlar... Daha fazla uzatmadan başlayalım:

Öncelikle daha önceki kitap alışverişimde - ki yazısı burada - bir daha asla Kitap Sihirbazı'ndan sipariş vermeyeceğimi söyleyerek başımdan geçen o elim hadiseleri sizlerle paylaşmıştım ama bu kez farklı bir yol kullanarak geçen seferin neredeyse intikamını almış oldum istemeden olsa da :) Nasıl mı ? Hemen anlatıyorum, belki sizlere de emsal teşkil eder arkadaşlar... Geçen seferki siparişimde ben ödemeyi kredi kartıyla yapmış ve kargoyu ücretsize getirmiştim. Kargocu arkadaş da nasıl olsa teslimatta ücret almayacağını bildiğinden kargomu yabancılara atıp gitmişti. Bu kez ben kapıda ödemeyi tercih ederek kargocunun öyle ya da böyle ayağıma kadar gelmesini sağladım. Üstelik bir kez de değil. Geçen seferin intikamını aldım dediğim kısımsa şöyle : İlk gelişlerinde okuldan çıkmış evime gelmiştim. Eve yönlendirmek zorunda kaldım. İkinci gelişlerinde kredi kartı ödemesi olduğunu unutup post makinesi getirmediklerinden geri dönmek zorunda kaldılar. Ancak üçüncü gelişlerinde kitaplarıma kavuşabildim ):) O nedenle sizlere de tavsiyem ücret biraz fazla olsa da kapıda ödemeyi tercih etmeniz :)) Kargocu ya da kurye arkadaş öyle ya da böyle sizi buluyor, bulmak zorunda kalıyor... Eh ben yine önlem olarak nota bolca 'Kargomu benden başka kimseye vermeyin ! ' diye yazmayı da ihmal etmedim tabi :))

Uyarı : Kitapların hepsi polisiye türündedir :))


Elime ulaşan güzelliklerse şöyle efendim :












İlk olarak en çok beğenerek ve isteyerek kaptığımdan başlayayım : Yazarını tanımamama rağmen kitabın adı beni büyüledi : Bir Cinayetin Psikanalizi : Jed Rubenfeld. Fiyatı : 9.90 TL.

Merakla okunmayı bekliyor :)


Sonrasında ikinci en çok istediğim kitaba gelirsek ; o da Mephisto Çıkmazı . Yazarlarından gene haberim yok ama arka kapak yazısını referans alarak diyebilirim ki tam benlik bir kitap, üstelik en kalın kitap da bu :) Fiyatı 9.90 TL.


Sonrasında yine bir Sherlock hayranı olarak bir Sherlock kitabı almasam olmazdı :) Fiyatı 7.90 TL.


Aldığım bu kitapları da isimlerine göre aldım, umarım beni pişman etmezler :) Fiyatları ise : 7.90 ve 9.90 TL.




Kitap Sihirbazı'nın hediye ettiği ayraçlarsa göz dolduruyor :) Bir ömür yetebilir :)






Kitap Sihirbazı'ndan yaptığım alışveriş beş kitaptan oluşuyordu, şimdiyse Kadıköy ziyaretimizde - ki yazısı yakında blogda olacak :) - Akmar Pasajı'ndan aldığım iki kitabı paylaşmak istiyorum.

İlki John Verdon'un yeni çıkan ve ben tarafından çoktan okunmuş olan 'Peter Pan Ölmeli' isimli sevimli kitabı:) Bunu 10 TL'ye aldım.



Sonrasında yine bir Sherlock kitabı buldum :) Bunu kenardaki bir sepetin içinden bulup çıkarabildiğime çok sevinmiştim ve şaka gibi bir fiyata aldım : 5 TL :)



Evet, son zamanlarda yaptığım alışverişler bunlardı... Bunları okumak için sabırsızlanıyorum, bir sonraki alışveriş yazısında görüşmek üzere :)

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 







                                         

You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Bavuldaki Çocuk ve Çiftlik okumak istediklerimden... Merakla yorumlarını bekliyorum, güle güle oku canım :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))