Gratis Alısverisi #2

28.1.14

Herkese merhabalar...Güzel ve tatlı bir tatil sabahından günaydınlar...Bugün sizlerle blogumda geciken bir alışveriş yazısı paylaşacağım...Bu alışverişi geçen hafta Çarşamba günü yapmıştım, ancak şimdi yazabiliyorum..Dilerseniz hemen neler almışım bakalım...

Öncelikle ben gittikten hemen sonra yaklaşık 2 gün süren bir indirim başlattılar...Ama ben de indirimden faydalandım:)




İlk olarak Benri'nin Looney Tunes temalı on adet kuru mendilini aldım. 2.95 liraya...


Daha sonra stantta son kalan şu sevimli not defterlerinden aldım. Bu da 3.75 liraydı sanırım...




Şampuanım bittiğinden ve esas gitme sebebim bu olduğundan iki tane Loreal Elseve Argenine Direnç Saç Şampuanından aldım. Bunların teki 6.90 lira...


Saç Bakım Ürünlerinden iki tane deneme boy ürün aldım. Urban Care Naturals Collagen & Keratin ve Urban Care Naturals Biotin & Keratin isimli ürünler...Bunların da teki 3.95 lira...


Çok acil ihtiyacım olan bir ped kutusu aldım. 4.50 lira :)




Body Care ürünlerinde % 50'ye varan indirim vardı...Ben de bir el ve vücut kremi aldım. 1.50 liraydı.


Yine Body Care'den Travel Set aldım. İçerisinde Saç Şampuanı, Vücut Losyonu, ve Duş Jeli var. Fiyatı da 4.50 lira.



 İlk defa tanışacağım Cettua'nın Yağ Kontrol Mendillerinden aldım. Fiyatı 2.50.


Her alışverişimin vazgeçilmesi ince çoraplardan aldım. Her birinin fiyatı 1 lira.


Evet arkadaşlar, benim alışverişim bu kadardı...Umarım size faydalı olabilmiştir...Eğer uğramayı düşünüyorsanız bence bu fiyatları kaçırmayın derim:)) 

Herkese sevgiler, selamlar...


Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️























You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Defter çok şıkmış gerçekten de :) Body Care Travel set nasıl ?

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))