Benim Biricik Kitaplıgım

8.1.14

Herkese merhabalar...Bugün sizlerle biricik kitaplığımı paylaşacağım...Uzun süredir beklettiğim resimleri kullanma sırası geldi, kitaplığımla birlikte kütüphanemde bulunan kitaplarımı da naçizane paylaşmak istiyorum:) Hemen başlayalım o zaman...




Daha yakından bakalım: Yaklaşık beş katlı bir kitaplık var şu anki evimizde:)) Ne yazık ki şimdilik eve ait ama kendi evimiz olduğunda da böyle bir kitaplık isterim...






Katları belli bir şekilde düzenlemedim...Aklıma estiği gibi sıraladım da denebilir...Şimdi kitaplarıma bakalım mı? Malesef pek azlar zaten...




























Evet resimlerimiz bu kadar...Şimdiyse liste halinde sahip olduğum kitapları yazacağım...

1- Civa- Selim Çiprut
2- Kardan Kanatlar- Arif Akpınar
3- Bir Gün- David Nicholls
4- Acı Kahve- Agatha Christie
5- Görkemli Ölüm- Nora Roberts
6- Sırçalan- Jill Hathaway
7- Ölümsüz Ölüm- Nora Roberts
8- Aşk- Elif Şafak
9- Kitap Hırsızı- Markus Zuzak
10- Empati- Adam Fawer
11- Ölüm ve Şeytan- Frank Shatzing
12- Paravan-Tim Weawer
13- Başarı Kılavuzu- Fem Yayınları
14- Şahane Hatalar- Heather Mcelhatton 
15- Cehennem- Dan Brown
16- Gözlerini Sımsıkı Kapat- John Verdon
17- Tom Sawyer- Mark Twain ( Hediye bir çocuk kitabı)
18- Düğümlere Üfleyen Kadınlar- Ece Temelkuran
19- Aklından Bir Sayı Tut- John Verdon
20- Kelebek- Henri Charriere
21- Aşkın Gözyaşları - Tebrizli Şems
22- Aşkın Gözyaşları- Hz. Mevlana
23- Aşkın Gözyaşları- Kimya Hatun
24- İtiraflarım- Aleksey Nikolayeviç Tolstoy
25- Göl- Karin Fossum
26- Pus- Karin Fossum
27- Seni Seviyorum Çünkü- Mehmet Coşkundeniz
28- Sil Baştan- Ken Grimwood
29- Merak Ettiklerimiz
30- Akıl Oyunları- Daniel Palmer
31- Buz Prenses- Camilla Lackberg
32- Zehr-i Katil- Cenk Çalışır
33- Velev ki Ciddiyim- Gülse Birsel
34- Aşk Sığınağı- Nora Roberts
35- Od- İskender Pala
36- Zorluklara Karşı Kendini Ateşle- Cengiz Erşahin
37- Şimdiki Çocuklar Harika- Aziz Nesin
38- Büyülü Ölüm-Nora Roberts
39- Harry Potter ve Felsefe Taşı -Bursada-
40- Harry Potter ve Sırlar Odası-Bursada-
41- Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı-Bursada-
42- Harry Potter ve Melez Prens-Bursada-
43- Twilight -Bursada-
44- Küçük Arı- Chris Cleave
45- Akıl Labirenti- Marcus Sakey
46- Tounge-Fu: Sözlü Dövüş Sanatı
47- Limon Yapraklarının Kokusu: Clara Sanchez
48- Sekiz- Katherine Neville
49- Kayıp- Daniel Mendelson
50- Sus- Sara Becker
51- Mumyanın Mezarı- Jean Gennaro-Bursada-
52- Kusursuz Suç Yoktur- Sir Arthur Conan Doyle
53- Labirent- Sir Arthur Conan Doyle
54- Paranoya- Sir Arthur Conan Doyle
55- Senden Önce Ben- Jojo Moyes
56- Siyahlı Kadın- Kerry Wılkınson
57- Kabil- Jose Saramago
58- Sherlock- Graham Moore

Herkese sevgiler ve selamlar...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️




















You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. Kitaplıklı evleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ben de, hatta bayılıyorum, aslında bence her evde olması lazım böyle minik de olsa kitaplıkların:) Evlerimizi seçerken ya da yaptırırken bizim gibi kitap severlerin dikkat etmesi gereken bir husus bu:)

    YanıtlaSil
  3. Kütüphaneni merak ediyordum, kitapları çekip koyman çok iyi olmuş :) Kitaplık candır...

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))