Ürün Yorumu: Maybelline Lash Sensational Maskara

7.9.17

Herkese merhaba!

Yeni bir yazıyla daha bir aradayız ve evet hoş geldin Eylül! Eylül'ün gelmesiyle birlikte yazılarıma ve paylaşımlarıma kaldığım yerden devam ediyorum. Bu ayın blog planlaması henüz yapılmadı ama hemen yapıp aktif bir şekilde kaldığım yerden yazılarıma devam da edeceğim :) Dolu dolu bir ay olacağını umuyorum.

Bugün blogda son dönemlerin çok konuşulan adı gibi sansasyonel olan bir ürünü yer alıyor; Maybelline markasının son çıkardığı rimellerden biri olan Lash Sensational. Uzunca bir süredir almaya direndiğim ancak sonrasında merakıma yenilerek satın aldığım bir ürün, peki bakalım yorumlarım nasıl oldu?

Ürünümüz, harika bir ambalajlamaya sahip, rosegold rengi özellikle çok dikkat çekiyor, tüp şeklinde tasarlanmış ve de orta büyüklükte standart boyutlarda... 9.5 mililitrelik maskaramızın ise 6 aylık bir kullanım ömrü var.


Ön ve arka yüzünde diğer maskaralar gibi çok fazla bilgilendirme mevcut değil, arkası ise şöyle:


Maskaranın en önemli özelliği hepimizin hemfikir olduğu üzere fırçası ve yapısı. Lash Sensational maskarayı diğer maskaralardan ayıran en önemli özelliği elbette olay olan fırçası oldu. Açık konuşmak gerekirse daha önce böyle bir fırça kullanmamıştım ve gerçekten de merak ediyordum. Fırçası düz bir sap üzerinde yer alıyor ve tersine yelpaze görüntüsü çiziyor. Plastik ve kısa kıllara sahip olan fırçası aslında sevdiğim ve kendime yakıştırdığım fırçalardan değil maalesef. Yine de kullandım ve bakalım yorumlarım nasıl oldu?


Yakından bakalım:

YAPI: Maskarada fırça kadar o fırçanın uygulayacak olduğu ürünün kıvamı, yapısı ve opaklığı da büyük önem taşır. Bu maskaranın yapısı, ilk kullanımda diğer tüm maskaralar gibi fazlasıyla ıslaktı, ama ilk kullanımdan önce açıp hava almasını sağladıktan sonra yeniden kaparsak ıslaklığı çok fazla rahatsız edici olmayacaktır. Ben bu yöntemi uygulayamadım zira bu maskarayı geçtiğimiz Ramazan Bayramı'nda kullanmıştım ve bekleme gibi bir durumum olmamıştı o nedenle de hemen kullanmıştım. İlk kullanımımda çok aşırı ıslak ve bulaşan bir yapısı vardı, kuruması olağanüstü zaman aldı ve asla kirpiklerimle bütünleşmedi.

KOKU: Maskaranın kendine has o pek de güzel olmayan kokusuna sahip bir maskara bu da. O nedenle maskaralarda kokuya çok takılmıyorum ben :) 

İŞLEV: Geldik en önemli kısıma, maskaranın işlevi. Herkes çok fazla övdü açıkçası bu maskarayı ama ben sizlere sadece övmeyeceğim ya da yermeyeceğim, ben aynı zamanda sizlere bu maskara ve diğer tüm maskaralarla ilgili öneri de sunacağım. Bence maskara seçimlerinizde, mutlaka öncelikle kendi kirpik yapınızı ve şeklinizi bildikten sonra ne istediğinizi sorgulamalısınız. Benim kirpiklerim örneğin, orta kıvrıklıkta ama kısalar. Benim bir maskaradan beklentim ise kirpiklerimi simsiyah yapması, bol bol hacim vermesi ve bir miktar da uzatmasıdır. Ben henüz daha hem uzatan hem de bolca hacim veren ve bu ikisini bir arada yapabilen bir maskara görmedim ama halen arayıştayım diyebilirim. Bu maskara ise tarak şeklindeki ince kısa ve plastik kıllarıyla kirpiklerimi sadece uzattı bunun dışında benim hiç sevmediğim şekilde kirpiklerimi örümcek bacaklarına döndürdü, kirpiklerim sadece beş ya da altı taneymişçesine ayırdı ve ben bu maskaradan istediğim verimi alamadım, bundan böyle zaten asla kıl fırçadan şaşmam, diğerleriyle yıldızımız asla barışmıyor :(


Benim övgülerini hak ediyor, harika ötesi bir maskaraymış gibi bir durumum olmadı malesef bu maskarayla ilgili :( Kirpiklerinizde uzunluk istiyorsanız ve sık dolgun kirpiklere sahipseniz sevebileceğiniz bir maskara olabilir ama benim dediğim gibi beklentilerim yarı yolda kaldı ne yazık ki :( Sensational olamadık kirpiklerimle biz :)) Ama sizler elbette deneyebilir ve kendiniz görebilirsiniz .)

Benim ürüne dair yorum, görüş ve naçizane önerilerim işte böyleydi, umarım yazımı severek okudunuz! Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle o halde! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. bana biraz fazla övüldü gibi geliyor henüz denemedim ama hala da deneyesim yok gelgitler yaşıyorum koku takıntım da var zaten :D bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok severek kullandığım bi maskara hacimsiz kirpiklerimi oldukça fazla hacim verdrdi :)

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))