Bitenler #14 ( Sevdiklerim - Sevmediklerim)

1.8.17

Herkese merhaba!

Yeni yazıdan selamlar... Umarım iyisinizdir ve yazıma hoş geldiniz :) Bugün sizlerle bitenleri paylaşmak istedim, iki koca poşet bitenlerim birikmişti, evde daha fazla çöp biriktirmek istemedim, çünkü eşim artık 'çöp ev' demeye başladı bunlar yüzünden evime ^^ O nedenle ben de hem yazıp aradan çıkarmak hem de sizlerle paylaşmak istedim, hemen başlayalım ^^


İlk olarak saç ürünleriyle başlıyorum, bakalım saç bakım ürünlerinde neler bitmiş?


Loreal Elseve Arginine Direnç x3 Yoğun Besleyici Dökülme Karşıtı Şampuan & Saç Kremi: Saçlarımın sapıttığı bir dönemin ardından toparlaması için kullandığım bir ikiliydi, artık şampuan ve saç kremini set halinde kullanmaya özen gösterdiğim için ikisini bir arada almıştım. Memnun kaldım ancak aynı serinin pembe kapaklıları benim gönlümün efendisi olduğundan yine yeniden kullanmak istersem pembe olanını alırım :) Bu ikilinin detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz :)

Urban Natural's Argan Yağlı & Keratinli Saç Bakım Şampuanı: Bayıldığım bir ürün, sürekli alıyorum ve güvenle de kullanıyorum. Saçlarımın kankası da diyebiliriz, özellikle indirim dönemlerinde kapmayı unutmayın kızlar ^^ Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Koleston Renk Aktifleştirici & Koleston Bakım Kürü: Saçlarımı son boyadığımda kutu içerisinden çıkan ekstralardı, kullandım ama çok faydasını gördüm diyemem, saçlarımı yeniden boyadığımda belki net fikrim oluşur. 


Luci Çok Amaçlı Lateks Eldiven: Marka fark etmeksizin alıp kullanıyorum ancak pudrasız olanlarını bir türlü bulamıyorum, eğer pudrasız lateks eldiven satan bir yer biliyorsanız lütfen yorumlarda benimle de paylaşın :)) Yine alacağım ürünlerden...

Lagrita Disk Pamuk: Yine A101 ve Bim'inkini sıklıkla alıp deniyorum ancak bu A101'lerde satılan Lagrita markasının ürününden çok memnun kalamadım. Dikişsiz ve oldukça da kalitesiz pamuklardı, yeniden alınmayacak...

Apaks Disk Pamuk: Markayı gerçekten seviyorum ve severek de kullanıyorum, pamuklarını da beğeniyorum, yeniden alacağım ürünlerden :)

Fresh'n Soft İntim Mendiller: Bittikçe alıyorum, iyi iş görüyorlar. Farmasi'ye her zaman ulaşamadığım için Gratis'e gidince gözüm hep bir arıyor bu ürünleri, severek kullanıyorum. Ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz :)


Canbebe Islak Mendiller: Güzel bir kampanyayla beş tanesini kutu halinde satın almıştık, severek kullanıyorum, yeniden alırım :)

Selpak Çiçek Kokulu Mendil: Her daim favorim, çocukluğumdan hatırlıyorum bu mendilleri, sureti değişse de çiçek kokusu hep baki... Bana çocukluğumu hatırlattığı ve çok güzel koktuğu için evet yeniden alınacak ^^


Orkid Ultra Gece : Her daim kullanılanlardan, özellikle bu Gece olanları ve Gece Ekstra olanları tavsiye ederim, bence başarılı. 


Palmolive Akdeniz Bitkileri Duş Jeli: Kokusunu çok sevdim, yeniden alabilirim. Palmolive'in duş jellerini de yine çok seviyorum, güzel nemlendiriyor ve kokusu olmasa da etkisi uzun süre kalıyor. Özellikle yaz için çiçek kokuları da ideal ^^

Colgate Plax Nane Ferahlığı: Başımın tacıdır kendisi, yeniden alacağım ama elimde iki tane Listerine var şimdi, onları kullanıp da bitirdikten sonra geri dönerim mutlaka ^^ 

Avon Pur Blanca Vücut Spreyi: Ta fi zamanından kalan bir ürün daha çöpe gidiyor, gururluyum. Bitirdim ve kokusunu da seviyorum. Ama Avon'un yeni kokularını daha çok merak ettiğimden muhtemelen bir daha almam.

Nivea Invisible Black& White Deodorant Roll-on: Markette uzun uzadıya bütün deodorantların arka yazılarını okuyup da hepsinde alüminyumu gördükten sonra elime ne geçerse alıyorum, ekseriyetle Nivea ama. Severek kullandım, bu pembe olanını yeniden aldım, yedeğiyle birlikte kullanılıyor.


Otacı Güllü Su: Çok bir farkını göremediğim ama severek kullandığım toniklerdi, şimdilerde yollarımız Şelale ile kesişti. Ancak indirim dönemlerinde yeniden alabilirim. Ürünün detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Ceradolin Losyon Lipo: Sizlere de vakti zamanında bir tekini hediye ettiğim ürünü nihayet bitirdim, yazısında da detaylıca bahsettiğim üzere çok yoğun bir nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorum, eğer duyarsam bir bakabilirim. Ama yeniden almayacağım. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Ritm Lavanta Rüyası Oda Spreyi: Kokusundan hoşlanamadım açıkçası, bana göre lavantayla pek alakası yok, yeniden almayacağım ürünlerden.

