Ürün Yorumu: Seranem Saç Bakım Şampuanı

15.7.16

Merhabalar...

Temmuzun ortalarını yaşadığımız ve inanılmaz sıcaklarla boğuştuğumuz günlerden herkese selamlar... Hava o kadar sıcak ki canım hiçbir şey yapmak istemiyor, sıcak havalarda yaşamak bir tık daha zorlaşıyor benim için, Ağustos gibi bir yaz ayında doğmama rağmen yazı hiç sevmiyorum.

Her neyse, nihayet oturdum ve vantilatör sayesinde bu yazıyı sizlerle paylaşabileceğim. O da olmasa sanırım ölürdüm ben. Bugün sizlerle yine sade bir şampuan yazısı paylaşmak üzere bloguma geldim, hadi ben daha fazla şikayet etmeden yazıya başlayalım.

Seranem birçok kişinin henüz adını duymadığı - eh ne de olsa televizyonlarda halen reklamı dönüp durmuyor- ancak bloggerların adını sık sık duyduğu ve birbirlerinde gördüğü bir şampuan markası. Son zamanlarda epey de popüler güzellik blogları arasında. Benim bu ürüne ulaşmam ise firma vs. vasıtasıyla değil kazandığım çekiliş vasıtasıyla olmuştu. Açıkçası blogger olmama rağmen firmalara mail atıp da bana ürün gönderin, yorumlayayım demek pek bana göre değil. Ricacı olmaktan pek hoşlanmam zira. Dediğim gibi bu ürünü çekilişte kazanmıştım ve üst üste iki adet geldi bana. Ben iki şampuanı da bitirdim, şimdi de sizlerle paylaşmak istedim.

Ürün elinize lila ve beyaz renkli karton dikdörtgen bir kutuda ulaşıyor, 125 mililitrelik bir ürün ve 12 aylık bir kullanım ömrü var...


Güzel ve sade bir tasarımı olan şampuanın kendisi de lila ve beyaz renklerde. Aşağıda göreceksiniz zaten. Bunun dışında karton kutunun çevresinde bilgilendirmeler mevcut.






Hadi şu kutuyu açalım artık:




Şampuanımızın ön ve arka yüzleri ise şöyle:





Şampuanın çok minik bir şişesi var, sert plastikten yapılması tutuşu kolaylaştır nitelikte. Akış deliği da gayet yeterli ürün çıkışına imkan sağlıyor.



KOKU - YAPI - İŞLEV?

KOKU: Şampuanımızın çok hoş bir kokusu var, ilk kokladığınızda belki çok hoş bir kokusu varmış gibi duyulmayabilir ancak banyoda suyla ve buharla temasından sonra muhteşem bir şeye dönüşüyor o koku, bayıldım! Çok kalıcı değil elbette ama yine de banyoda yaşattığı haz yeter ama di mi kızlar?

YAPI: Şampuanımız yine harika bir renge sahip, inci beyazı renginde. Yanar döner inci gibi bir görünümü var, aşağıdaki resimde daha net görebilirsiniz. Orta akışkanlıkta, yoğun bir formüle sahip ve sanırım içerisinde de minik ışıltılar mevcut. Çok az bir miktarı yeterli derecede köpürüyor. Bereketli bir ürün yani.

İŞLEV: Saçınızı içerisindeki özel formül sayesinde müthiş bir şekilde temizliyor ve temizleme işlevini başarıyla yerine getiriyor. Ancak tüm şampuanlarda olduğu gibi bu üründen sonra da herhangi başka bir saç kremi kullanmak gerekiyor. Yalnız ben saçlarımın gıcırdadığını gözlerimle gördüm ve hissettim yani, derinlemesine temizliyor.


Benim yakında gelecek olan favorilerime girmeyi başarmış bir şampuan arkadaşlar, çok severek kullandım. Ürünün bence tek handikapı miktarının birazcık az olması. Benim saçlarım şuan kısa olmasına rağmen tek şişe bana ancak iki kullanımlık yetti, ben şampuanı biraz fazla kullanmayı seviyorum, bir türlü temiz hissi vermiyor bana öteki türlü. Ondan dolayı miktarı az geldi, saçlarım uzunken sanırım tek seferde bitebilir. O yüzden biraz üzücü bir durum bu. Fiyatı da aslına bakarsanız performansının ederi yani. Ancak her bütçeye elbette uymayabilir. Benim bu gibi sebeplerle gidip yeniden alabileceğim bir ürün değil ancak gerçekten çok çok çok beğendim. İkisini de yedim yuttum resmen. Sizlere de tavsiye ederim.


Beni bu güzel ürüne dair yorum ve görüşlerim bu şekildeydi umarım keyifle okudunuz. Yeni yazılarımda da görüşelim lütfen ! Yeni yazıları kaçırmamak için blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️



You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))