Ürün Yorumu: Elidor Co-Creations Anında Onarıcı Saç Bakım Şampuanı & Saç Kremi

15.8.17

Herkese merhaba!

Yeni bir günden daha selamlar... Havanın insanı eritme potansiyelinde olduğu şu günlerde tatilini evde geçirenlerden biri olarak blogda yeni yazılar gelmeye devam edecek elbette :) Umarım Temmuz ayında deli gibi aksayan yazılarımı bir düzene getirebilirim artık. Her neyse, bugünkü misafirimiz, en sevdiğim saç bakım markalarından biri olan Elidor ve sizlerle yine bir seriyi paylaşmak istiyorum, umarım yazımı keyifle okursunuz :)

Elidor her yazımda bahsettiğim gibi en sevdiğim saç bakım markalarından biri ve bence de sürekli olarak kendini yenileyen güncel bir marka ve bugün de yine yeni çıkan ürünlerine göz atacağız, eh hadi o zaman hemen başlayalım...

Ürünlerin genel görünümlerine bir bakalım: Ürünler canlılığı ve enerjiyi simgeleyen turuncu renge sahipler ve de ambalajları gayet sade, şık diye düşünüyorum. Ambalajları üzerinde de her zaman olduğu gibi bilgilendirmeler mevcut :)



Genel olarak saç bakım ürünlerini seri halinde kullanmayı ve bakımı tamamlamayı çok seviyorum, sanki seri saçımda daha çok işe yarıyor gibi hissediyorum. Bu ikiliyi ise aslında aynı zamanda almadım, saçlarımın epey kötü olduğu bir dönemde şampuanı acil olarak alıp kullanmaya başlamıştım, sonrasında saç kremim de bitince yeni bir tane almak istedim, Schwarzkopf'un ürünlerine içim gitse de ki bir sonrakinde kesinlikle hemen deneyeceğim, ben yine de serinin diğer ürününü alıp birlikte kullanarak tam bakım yapmayı amaçladım.

Şampuan, klasik turuncu ambalaja sahip ve 600 mililitreden oluşuyor. 12 aylık kullanım ömrü mevcut, kalsiyum ve keratin içeriyor. Saçı onarmayı ve en temelde birikmiş kalıntılardan temizlemeyi vaat ediyor. Vaatlerinin biraz sönük kaldığını düşünüyorum.

Saç kremi, de aynı ambalaja sahip ve 600 mililitreden oluşuyor. 12 aylık tüketim ömrü mevcut, kalsiyum ve keratin içeriyor. Saçları onarmayı ve de saçları yumuşatmayı vaat ediyor. Yani herhangi bir saç kreminden çok da farklı vaatleri yok.


Ürünlerin genel olarak ambalajlarını çok sevdim, kullanışlılar ve akma, dökülme problemi yaşatmayacak kadar da sağlamlar. Şampuanın da kremin de akış delikleri gayet yeterli büyüklükte...


Gelelim yapılarına... Şampuan, şeffaf inci renginde, orta akışkanlığa sahip çok da homojen olmayan bir yapıda. Ürün klasik Elidor kokusuna sahip, saçları bolca köpürtüp gayet güzel temizliyor. Yani aslında her şampuandan beklediğimiz en temel işlevini gayet güzel yerine getiriyor. Ancak ürünün adının Anında Onarıcı Bakım olması ve Keratin ile Kalsiyum içermesi akıllara onarım konusundaki maharetini getiriyor? Ürünün benim yıpranmış saçlarımda geçiçi de olsa bir toparlama, bir bakım yaptığı düşüncesindeyim, zaten Elidor'un şimdiye kadar kullandığım hiçbir şampuanı beni pişman etmedi, saçlarımla ve saç derimle aralarında seviyeli bir ilişki mevcut herhalde :) Saçlarımı onardığını ve güç kazandırdığını düşünüyorum, çok kalıcı olmasa da bir süre onarıyor.

Saç kremi ise, tok bir yapıda, beyaz renge sahip ve fazla akışkan değil. Şampuanla aynı kokuya sahip diyebilirim. Saçlarımı herhangi bir saç kreminin yapacağı şekilde yumuşattı ve kolay taranmasını sağladı. Bakım kreminden çok fazla verim alamadığımı eklemem lazım.


Benim severek kullandığım ve saçlarımda işe yaradığını hissettiğim bir seri oldu, Elidor Anında Onarıcı Saç Bakım serisi. Özellikle şampuanın kullandığım bazı ürünlerden dolayı saçımda yarattığı o yıpranmayı yok ettiğini ve saçlarımı besleyip güçlendirdiğini gözlerimle gördüm desem yalan olmaz. Şampuanı yeniden alıp kesinlikle kullanabilirim, sevdim. Ancak saç bakım kreminden fazla bir başarı beklemeyin derim ben, herhangi bir saç kremiydi yani. Severek kullandım ve benim gibi ince telli ve yağlanmaya meyilli saçlara da elbette tavsiye ediyorum.


Evet, bugünkü misafirimizle de vedalaşma vakti geldi... Benim bu güzelliklere dair yorum, görüş ve önerilerim işte bu şekildeydi... Umarım yazımı severek okudunuz! Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle o halde! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))