Ürün Yorumu: Avon Planet Spa Maske Fırçası

14.2.17

Merhaba!

Yeni bir yazıyla daha birlikteyiz, bugün sizlerle yeni bir ürün yorumu daha paylaşacağım, yeni bir kozmetik ürününü daha inceleyip hakkında daha derin bilgiler edineceğiz, o zaman hemen başlayalım!

Avon'un temsilciliğini yaptığı süreç içerisinde kız kardeşime satış yapması için gelen ürünlerin birinin içerisinden bu fırça da çıkmıştı. ben de maske fırçası olduğunu görüp hemen satın almıştım, çünkü maske uygulamayı çok çok seven üşengeç biri olduğumdan böyle bir fırçaya çok ihtiyacım vardı. Avon'un daha önce maske fırçası üretip satışa sunduğundan aslında haberim de olmadığından biraz şaşırmıştım ancak iyi ki almışım dediklerimden oldu :)


Fırçanın şeffaf ve orta kalınlıkta bir sapı var, sentetik kıl olan uçları ise beyaz renkli ve oldukça sıklar. Fırçanın boyutları genel anlamda başarılı.


Cilt temizliği ve bakımında manuel temizliğin yetersiz kaldığını düşündüğümden son zamanlarda hep bir aygıt kullanarak uygulama yapıyorum. Elimdeki birkaç maskeyi de hep bu fırçayla uyguluyorum. Fırçanın faydaları nelerdir diye soracak olursanız:
- Maskeyi yüzünüze daha ince bir tabaka halinde uygulamanızı sağlar.
- Daha hijyenik bir uygulama gerçekleştirmenize olanak sunar.
- Maskeyi cildinizin her noktasına ulaştırır, özellikle maskenin bulaşmasını istemediğiniz noktalarda keskin hatlar çizerek temiz bir uygulama sunar.
- Fazla ürün kullanımını engelleyerek üründen tasarruf etmenizi sağlar.


Herhangi farklı bir markanın ürününü denemedim ancak açıkçası benim için marka çok da önemli değil. Her zaman olmasa da sıklıkla kullandığım bir fırça oldu benim için, tanecikli ya da katı olsa da kıvamı hangi maskeyi uygularsam uygulayayım başarılı bir uygulama sağladı. Aynı zamanda içerisine hiç ürün çekmiyor, içerisinde ürün bırakma ya da fırça kılları arasına ürün biriktirme gibi sorunlar da yaşamadım. Fırça kıllarını aslında çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim, plastiğe yakın yapıdalar ve benim istediğimden biraz daha sert durumdalar. Ancak fırçayı yüzünüze sürdüğünüzde canınızı acıtmıyor, yumuşacık bir sürüşü var. Ben kıl döktüğünü de görmedim, maskeyi fırçadan temizlerken de bir sıkıntı yaşamadım sadece kurumadan hemen temizlemenizde fayda var. Uygun fiyatlı bir maske arayışındaysanız kesinlikle bakmanızda fayda var ^^


Fırçayı tek başına çekmek istemediğim için bu yazımın görsellerinde sizlere başka bir ürün daha eşlik etti, onun da yazısı yakında ^^ Umarım yazımı keyifle okumuşsunuzdur, yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. garnier in bu ürününü hiç sevemedim :) siz güle güle kullanın..

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))