Vichy 50 SPF Güneş Kremi: Uzun süredir çekmecede beklediğinden ve de acayip sivilce yaptığından üzgünüm vedalaşıyoruz kendisiyle. Eğer almak isterseniz bir uyarı: Sivilce yapıyor :( Mutlaka bilgi alıp öyle satın alın.


Dove Seyahat Seti: İçindeki tüm ürünleri kullanıp bitirdikten sonra sıra çantasına geldi, çekmecede öyle bekleyip duruyordu, 6-7 senedir benimle, vedalaşma zamanı geldi de geçiyor bile. Dove Seyahat Seti yazıma şuradan ulaşabilirsiniz.

Benri Peeling Etkili Makyaj Temizleme Diski: Güzel bir ürün ancak ben pek sevemedim. Belki başka bir zaman yeniden alıp sevebilirim, şimdilik yeniden almayacağım ürünlerden.

Banat Seyahat Seti: İçerisinde seyahat boy bir diş macunu, iki büyük diş fırçası ve bir de tarak olan bir setti. Kullanıp bitirdim ve memnun kaldım, yeniden alabilirim.


Isana 100'lü Pamuk Topları: Hediye gelen bir üründü, özellikle cilt bakımında severek kullandım ama yeniden almayacağım çünkü normal pamuklar gibi değil de daha çok naylonumsu bir yapısı vardı sevemedim. 

Nivea Fresh Natural Deodorant: Alüminyum olmadığından içerisinde sanırım en yakın zamanda kendisine geri döneceğim, zira bildiğiniz üzere alüminyumlu deodorantlar meme kanserine davetiye çıkarıyorlar. O nedenle yeniden alacağım ürünlerden, ah biraz da bereketli olsa!

Avon Naturals Pure Clean Yenileyici Saç Spreyi: Muhakkak denemeniz gereken ürünlerden, bir kuru şampuanla bence aynı işleve sahip zira kendisi. Bayılarak kullandım ve bitirdim, yenisini ilk fırsatta alacağım. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Maybelline The Colossal Go Extreme Volum Maskara: Çok sevdiğim bir maskara oldu, simsiyahtı ve hiç akmıyordu. Yeniden bulursam alacağım bir ürün, detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Avon Yılbaşı Özel Lip Balm: Güzel ve çok bereketli bir lip balmdı, kullan kullan bitiremedim, güzel nemlendiriyordu, biraz balmumu gibi olsa da yapısı. Yeniden alabilirim elbette.
*
Ev kozmetiğine geçiyorum hemen ^^


Rinso Kır Bahçesi Sıvı Deterjan: A101'de yanında yumuşatıcıyla görünce bayağı sevinmiş ve indirimli bir şekilde almıştım. Ama kokusu çok ağır, çamaşırlarda da bence ağır bir koku bırakıyor. Beni tıkadı da üstelik, yeniden almayacağım bir ürün.

Bulut Çamaşır Yumuşatıcısı: Sizlere göstereceğim diye aylardır garibim bekliyor öylece, bunu Bursa'da bir akrabamız anneme önermişti, BİM'de satılıyor falan diye, ben de ondan duyup almıştım. Evet büyük aileler için ideal olabilir ama bizim için çok da elzem değil. Ben kokusunu da biraz ağır buluyorum üstelik, sanırım bir süre almayacağım, belki ilerde yeniden alabilirim.


Fairy Limonlu Bulaşık Deterjanı: Fairy'i gerçekten seviyorum ve sürekli alıyorum, annem de öneriyor bu arada, ne zaman gitsem hep bundan kullanıyor, bilginiz olsun ^^

Vernel AromaTheraphy Vanilya & Limon Çiçeği Yumuşatıcı: Kokusuna bayılıp da aldığım ve çok severek kullandığım bir üründü, küçük boy olduğu için çarçabuk bitti ama yeniden alabilirim.

Vernel Taze Gül Ferahlık İncileri Yumuşatıcı: Ben özellikle bu pembe olanını sık sık alıp kullanıyorum, diğer kokularını da seviyorum ama elim nedense hep buna gidiyor. Severek kullanıyorum da diyebilirim.

Vanish Kosla Tül Toz: Yine A101'den aldığım ve bir temizlik paketinin içinden çıkan bir üründü, severek kullandım, ancak küçük boy olduğundan pek bir şey anlayamadım, büyük boyunu bulursam alıp yeniden deneyeceğim. Tüllerimi güzel beyazlattı ama :))
*
Huh, nihayet bitti, işte benim son bitirdiğim ürünler bunlardı, umarım yazımı severek okudunuz! Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle o halde! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️  

You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. Adsız1.8.17

    Ayyy ne kadar ürün birikmiş öyle :) :)

    YanıtlaSil
  2. Alüminyumsuz Nivea'nın Fresh Natural ını deneyebilirsiniz ya da pure and natural serisini, hepsi çok güzel bitenlerin ancak benim dikkatimi burası çekti :)

    YanıtlaSil
  3. Ped olarak kotex gece denemenizi de öneririim. Denediğimden beri vazgeçemedim ben:)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))