Yesilköy Sahili ve Dilek Feneri Macerası

20.5.14

Merhabalar...

Bugün 20 Mayıs Salı... 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun :) Biz 19 Mayıs'ı Kadıköy Sahili'nde kutladık :) Bir sonraki yazıda bahsedeceğim üzere :)) Bugün sizlerle Cumartesi günü yaptığımız gece sefamızdan görüntüler paylaşmak istedim... Bir de benim uzun zamandır hayalini kurduğum bir aktivite vardı, bunu ilk kez Tangled  ( Karmakarışık ) isimli filmde görmüş ve çok beğenmiştim... Gökyüzüne bir dilek feneri uçurmak istiyordum, sahilde o da denk geldi ve biz de bu isteğimi gerçekleştirmiş olduk... Lafı daha fazla uzatmadan dilerseniz bol resimli maceralarımıza başlayalım :)

Sahilden manzaralar...



Biz gittiğimizde sahilde olan martılar da bize eşlik etti...









Artık akşam oldu ve biz de karşımıza sürpriz olarak çıkan seyyardan bir tane pembe dilek feneri aldık :)


Fenerimiz hazırlanıyor...


Başkaları da bizim kadar hevesliydi, onlar da kendi fenerlerini uçurdular...


Flaşlı fener...





Fenerin alt kısmında kare bir mum vardı, işte yanıyor şimdi...







Bu da biziz... Flaşsız artık satan çocuk bu kadar çekebildi :))


Fenerin hava almadan bir müddet böyle durması gerekiyordu... Başında epey bir nöbet tuttuk...






Veeeee.... Mutlu son :)) Nihayet uçuruyoruz... Bizimki göklere kadar çıkıp gözden kayboluyor...





Evet, harika bir geceydi... Patatesli gül böreklerimiz ve içeceklerimizle harika bir de piknik yaptıktan sonra evimize döndük... Bu harika piknik ve gece için eşime çok teşekkür ediyorum... Umarım herkes çok istediği şeylere bir gün kavuşur... Harika oluyormuş :)))

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC 












You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Çok güzel ve özenli bir yazı olmuş yine, ben hala dilek feneri uçurmadım :(

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))